-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками), за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Завершена
27 462 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 137 312.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 137 312.00 UAH
Номер:
54513f895cb040babd25cffb7a4d2366
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 13:56 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-03-25-005880-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМ+ТРАНС» встановлено порушення абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та порушення принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника
від 25 березня 2025; роз’яснення до процедури; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «КОМ+ТРАНС» (далі – ТОВ «КОМ+ТРАНС») та товариства з обмеженої відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 88, від 01.05.2025 та № 96, від 05.05.2025 № 98; вимога про усунення невідповідностей до 08 квітня 2025, до 30 квітня 2025; рішення комісії АМКУ від 23.04.2025 № 6501-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2025; договір на надання послуг по об’єкту: Поточний ремонт автомобiльної дороги загального користування мiсцевого значення С041603 Iларiонове – Знаменiвське (окремими дiлянками) за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») від 12.05.2025 № 9 (далі – Договір № 9), пояснення Замовника отримані 09.05.2025 та 14.05.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 01.05.2025 № 96 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМ+ТРАНС» як таку, що не відповідає вимогам пункту 43 та пункту 44 Особливостей, з наступних підстав:
- учасником на виконання вимог пункту Додатку 8 до тендерної документацii надана довiдка № 1 вiд 31.03.2025 "Iнформацiя про досвiд виконання аналогiчного договору" де вказано договiр № 219 вiд 12.09.202З з вiдсотком виконання 100% та договiр № 11 вiд 19.11.2024 з вiдсотком виконання 92%. Вiдповiдно до наданої копiї додаткової угоди № 3 вiд 25.12.2024 до договору № 11 вiд 19.11.2024 сума договору була зменшена до 7 420 270,72 грн тож вiдповiдно вiдсоток виконання договору повинен складати 100%. Отже вказаний вiдсоток виконання по договору № 11 вiд 19.11.2024 в довiдцi № 1 вiд 31.03.2025 не вiдповiдає наданим копiям документiв тож учасником була вказана iнформацiя, що не вiдповiдає дiйсностi.
Під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі установлено, що на виконання вимог пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою, зазначеною у Додатку 8 (далі – Додаток 8) до тендерної документації, з інформацією про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Крім того, також Замовник визначив, що довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний* договір із зазначенням контрагента (замовника**) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги (у разі якщо роботи виконувались на території України), ціну договору, та з іншою інформацією відповідно до вищенаведеної форми.
На виконання вказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «КОМ+ТРАНС» надав довідку вiд 31.03.2025 вих. № 1 «Iнформацiя про досвiд виконання аналогiчного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)», де зазначив інформацiю про досвiд виконання аналогiчного договору від 12.09.2023 № 219 з відсотком виконання 100% (файл 4.досвід виконання.pdf), що відповідає вимогам наведених Замовником у Додатку 8 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби від 13.05.2025 про надання пояснень, чому Замовником під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС», а саме в «Інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. №1 від 31.03.2025 не виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, позаяк вимога щодо надання такої інформації Замовником віднесена до вимог які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника. Замовник пояснив, що «…Учаснику закупівлі 29.04.2025 була виставлена вимога про усунення невідповідностей щодо підтвердження кваліфікаційних критерій, які були зазначені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України № 6501-р/пк-пз від 23.04.2025 що було результатом розгляду скарги за ідентифікатором UA-2025-03-25-005880-a.b2 від ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС». Після надання відповідних документів по вимозі, перед оголошенням результату кваліфікації уповноваженою особою з метою уникнення оскарження прийнятого рішення було ще раз детально розглянуто пропозицію ТОВ “КОМ+ТРАНС” де і виявлені розбіжності, які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.».
Отже, відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав надати інформацію щонайменше про один аналогічний договір. Зокрема, надана ТОВ «КОМ+ТРАНС» довідка вiд 31.03.2025 вих. № 1 «Iнформацiя про досвiд виконання аналогiчного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» містила два договори, один із яких від 12.09.2023 № 219 був виконаний 100%, що повністю відповідало вимогам тендерної документації Замовника.
Зважаючи на викладене дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМ+ТРАНС» з підстав не підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, є безпідставними та таким що суперечить вимогам законодавства.
Таким чином, Замовник за відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМ+ТРАНС», чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі.
Слід відмітити, що різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «КОМ+ТРАНС», яка становить 22 630 498,15 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», яка становить – 22 767 979,13 грн з ПДВ складає 137 480,98 грн з ПДВ.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:42 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ від 23.05.2025 було прийняте відповідне рішення, а саме:
1. Прийняти рішення про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №9 від 12.05.2025 на надання послуг по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)» з ТОВ “ЄВРОБУД ПЛЮС” на закупівлю: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)», за кодом ДК 021:2015 (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-25-005880-a).
Дата публікації звіту:
29.05.2025 10:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
09.06.2025 09:05
Запити/Пояснення
Номер:
80c4da79e6964079b973a422d5b81703
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками), за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-005880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5d85178f1ac439b9436c6fdcbe31912
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 14:46
Опис:
У межах проведення моніторингу на закупівлю з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками) (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо:
1. Стосовно питання про надання інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником було здійснено на підставі розробленої кошторисної документації на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками)» на 2025 рік, щодо якої була отримана експертна оцінка № 184-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
2. Стосовно питання про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
Інформація щодо закупівель оприлюднюється на офіційному вебсайті за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/tenderi/depzhkhtabul
До пояснення окремим файлом додається сканована копія експертної оцінки № 184-Е-25/ЕО від 24.02.2025.
Номер:
3305f7d77966431bb9bc6d3b7583e8a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2025 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками), за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-005880-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання, чому Замовником під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС», а саме
в «Інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. №1 від 31.03.2025 не виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, позаяк вимога щодо надання такої інформації Замовником віднесена до вимог які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea06fdcc9eef46f9a03ed67f19979f43
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.05.2025 10:46
Опис:
У межах проведення моніторингу на закупівлю з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041603 Іларіонове – Знаменівське (окремими ділянками) (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо:
Учаснику закупівлі 29.04.2025 була виставлена вимога про усунення невідповідностей щодо підтвердження кваліфікаційних критерій, які були зазначені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України № 6501-р/пк-пз від 23.04.2025 що було результатом розгляду скарги за ідентифікатором UA-2025-03-25-005880-a.b2 від ТОВ “ЄВРОБУД ПЛЮС”. Після надання відповідних документів по вимозі, перед оголошенням результату кваліфікації уповноваженою особою з метою уникнення оскарження прийнятого рішення було ще раз детально розглянуто пропозицію ТОВ “КОМ+ТРАНС” де і виявлені розбіжності, які згідно з Додатком 1 до тендерної документації, підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.