• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття за вул. Володимира Луцишина в с. Гончари Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

6 038 842.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 194.21 UAH
Номер: 68639aa2c3004f1c9161f2091c6566a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.06.2025 14:49 - 09.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-24-011772-a, 24.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-24-012835-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення Замовника від 24.04.2025 №ВТ25/04/24/01; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-03-24-011772-a.b1) та винесене Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 09.05.2025 №7482-р/пк-пз за результатами розгляду скарги; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 ВТ №25/05/15/01; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 29.05.2025 №Т-8/25, додаткову угоду від 25.06.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднена разом із додатковою угодою; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 08.07.2025 18:04 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2025 18:04

Запити/Пояснення