-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вапно негашене грудкове або еквівалент
Завершена
3 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 450.00 UAH
Номер:
4da5da65b1284a39b69993ce04ecee5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 13:26 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2025 № 184
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.05.2025 № 184
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2025-03-24-011397-a 23.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 24.03.2025 №33/2 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.04.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 №33/3; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 №33/5; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 №33/6; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 22.04.2025 №6409-р/пк-пз; рішення Комісії від 14.04.2025 №5845-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025 року; пояснення Замовника від 06.06.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель; договір про закупівлю товару від 13.05.2025 №46/5-ПЦ/25.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» встановлено наступне.
Вимогами пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про Учасника, зокрема: Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер (за наявності); Тел./факс; E-mail.
При цьому, учасником ТОВ «IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» надано Інформацію про учасника (файл «Інформацію про Учасника.pdf»), яка не містить вищезазначених данних, що не відповідає вимогам тендерної документації
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 06.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Відповідно до вимог Тендерної документації (пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації) вказані невідповідності вважаються формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до відхилення тендерної пропозиції Учасника, про що Уповноваженою особою було складено Протокольне рішення (Протокол) про допущення Учасником формальних (несуттєвих) помилок від 01.05.2025 (додається).».
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки Замовник самостійно встановив у пункті 5 Додатку 4 до тендерної документації чіткі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника вищевизначеної інформації, відсутність якої не можна вважати формальними (несуттєвими) помилками.
Поряд з вказаним, відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ», що вимагалися у пункті 5 Додатку 4 до тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
06.06.2025 18:03 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 18:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками висновку ДАСУ повідомляємо наступне: 06.06.2025 Північно-східним офісом Держаудитслужби ухвалено висновок про результати моніторингу UA-M-2025-05-30-000025 процедури закупівлі UA-2025-03-24-011397-a. У пункті 3 Розділу ІІ зазначеного висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов'язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Із наведених зауважень у Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA-2025-03-24-011397-a було зроблено відповідні висновки з метою недопущення у подальшому вказаних порушень. Уповноважені особи Замовника були додатково детально ознайомлені з вимогами та положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноваженій особі яка проводила закупівлю були зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
12.06.2025 09:17
Запити/Пояснення
Номер:
b4a619d86f8046a69e763b0e277b7c71
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 20:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вапно негашене грудкове або еквівалент» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-24-011397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Яким чином Замовник виконав зазначену вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей ?
3. Вимогами пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про Учасника, зокрема : Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер (за наявності); Тел./факс; E-mail.
При цьому, учасником ТОВ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" надано Інформацію про учасника (файл «Інформацію про Учасника.pdf», яка не містить зазначену інформацію, що не відповідає вимогам тендерної документації
Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d739ff0e68bc4e15a07e6717c6eb1455
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 11:22
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики та обʼєм предмета закупівлі були визначені згідно заявки щодо потреби у вапні негашеному від структурного підрозділу підприємства (додається) та ДСТУ Б В.2.7-90:2011 «Вапно будівельне. Технічні умови».
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції ТОВ «Агрогазсервіс», ТОВ «Стриганецький кар’єр», ТОВ «Інтертранс менеджмент» та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються).
2. У пункті 1 (абзаци 8-9) Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо предмету закупівлі: Вапно негашене грудкове або еквівалент, Код ДК 021:2015 - 44920000-5– Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно), оприлюдненої в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-011397-a) зазначено, що «Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.»
3. У пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиії» Тендерної документації містяться положення щодо опису та прикладів формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки».
У пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиії» Тендерної документації міститься Опис формальних помилок, зокрема:
- Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
- Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
- Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
Також, у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиії» Тендерної документації містяться Приклади формальних помилок, зокрема:
- «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
- у відомостях про учасника не зазначено індивідуальний податковий номер, проте ця зазначена на фірмовому бланку документів учасника або в витягу з реєстру платників ПДВ, що наявний в складі пропозиції;
- у відомостях про учасника не зазначено № рахунку, відкритого в банківській установі. Проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Учасником – ТОВ «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» на виконання вимоги п. 5 Розділу ІІІ Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано інформацію про Учасника (файл «Інформацію про Учасника.pdf»). При цьому, інформація щодо найменування; юридичної адреси; поштової або фактичної адреси; банківських реквізитів (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); статуса платника податків, інформації щодо використання печатки Учасником міститься у відповідних графах тексту документу «Інформацію про Учасника»; інформація щодо Кода ЄДРПОУ підприємства (Ідентифікаційний код № 39964005), Тел./факс (+38 044 228 3388, +38 094 828 3388, +38 068 073 0278), E-mail (office@itm-llc.com) міститься у нижній частині фірмового бланку документу Учасника («Інформацію про Учасника»).
Інформація щодо Індивідуального податкового номера міститься в Витягу з реєстру платників ПДВ, що наявний в складі пропозиції Учасника (файл «витяг ПДВ 10.07.2023.pdf» ).
Відповідно до вимог Тендерної документації (пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації) вказані невідповідності вважаються формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до відхилення тендерної пропозиції Учасника, про що Уповноваженою особою було складено Протокольне рішення (Протокол) про допущення Учасником формальних (несуттєвих) помилок від 01.05.2025 (додається).
Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції надано всю інформацію згідно вимог пункту 5 Розділу ІІІ Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, що відповідає вимогам Тендерної документації.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Агрогазсервіс»
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Стриганецький кар’єр»
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Інтертранс менеджмент»
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
5. Заявка щодо потреби у вапні
6. Інформація про Учасника (файл «Інформацію про Учасника.pdf»)
7. Витяг з реєстру платників ПДВ Учасника (файл «витяг ПДВ 10.07.2023.pdf»)
8. Протокол від 01.05.2025