-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вапно негашене грудкове або еквівалент
Завершена
3 290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 450.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2025 15:54 - 29.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d230b4c4d41f4c8390c1bb878959ba2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-011397-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист.pdf 11.04.2025 12:26
- №218 скарга АМКУ на Харьківводоканал 10.04.2025.pdf 11.04.2025 12:26
- Додаток 2. Технічна специфікація.pdf 11.04.2025 12:26
- Паспорт якості 1 сорт.pdf 11.04.2025 12:26
- sign.p7s 11.04.2025 12:40
- рішення від 14.04.2025 №5845.pdf 14.04.2025 16:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2025 №6409.pdf 23.04.2025 11:49
- рішення від 22.04.2025 №6409.pdf 25.04.2025 11:42
- Пояснення по скарзі-Вапно.docx 16.04.2025 13:33
- Пояснення по скарзі - вапно.pdf 16.04.2025 13:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 13:03
Дата розгляду скарги:
22.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2025 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.04.2025 № 6409-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" (код ЄДРПОУ 39964005) (від 08.04.2025 № 33/3) за предметом: — Вапно негашене грудкове або еквівалент, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-24-011397-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
08bf855f1cb64d9dafa1e42fd4ac4b9e
Заголовок пункту скарги:
Протиправне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
24.03.2025 Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі також – Замовник) оприлюднило за посиланням: https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-2025-03-24-011397-a оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) про закупівлю товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5– Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)» (далі також – Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» (далі також – ТОВ «ІТМ») виявило бажання взяти участь у вищезазначеній закупівлі та подало свою тендерну пропозицію.
За результатами торгів пропозиція ТОВ «ІТМ» визначена найбільш економічно вигідною.
08.04.2025 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №33/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ» на підставі абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі також – Особливості).
Так, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ», уповноваженою особою Замовника встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ІТМ» нібито не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, оскільки, ТОВ «ІТМ» не зазначено у «Гарантійному листі щодо погодження Учасника з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (назва файлу: «Гарантійний лист») власний код ЄДРПОУ та назву товару.
За вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, згідно з Додатком 2 та 4 до тендерної документації.
Так, додатком №2 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а додатком №4 визначено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно з розділом 1 Додатку №4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
1. Копію паспорту (сертифікату) якості на Товар;
2. Гарантійний лист щодо погодження Учасника з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою:
Гарантійний лист щодо погодження Учасника з інформацією
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
____________________________(код ЄДРПОУ____________), учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) торгів на закупівлю: _______________________________________ (далі – Товар) повідомляє, що:
Учасник погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації в повному обсязі, у Учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує поставку Товару за вимогами згідно Додатку 2 до тендерної документації у повному обсязі, в терміни, запропоновані Замовником, та якісно.
___________________________ __________________ ______________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
М. П. (за наявності)
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації ТОВ «ІТМ» надало у складі своєї тендерної пропозиції відповідну технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі також – «Технічна специфікація») (назва файлу «Додаток 2. Технічна специфікація»), паспорт якості на запропонований товар (далі також – «Паспорт якості») (назва файлу «Паспорт якості 1 сорт») та Гарантійний лист щодо погодження ТОВ «ІТМ» з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі також – «Гарантійний лист») (назва файлу: «Гарантійний лист»).
Однак, як вбачаться зі змісту «Гарантійного листа» ТОВ «ІТМ» допущено технічно помилку, а саме під час сканування паперового примірника цього листа, було частково зміщено текс, унаслідок чого у листі не відобразилось код ЄДРПОУ Товариства та назва предмету закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» в тендерній документації Замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Так, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме, технічні помилки та описки. Такими, зокрема, є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Як приклад формальної помилки, Замовником, зазначено у тендерній документації: «у відомостях про учасника не зазначено індивідуальний податковий номер, проте ця зазначена на фірмовому бланку документів учасника або в витягу з реєстру платників ПДВ, що наявний в складі пропозиції».
Зі змісту «Гарантійного листа» убачається, що він розміщений на фірмовому бланку ТОВ «ІТМ», який містить ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 39964005.
Крім того, згідно з «Гарантійним листом» убачається, що в його змісті є посилання на додаток №2 до тендерної документації, згідно з яким ТОВ «ІТМ» подано «Технічну специфікацію», де зазначено у т.ч. назву предмета закупівлі.
Ураховуючи вищезазначене, убачається, що ТОВ «ІТМ» допущено у «Гарантійному листі» технічну «формальну» помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ».
Однак, Замовник безпідставно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІТМ».
Також, Замовник безпідставно та необґрунтовано зазначив, що зазначене не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, які учасник повинен надати згідно з умовами тендерної документації, а тому у Замовника нібито відсутнє право розміщення повідомлення про усунення вищезазначеної невідповідності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Як убачається зі складу тендерної пропозиції, ТОВ «ІТМ» надано належну «Технічну специфікацію» до предмету закупівлі згідно з вимогами додатку №2 до тендерної документації, в якій зазначено найменування та усі необхідні технічні характеристики запропонованого товару.
Таким чином, убачається, що тендерна пропозиції ТОВ «ІТМ» відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення Замовника порушує належні ТОВ «ІТМ» права на добросовісну конкуренцію, рівне ставлення до учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином убачається, що під час прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ», Замовником порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а тому це рішення підлягає скасуванню.
Керуючись пунктом 55 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5–Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a.
Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» скасувати повністю рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» під час закупівлі товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5 – Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» №33/3 від 08.04.2025)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» (далі також – ТОВ «ІТМ») виявило бажання взяти участь у вищезазначеній закупівлі та подало свою тендерну пропозицію.
За результатами торгів пропозиція ТОВ «ІТМ» визначена найбільш економічно вигідною.
08.04.2025 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №33/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ» на підставі абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі також – Особливості).
Так, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ», уповноваженою особою Замовника встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ІТМ» нібито не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, оскільки, ТОВ «ІТМ» не зазначено у «Гарантійному листі щодо погодження Учасника з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (назва файлу: «Гарантійний лист») власний код ЄДРПОУ та назву товару.
За вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, згідно з Додатком 2 та 4 до тендерної документації.
Так, додатком №2 до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а додатком №4 визначено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно з розділом 1 Додатку №4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
1. Копію паспорту (сертифікату) якості на Товар;
2. Гарантійний лист щодо погодження Учасника з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою:
Гарантійний лист щодо погодження Учасника з інформацією
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
____________________________(код ЄДРПОУ____________), учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) торгів на закупівлю: _______________________________________ (далі – Товар) повідомляє, що:
Учасник погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації в повному обсязі, у Учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує поставку Товару за вимогами згідно Додатку 2 до тендерної документації у повному обсязі, в терміни, запропоновані Замовником, та якісно.
___________________________ __________________ ______________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
М. П. (за наявності)
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації ТОВ «ІТМ» надало у складі своєї тендерної пропозиції відповідну технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі також – «Технічна специфікація») (назва файлу «Додаток 2. Технічна специфікація»), паспорт якості на запропонований товар (далі також – «Паспорт якості») (назва файлу «Паспорт якості 1 сорт») та Гарантійний лист щодо погодження ТОВ «ІТМ» з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі також – «Гарантійний лист») (назва файлу: «Гарантійний лист»).
Однак, як вбачаться зі змісту «Гарантійного листа» ТОВ «ІТМ» допущено технічно помилку, а саме під час сканування паперового примірника цього листа, було частково зміщено текс, унаслідок чого у листі не відобразилось код ЄДРПОУ Товариства та назва предмету закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» в тендерній документації Замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Так, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме, технічні помилки та описки. Такими, зокрема, є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Як приклад формальної помилки, Замовником, зазначено у тендерній документації: «у відомостях про учасника не зазначено індивідуальний податковий номер, проте ця зазначена на фірмовому бланку документів учасника або в витягу з реєстру платників ПДВ, що наявний в складі пропозиції».
Зі змісту «Гарантійного листа» убачається, що він розміщений на фірмовому бланку ТОВ «ІТМ», який містить ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 39964005.
Крім того, згідно з «Гарантійним листом» убачається, що в його змісті є посилання на додаток №2 до тендерної документації, згідно з яким ТОВ «ІТМ» подано «Технічну специфікацію», де зазначено у т.ч. назву предмета закупівлі.
Ураховуючи вищезазначене, убачається, що ТОВ «ІТМ» допущено у «Гарантійному листі» технічну «формальну» помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ».
Однак, Замовник безпідставно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІТМ».
Також, Замовник безпідставно та необґрунтовано зазначив, що зазначене не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, які учасник повинен надати згідно з умовами тендерної документації, а тому у Замовника нібито відсутнє право розміщення повідомлення про усунення вищезазначеної невідповідності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Як убачається зі складу тендерної пропозиції, ТОВ «ІТМ» надано належну «Технічну специфікацію» до предмету закупівлі згідно з вимогами додатку №2 до тендерної документації, в якій зазначено найменування та усі необхідні технічні характеристики запропонованого товару.
Таким чином, убачається, що тендерна пропозиції ТОВ «ІТМ» відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення Замовника порушує належні ТОВ «ІТМ» права на добросовісну конкуренцію, рівне ставлення до учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином убачається, що під час прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ», Замовником порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а тому це рішення підлягає скасуванню.
Керуючись пунктом 55 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5–Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a.
Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» скасувати повністю рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» під час закупівлі товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5 – Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» №33/3 від 08.04.2025)
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості 1 сорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості 1 сорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
№218 скарга АМКУ на Харьківводоканал 10.04.2025
-
Повʼязаний документ:
№218 скарга АМКУ на Харьківводоканал 10.04.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» скасувати повністю рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» під час закупівлі товару: «Вапно негашене грудкове або еквівалент Код ДК 021:2015 - 44920000-5 – Вапняк, гіпс і крейда (44921200-4 Вапно)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-24-011397-a (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» №33/3 від 08.04.2025)