Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Тернопіль та Тернопільської області
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства..
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%.
Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ.
Відповідно до пп. 197.1.5 п. 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України послуги звільнені від оподаткування ПДВ
Завершена
1 600 006.80UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.03 UAH
Період моніторингу:13.05.2025 17:04 - 04.06.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 №145
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-21-011587-a, 21.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження, надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-21-010676-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 №13-3, від 07.04.2025 №13-4 та від 06.05.2025 №13-5; тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» (далі – КНП «Тернопільська МКЛШД»), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції КНП «Тернопільська МКЛШД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких відповідностей; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження КНП «Тернопільська МКЛШД» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-03-21-011587-a.bl від 09.04.2025) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами такої скарги (рішення №6188-р/пк-пз від 11.04.2025); оприлюднену Замовником інформацію про виконання рішення Органу оскарження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені КНП «Тернопільська МКЛШД» як переможцем тендеру документи, договір про закупівлю від 13.05.2025 №Л/НОК-25318/НЮ; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:26.05.2025 14:51 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:26.05.2025 14:51
Запити/Пояснення
132919
Номер:54f38df9cd784bc99eff290077a38583
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:16.05.2025 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:22.05.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 o.s.ilnytska@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-21-011587-a, яка проводилась Регіональною філією «Львівська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу І додатка 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям, зокрема: аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником такого договору (акт(и) надання(виконання) послуг) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору.
Під час моніторингу встановлено, що учасник Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги" (далі - Учасник) в складі пропозицій надав аналогічний договір від 04.04.2024 №Л/НОК-2404/НЮ на суму 1 676 883,41 грн. з терміном дії до 31.12.2024 та додаткову угоду від 30.12.2024 №2 до даного договору, яким збільшено суму договору до 2012217,16 грн та продовжено термін дії договору до 28.02.2025.
Водночас, Учасник подав підтверджуючі наступні документи щодо фактичного виконання аналогічного за предметом договору:
Акт надання послуг № 1308 29.11.2024 на суму 34423,77 грн та Акт надання послуг № 1313 29.11.2024 на суму 18529,53 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги", що Учасником надано підтвердження про фактичне виконання аналогічного договору (акти надання послуг) не в повному обсязі?
4. Чому Замовником відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
133357
Номер:e9ec7569d32a4c90a8e102fe3d5338ce
Назва:Пояснення на запит по моніторингу UA-M-2025-05-13-000060.
Дата опублікування:21.05.2025 11:19
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081195
Контактна особа:
Скробач О. М. 0322263022 tender@railway.lviv.ua http://railway.lviv.ua/
Адреса:
79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Згідно моніторингу UA-M-2025-05-13-000060 від 13 травня 2025 надаємо відповідь на запит від 16 травня.2025.