-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бронежилет 6 класу захисту
Завершена
114 504 180.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 572 520.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 572 520.90 UAH
Номер:
e6050cd05a284f218732bb3fb144b927
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 11:25 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-20-010941-a 20.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення Замовником вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укртак.ЮА», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 20.03.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2025 № 78; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укртак.ЮА» (далі – ТОВ «Укртак.ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Тепм – 3000» (далі – ТОВ «НВП «Темп – 3000»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод індивідуального захисту» (далі – ТОВ ««Харківський завод індивідуального захисту»); звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025; рішення комісії АМКУ № 6113-р/пк-пз від 17.04.2025; протокольні рішення уповноваженої особи № 90 від 02.04.2025, № 106 від 24.04.2025; вимоги про усунення невідповідностей до 02.04.2025 і до 24.04.2025; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір № 122 від 05.05.2025, укладений із ТОВ «Укртак.ЮА» на суму 103 507 380,00 грн без ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 02.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Абзацом 2 пункту 54 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Відповідно до даних електронної системи закупівель 04.04.2025, оприлюднено вимогу до Замовника про усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, Замовник надав відповідь на зазначену вимогу на п’ятий день з дня її оприлюднення (09.04.2025), чим порушив вимогу абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:17 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розроблено наказ Управління з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.06.2025 12:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
03.07.2025 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
ba7acb43a5ba4365a8f1734cf3cf1b78
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Бронежилет 6 класу захисту» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 рок № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e405ac1f476470f94d260821fbfcbf9
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 28.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a)
Дата опублікування:
02.06.2025 16:43
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 28.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a) повідомляємо наступне. Відповідно до наказу ДСНС від 30.01.2025 № НГ-50 “Про здійснення централізованих закупівель”, Управлінню доручено здійснити централізовані закупівлі форменого одягу та речового майна відповідно до додатку (додаток до наказу додається), в якому зазначена потреба в бронежилетах 6 класу захисту у кількості 4 582 комплекти.
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (зі змінами) (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125), а саме “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)” визначено наступне: “Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.” Технічні вимоги до бронежилета 6 класу захисту були розроблені робочою групою ДСНС, затверджені наказом ДСНС від 21.02.2025 № НС-224 "Про затвердження Технічних вимог на бронежилет 6 класу захисту" та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/upload/2/3/2/4/5/8/9/texnicni-vimogi-bronezilet-6-klasu-zaxistu.pdf (додається).
З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було проведено маркетингове дослідження від 29.01.2025 № 96-ДЗ/76 (додається).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилась на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.”
За результатами попередньо проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю бронежилет 6 класу захисту (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-24-005478-a), з переможцем закупівлі ТОВ "ТЕМП-3000" укладено договір від 20.06.2024 № 158. Ціна за одиницю становить 24 990,00 грн. без ПДВ.
З метою дотримання принципів ефективності та максимальної економії державних коштів, для визначення очікуваної ціни за одиницю предмета закупівлі бронежилету, було взято в розрахунок ціну за одиницю, запропоновану переможцем відкритих торгів вище вказаної закупівлі, а саме 24 990,00 грн. без ПДВ.
20.03.2025 року протокольним рішенням № 78 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю бронежилетів 6 класу захисту згідно ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети, в кількості — 4 582 комплекти, очікуваною вартістю закупівлі — 114 504 180, 00 грн. без ПДВ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблена на підставі наказу ДСНС України від 21.02.2025 № НС-224 "Про затвердження Технічних вимог на Бронежилет 6 класу захисту". На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Управлінням оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості бронежилетів 6 класу захисту. Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025.
Номер:
55435f16e7654950bca80b3b68b262b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Бронежилет 6 класу захисту» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та її документального підтвердження стосовно виконання переможцем вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 13.1 договору від 05.05.2025 № 122, а саме надання банківської гарантії для забезпечення виконання договору.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95b98843f95b4923a2f22d02ec0a04a4
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 30.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a)
Дата опублікування:
02.06.2025 16:45
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 30.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Протокольним рішенням від 20.03.2025 № 78 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “УКРТАК.ЮА” перед підписанням договору про закупівлю надано:
- банківська гарантія від 01.05.2025 № 46663 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (АТ «КБ «ГЛОБУС БАНК») на суму 5 175 369,00 грн.;
- довідка від 01.05.2025 № 46663/Д1;
- платіжна інструкція від 01.05.2025 № 1;
- виписка по особовому рахунку за 01.05.2025;
- банківська ліцензія від 21.01.2019 № 240;
- витяг з держ.реєстру банків;
- довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (АТ «КБ «ГЛОБУС БАНК»).
Вищезазначені документи додаються.