• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бронежилет 6 класу захисту

Завершена

114 504 180.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 572 520.90 UAH
Номер: e6050cd05a284f218732bb3fb144b927
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 11:25 - 17.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-20-010941-a 20.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення Замовником вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укртак.ЮА», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 20.03.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2025 № 78; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укртак.ЮА» (далі – ТОВ «Укртак.ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Тепм – 3000» (далі – ТОВ «НВП «Темп – 3000»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод індивідуального захисту» (далі – ТОВ ««Харківський завод індивідуального захисту»); звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025; рішення комісії АМКУ № 6113-р/пк-пз від 17.04.2025; протокольні рішення уповноваженої особи № 90 від 02.04.2025, № 106 від 24.04.2025; вимоги про усунення невідповідностей до 02.04.2025 і до 24.04.2025; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір № 122 від 05.05.2025, укладений із ТОВ «Укртак.ЮА» на суму 103 507 380,00 грн без ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 02.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Абзацом 2 пункту 54 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відповідно до даних електронної системи закупівель 04.04.2025, оприлюднено вимогу до Замовника про усунення порушення під час проведення тендеру. Однак, Замовник надав відповідь на зазначену вимогу на п’ятий день з дня її оприлюднення (09.04.2025), чим порушив вимогу абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:17 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником розроблено наказ Управління з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 20.06.2025 12:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 03.07.2025 15:36

Запити/Пояснення