• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для ретрансляторів Motorola SLR5500, SLR8000, код згідно з ДК 021-2015 – 48210000-3 - Пакети мережевого програмного забезпечення

Завершена

2 775 075.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 750.76 UAH
Номер: 0bc3c429dbd64c03bb53527594136e93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 19.05.2025 12:18 - 10.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 60-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.05.2025 № 60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-03-20-010304-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.l.flora@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025 року № 135 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника ТОВ «Технологічний парк «Українські інформаційно - телекомунікаційні технології», тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ«ДОЛЯ І КО. ЛТД»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 № 150, від 24.04.2025 № 188, від 22.05.2025 № 253 та від 23.05.2025 № 256, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.04.2025, рішення Комісії АМКУ від 17.04.2025 № 6142-р/пк-пз та від 07.05.2025 № 7307-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025, договір про закупівлю від 30.05.2025 № 198, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 26.05.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» встановлено наступне. Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/ співвиконавця. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» відсутня інформація, щодо залучення учасником до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також відсутня довідка, щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 14 Додатку 6 до тендерної документації встановлено вимогу, що у разі відсутності доступу до відкритих джерел інформації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Однак, на порушення вимог пункту 14 Додатку 6 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» відсутня довідка в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», так як зазначений доступ до відкритих джерел інформації відсутній. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» інформації щодо залучення учасником до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, довідки щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця довідки у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця та довідки в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території не призводить до зміни предмета закупівлі та є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до вимог пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» у тендерній пропозиції. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 09.06.2025 12:55 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2025 12:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою перевірки обставин, викладених у висновку Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Житомирській області щодо процедури закупівлі UA-2025-03-20-010304-а, наказом Головного управління від 12.06.2025 «Про проведення службової перевірки» було створено комісію з наданням їй повноважень на вимагання та отримання копій документів, відбір пояснень, а також складання відповідних матеріалів щодо результатів перевірки. За результатами службової перевірки, що стосувалася закупівлі послуг із постачання ліцензійного програмного забезпечення для ретрансляторів Motorola SLR5500, SLR8000 (код ДК 021:2015 — 48210000-3 «Пакети мережевого програмного забезпечення»), на підставі зібраних пояснень та документів, комісія дійшла висновку, що уповноважена особа з публічних закупівель діяла у межах чинного законодавства з дотриманням вимог нормативно-правових актів, які регламентують порядок проведення закупівель. Під час перевірки було враховано положення статей 8 та 57 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 05.03.2009 № 1065-VI. Комісія Головного управління, з метою реалізації заходів щодо запобігання виявленим порушенням у подальшому, ініціювала організацію підвищення кваліфікації уповноважених осіб з публічних закупівель із обов’язковим проходженням навчання та отриманням відповідних сертифікатів.
Дата публікації звіту: 13.06.2025 16:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом накладення дисциплінарного стягнення у вигляді догани та позбавлення премії за серпень 2025 у повному обсязі.
Дата публікації: 01.09.2025 17:47

Запити/Пояснення