-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами
Закупівля згідно норм постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 зі змінами й доповненнями.
Завершена
398 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 992.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 992.15 UAH
Номер:
e9b0eb2c9dc643aab419104223f72150
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:06 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
21.04.2025 № 80
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2025-03-20-007486-a 20.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", виконання рішення Антимонопольного комітету України - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі АМКУ).
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-20-004863-a КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 191, рішення АМКУ від 26.03.2025 № 4715-р/пк-пз, рішення АМКУ від 03.04.2025 № 5267-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025 № 218, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2025 № 232, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 16 травня 2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.05.2025 16:02 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
b3be18e565d84b96b58136d85ae63414
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
22.04.2025 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
Наказ
22.04.2025 № 86
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-20-007486-a.c2, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-20-007486-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 20 березня 2025 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21 квітня 2025 року №80 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Валентин ДОВГИЙ