• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами

Закупівля згідно норм постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 зі змінами й доповненнями.

Завершена

398 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 992.15 UAH
Номер: e9b0eb2c9dc643aab419104223f72150
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.04.2025 16:06 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 21.04.2025 № 80 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 80 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-03-20-007486-a 20.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", виконання рішення Антимонопольного комітету України - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі АМКУ). Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-20-004863-a КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 191, рішення АМКУ від 26.03.2025 № 4715-р/пк-пз, рішення АМКУ від 03.04.2025 № 5267-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025 № 218, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2025 № 232, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 16 травня 2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 23.05.2025 16:02 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 16:02

Запити/Пояснення