• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насоси та компресори

Механічне ущільнення (42124000-4 «Частини насосів, компресорів, двигунів або моторів»)

Завершена

6 667 959.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 679.59 UAH
Номер: fa5fcc47d78944dd83b6d5639f560e0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.05.2025 17:57 - 29.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2025 № 49-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.05.2025 № 49-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-03-20-004690-a, 20.03.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Орган оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-20-002355-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.03.2025 № 283; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ»; повідомлення до ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» щодо обґрунтування аномально низької ціни до 01 квітня 2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 11.04.2025 № 355; скаргу UA-2025-03-20-004690-a.c1 ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» від 16 квітня 2025 року; рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6672-р/пк-пз від 28.04.2025; повідомлення до ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» щодо обґрунтування аномально низької ціни до 29 травня 2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6672-р/пк-пз від 28.04.2025 зобов’язало КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» за процедурою закупівлі — «Насоси та компресори», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-20-004690-a. Рішення Антимонопольного комітету України Замовником виконано шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕЙ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 27.05.2025 № 531), про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень: 28.05.2025 17:22 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 17:22

Запити/Пояснення