• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work)

Закупівля здійснюється в межах проєкту технічної допомоги № PLUA.02.01-IP.01-0003/24-00 «Спільний розвиток доступної та стійкої медичної допомоги для людей похилого віку та людей з інвалідністю лікарень Білостока та Волині» («Joint development of accessible and resilient health care for elderly and disabled patients of Bialystok and Volyn hospitals»), який співфінансує Європейський Союз через Орган управління Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна, представлений Міністерством фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща, програма - Interreg NEXT Польща–Україна 2021-2027

Завершена

20 711 402.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 207 114.02 UAH
Номер: 7559968633924048912021d3bc39bffd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-20-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.06.2025 15:23 - 12.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2025-03-20-000232-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 14.05.2025 № 90, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Юкесон груп» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.06.2025 № 104 щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «РОУДІЗ» (далі - ПП «РОУДІЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 23.06.2025 № 105, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, рішення Комісії АМКУ від 17.06.2025 № 9675-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 27.06.2025 та 10.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Також, відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та / або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено у Додатку 1 до тендерної документації, а також іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. У підпункті 1) пункту 2 розділу VI Додатку 1 до тендерної документації Замовником виставлено вимогу стосовно підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо). Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» на підтвердження повноважень щодо підписання договору про закупівлю у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднив рішення засновника №1 від 27.01.2023 щодо обрання Мартинюка Сергія Сергійовича на посаду директора та наказ про його вступ на посаду директора від 27.01.2023. Відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Крім того, відповідно до пункту 5.4 Статуту ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп», розміщеного в електронній системі закупівель при наданні тендерної пропозиції учасника, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність станом на 31.12.2024, відповідно до строки 1495 якої вартість чистих активів становить 3 839, 9 тис. грн, в той час очікувана вартість предмета закупівлі складає 20 711,402 тис. грн, яка перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. При цьому учасником ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» у складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення такого правочину, в електронній системі закупівель не надано. На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 10.07.2025 повідомив, що: «Договір про закупівлю робіт не є правочином щодо розпорядження майном Товариства, а відтак вищевказані обмеження на нього не розповсюджується. Крім того, вказаним договором не передбачена можливість відчуження активів Підрядника. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» підтверджено пункт 1) пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації сканованою копією Наказу про вступ на посаду директора від 27.01.2023 року та Рішенням засновника №1». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» невідповідностей, позаяк в статуті ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» чітко передбачені випадки укладання правочину, де його предметом виступає зокрема роботи, які є предметом зазначеної закупівлі. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Період усунення порушень: 14.07.2025 17:27 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.07.2025 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work) (UA-2025-03-20-000232-a), інформуємо. Протокол уповноваженої особи від 15.07.2025 року №113 було прийнято рішення відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 15 липня 2025 року №98 -од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Додаток: копія наказу від 15 липня 2025 року № 98-од на 1 арк. копія протоколу від 15 липня 2025 року №113 на 1 арк.
Дата публікації звіту: 15.07.2025 11:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.08.2025 11:18

Запити/Пояснення