-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work)
Закупівля здійснюється в межах проєкту технічної допомоги № PLUA.02.01-IP.01-0003/24-00 «Спільний розвиток доступної та стійкої медичної допомоги для людей похилого віку та людей з інвалідністю лікарень Білостока та Волині» («Joint development of accessible and resilient health care for elderly and disabled patients of Bialystok and Volyn hospitals»), який співфінансує Європейський Союз через Орган управління Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна, представлений Міністерством фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща, програма - Interreg NEXT Польща–Україна 2021-2027
Завершена
20 711 402.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 207 114.02 UAH
мін. крок: 1% або 207 114.02 UAH
Номер:
7559968633924048912021d3bc39bffd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:23 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2025-03-20-000232-a 20.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 14.05.2025 № 90, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Юкесон груп» (далі –
ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.06.2025 № 104 щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «РОУДІЗ» (далі - ПП «РОУДІЗ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 23.06.2025 № 105, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, рішення Комісії АМКУ від 17.06.2025 № 9675-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 27.06.2025 та 10.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Також, відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та / або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено у Додатку 1 до тендерної документації, а також іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
У підпункті 1) пункту 2 розділу VI Додатку 1 до тендерної документації Замовником виставлено вимогу стосовно підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо).
Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» на підтвердження повноважень щодо підписання договору про закупівлю у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднив рішення засновника №1 від 27.01.2023 щодо обрання Мартинюка Сергія Сергійовича на посаду директора та наказ про його вступ на посаду директора від 27.01.2023.
Відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Крім того, відповідно до пункту 5.4 Статуту ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп», розміщеного в електронній системі закупівель при наданні тендерної пропозиції учасника, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність станом на 31.12.2024, відповідно до строки 1495 якої вартість чистих активів становить 3 839, 9 тис. грн, в той час очікувана вартість предмета закупівлі складає 20 711,402 тис. грн, яка перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.
При цьому учасником ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» у складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення такого правочину, в електронній системі закупівель не надано.
На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 10.07.2025 повідомив, що: «Договір про закупівлю робіт не є правочином щодо розпорядження майном Товариства, а відтак вищевказані обмеження на нього не розповсюджується. Крім того, вказаним договором не передбачена можливість відчуження активів Підрядника. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» підтверджено пункт 1) пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації сканованою копією Наказу про вступ на посаду директора від 27.01.2023 року та Рішенням засновника №1».
Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» невідповідностей, позаяк в статуті ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон груп» чітко передбачені випадки укладання правочину, де його предметом виступає зокрема роботи, які є предметом зазначеної закупівлі.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Період усунення порушень:
14.07.2025 17:27 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work) (UA-2025-03-20-000232-a), інформуємо.
Протокол уповноваженої особи від 15.07.2025 року №113 було прийнято рішення відмінити закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 15 липня 2025 року №98 -од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178.
Додаток: копія наказу від 15 липня 2025 року № 98-од на 1 арк.
копія протоколу від 15 липня 2025 року №113 на 1 арк.
Дата публікації звіту:
15.07.2025 11:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
15.08.2025 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
199ae72ecca045ca80627761fb16768a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-000232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
665906d199164b35aeefbf1ad8009f54
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.06.2025 07:45
Опис:
Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на Ваш запит від 24.06.2025 року надсилає документи:
1.1. Завдання на проектування.
1.2. Експертний звіт.
1.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
1.4. Проектно-коштроисну документацію.
1.5. Відомість обсягів робіт.
1.6. Підсумкова відомість ресурсів.
2.1. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: https://hospital.volyn.ua/index.php/publichna-informatsiia
3.1. План використання бюджетних коштів на 2025 рік (код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету: 0717700 Реалізація програм допомоги і грантів Європейського Союзу, уряду іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ) або коштів місцевого бюджету), лімітна довідка про бюджетні асигнування на 2025рік.
3.2. Реєстраційна картка проекту (програми) №5710
3.3. План закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги.
Закупівля здійснюється в межах проєкту технічної допомоги №PLUA.02.01-IP.01-0003/24-00 «Спільний розвиток доступної та стійкої медичної допомоги для людей похилого віку та людей з інвалідністю лікарень Білостока та Волині» («Joint development of accessible and resilient health care for elderly and disabled patients of Bialystok and Volyn hospitals»), який співфінансує Європейський Союз через Орган управління Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща — Україна, представлений Міністерством фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща, програма - Interreg NEXT Польща–Україна 2021-2027
Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника,3а в м.Луцьку (коригування)» а також в межах фінансування проєкту технічної допомоги №PLUA.02.01-IP.01-0003/24-00.
Згідно проведеного Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області експертного позитивного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (реєстраційний номер ЕХ01:1963-3234-7169-2812 редакція №2) експертний звіт №23/03-0013/01-25 від 11 лютого 2025 року, очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва склала 20 711 402,00 грн.
Фінасування закупівлі планується здійснюватись за рахунок грантових коштів в сумі 20 375 726,00 грн. та коштів місцевого бюджету в сумі 335676,00 грн.
Номер:
f8efb75d009e4e2da52f95ad8b744d32
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул. Стефаника, 3а в м. Луцьку (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (CPV 45453000-7 Overhaul and refurbishment work) ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (CPV 45450000-6 Other building completion work)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-000232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів з наступних питань, а саме:
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» виконано вимоги пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині відображення машин, механізмів, обладнання, передбачених у пунктах 10-22 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» частини 2 «Відомість ресурсів» технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації), у розрізі кожного пункту.
2. Яким пунктам розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» частини 2 «Відомість ресурсів» технічної специфікації, додатку 3 до тендерної документації, відповідає техніка запропонована учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» у пунктах 6, 9, 10, 11, 12 Довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі Вих.№2 від 14.05.2025 (файл 2. Довідка про наявність МТБ) (далі – Довідка МТБ), наданої у складі тендерної пропозиції.
3. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» підтверджено пункт 2.2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації в частині зазначення у довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2025 Вих. № 3 (далі – довідка від 14.05.2025 Вих. № 3) головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації.
4. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» виконано пункт 2.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації в частині долучення копій наказів субпідрядника ТОВ «Укрвертикаль» про призначення/прийняття на роботу вказаних у пунктах 16, 17, 18 довідки від 14.05.2025 Вих. № 3 працівників або скан-копій трудових книжок або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин із зазначеними працівниками.
5. Яким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» виконано підпункт 1) пункту 2 розділу VI Додатку 1 до тендерної документації, як учасником та підпункт 1. пункту 2.2. розділу 2. Інші вимоги Додатку 4 до тендерної документації, як переможцем, в частині підтвердження повноважень щодо підпису договору про закупівлю, враховуючи, що пунктом 5.4 Статуту
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» передбачено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
6. Яким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» виконано пункт 2 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, з урахуванням вимог пунктів 11-14 форми договірної ціни додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 за № 281.
Номер:
9337c1a3f2db4a49a88729e60f2a469b
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
10.07.2025 16:43
Опис:
Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на Ваш запит від 07.07.2025 року інформує:
1.Виконання вимог пункту 1.1. додатку1 до тендерної документації в частині відображення машин, механізмів, обладнання, передбачених у пунктах 10-22 розділу ІІ "Будівельні машини та механізми" частини 2 "Відомість ресурсів" технічної специфікації (Додаток3 до тендерної документації):
п.10 КБМ201-11 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т - п.1 р.2 Орендована техніка Довідки про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази (Довідки):
п.11 КБМ201-12 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т - п.2 р.2 Орендована техніка Довідки
п.12 КБМ201-13 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т - п.7 р.2 Орендована техніка Довідки
п.13 КБМ202-128 Крани баштові, вантажопідйомність 5 т - п.10 та п.9 р.2 Орендована техніка Довідки
п.14 КБМ202-403 Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т - п.11 р.2 Орендована техніка Довідки
п.15 КБМ202-1102 Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,вантажопідйомність10т- п.6р.2Орендована техніка Довідки
п.16 КБМ202-1140 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т - п.6 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.17 КБМ202-1141 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т - п.6 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.18 КБМ202-1244 Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25т - п.12 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.19 КБМ203-850 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т - п.3 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.20 КБМ203-851 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2т - п.4 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.21 КБМ203-1080 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т - п.13 р.2 Орендована техніка Довідки;
п.22 КБМ203-1811 Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні,пневмоколісні, вантажопідйомність 2т - п.5 р.2 Орендована техніка Довідки.
2.Відповідність пунктів Довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі Вих.№2 від 14.05.2025 пунктам розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» частини 2 «Відомість ресурсів» технічної специфікації, додатку 3 до тендерної документації:
п.6 Довідки - п. 15 КБМ202-1102 Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т, п.16; КБМ202-1140 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т, п.17 КБМ202-1141 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т;
п.9 Довідки - п.13 КБМ202-128 Крани баштові, вантажопідйомність 5т;
п.10 Довідки - п.13 КБМ202-128 Крани баштові, вантажопідйомність 5т;
п.11 Довідки - п.14 КБМ202-403 Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т;
п.12 Довідки - п.18 КБМ202-1244 Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25т;
У п.1.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що довідка про наявність обладнання повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені у п. 10-22, п. 25 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» частини 2 «Відомість ресурсів» технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). Окрім вищезазначеного обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник може включати до довідки й інші машини, механізми, техніку та інше, що можуть бути використані при виконанні робіт.
3. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» підтверджено пункт 2.2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації в частині зазначення у довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2025 Вих. № 3 (далі – довідка від 14.05.2025 Вих.№3) головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації, а саме: наявність інженера-будівельника Андріюка Артема Миколайовича (вища освіта, будівництво та цивільна інженерія).
4. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» виконано пункт 2.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації в частині долучення копій наказів субпідрядника ТОВ «Укрвертикаль» про призначення/прийняття на роботу вказаних у пунктах 16, 17, 18 довідки від 14.05.2025 Вих. №3 працівників або скан-копій трудових книжок або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин із зазначеними працівниками,- посилання на наказ №7-ос від 23.04.2019р., наказ №9-ос від 04.12.2023р., наказ №8-ос від 04.12.2023р.Згідно пункту 2.1 розділу І Додатку 1 на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену згідно з Формою 1.2, із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору. Відповідно до вимог Форми 1.2, а саме, «*У разі залучення персоналу субпідрядника тут потрібно вказати найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником» ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» було надано договір підряду з ТОВ «УКРВЕРТИКАЛЬ» №14/05-1 від 14.05.2025 р.
5.Директор Товариства діє від імені Товариства в межах встановлених законодавством України та Статутом. Директор підзвітний загальним зборам учасників та організовує виконання їхніх рішень. Закріплена в п. 5.4. Статуту згода загальних зборів учасників на укладення правочинів у випадку, якщо вартість майна, робіт та послуг перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства на кінець попереднього кварталу, стосується правочинів щодо розпорядження майном Товариства. В даному випадку Договір про закупівлю робіт не є правочином щодо розпорядження майном Товариства, а відтак вищевказані обмеження на нього не розповсюджується. Крім того, вказаним договором не передбачена можливість відчуження активів Підрядника. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» підтверджено пункт 1) пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації сканованою копією Наказу про вступ на посаду директора від 27.01.2023 року та Рішенням засновника №1.
В Додатку 4 до тендерної документації розділу 2. пункту 2.2. підпункт 1. зазначено надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю під час укладення договору, тому Рішення одноосібного учасника про вчинення значного правочину ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» буде передане Замовнику на етапі підписання договору про виконання робіт
6. З метою дотримання вимог пунктів 11-14 форми договірної ціни додатку 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 за № 281 Виконавцем у договірній ціні вказано відомості щодо податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством, зокрема, податку на додану вартість, а також відомості щодо витрат на придбання та доставку устаткування на будову (п.п. 11-13 Договірної ціни). Учасник врахував вимогу тендерної документації, що закупівля здійснюється без ПДВ відповідно до порядку, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 № 153, реєстраційної картки проєкту № 5710 від 30.10.2024, виданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України, положень Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна від 01.12.2023, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 №3719-ІХ.