• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель

Торги відмінено

122 553 721.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 612 768.61 UAH
Номер: cd96b02c5a344184bb976ddabd8cd4c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 18:20 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2025-03-19-013707-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» порушено частину 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП»), протокол від 07.04.2025, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (далі – ТОВ «БЕРГ ГРУПП»), протокол від 05.05.2025, пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2025 та 09.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП». Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель.» Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП».
Період усунення порушень: 14.05.2025 17:31 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП». Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель». Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП». Беруі до уваги вищенаведене, Замовник надав пояснення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції через значне навантаження уповноваженої особи - Фоменко Владислава, ґкий працював на умовах умісництва в Управлінні МЗЖКГ Маяківської сільської ради. У зв'язку з тим, що Фоменко В. звільнився з займаної посади на початку травня 2025 року, а нова уповноважена особа, Касьяненко Юрій, тільки приступив до виконання обов'язків уповноваженої особи, рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель 5 травня 2025 року. У зв'язку зі звільненням Фоменко В. з посади, притягнути до відповыдальності не вбачається за можливим. Для подальшого усунення порушень діючого законодавства України та роботі в електронній системі закупівель було звернуто увагу Касьяненка Ю. на неухильному додержанню законодавства та запобіганню будь-яких порушень.
Дата публікації звіту: 19.05.2025 14:55

Запити/Пояснення