-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Торги відмінено
122 553 721.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 612 768.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 612 768.61 UAH
Номер:
cd96b02c5a344184bb976ddabd8cd4c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:20 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2025-03-19-013707-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» порушено частину 10 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП»), протокол від 07.04.2025, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (далі – ТОВ «БЕРГ ГРУПП»), протокол від 05.05.2025, пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2025 та 09.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП».
Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель.»
Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП».
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:31 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП». Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель». Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП».
Беруі до уваги вищенаведене, Замовник надав пояснення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції через значне навантаження уповноваженої особи - Фоменко Владислава, ґкий працював на умовах умісництва в Управлінні МЗЖКГ Маяківської сільської ради.
У зв'язку з тим, що Фоменко В. звільнився з займаної посади на початку травня 2025 року, а нова уповноважена особа, Касьяненко Юрій, тільки приступив до виконання обов'язків уповноваженої особи, рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель 5 травня 2025 року.
У зв'язку зі звільненням Фоменко В. з посади, притягнути до відповыдальності не вбачається за можливим.
Для подальшого усунення порушень діючого законодавства України та роботі в електронній системі закупівель було звернуто увагу Касьяненка Ю. на неухильному додержанню законодавства та запобіганню будь-яких порушень.
Дата публікації звіту:
19.05.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
6a999e06145040c3b6767dbaa7e2dbbf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Станом на 07.04.2025 пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Надати пояснення щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8fce7a3f9e794b3f831391e6932f9f2f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.04.2025 15:45
Опис:
І. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі:
Робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:3877-0328-3495-8882.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3433875531576116342/optype=4
Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А».
Експертного звіту (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3470527702128133653/optype=6
Відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за результатами проведеної процедури закупівлі: Вікриті торги з особливостями, між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Везенков Петро Іванович, Код ІПН: 3182921171 (надалі ФОП Везенков Петро Іванович) який є автором проекту, укладено договір № 11 від 25.04.2024 року на коригування проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А».
Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504
Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 125670,769 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 94964,569 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 6490,052 тис. грн.; інші витрати – 24216,148 тис. грн.
До складу проектної документації, підготовленої ФОП Везенков Петро Іванович, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість робіт з будівництва, що складала 122 553 721.20 Гривень в т. ч. ПДВ.
Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 14.10.2024 року №22/5-2024 затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» загальною кошторисною вартістю 125 670 769 грн. (Сто двадцять п'ять мільйонів шістсот сімдесят тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок).
Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду.
Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість робіт з будівництва у розмірі – 122 553 721.20 Гривень в т. ч. ПДВ.
На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Окремими файлами надаю запитувані документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
ІІ. Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 41 Постанови № 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Причиною продовження строку стало значне одночасне навантаження на уповноважену особу, яка паралельно забезпечує проведення трьох процедур закупівель:
1. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі, UA-2025-03-20-009420-a.
2. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013707-a.
3. Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013791-a.
Крім того, уповноважена особа виконує інші обов’язки, зокрема підготовку договорів, аналіз і підписання супровідної документації, участь у засіданнях, підготовку звітів та забезпечення правового супроводу діяльності Управління. У сукупності ці обставини значно збільшують загальне навантаження та обсяг роботи, що унеможливлює оперативне виконання всіх дій у межах передбачених законодавством строків.
Номер:
d2c181ac1b7343e087cdc50a47674a62
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати пояснення щодо правомірності прийнятого рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», позаяк в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 б/н зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владиславом.
2. Надати пояснення щодо правомірності прийнятого рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП», позаяк в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2025 б/н зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненко Юрієм.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
557c2f13342d41919baa34013eb5a2e8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 15:49
Опис:
1. Публічні закупівлі в Україні проводяться відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Ані в Законі, ані в Особливостях чіткого порядку ведення протоколів уповноваженої особи з публічних закупівель не передбачено. Це означає, що це питання віддано на розсуд замовника, оскільки саме він організовує внутрішню роботу підприємства / організації / установи.
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», якою затверджено Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, встановлює загальні вимоги до формування протоколу (пункти 106–122).
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 визначено, що розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється уповноваженою особою. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Разом із цим, кваліфікований електронний підпис:
1. Засвідчує особу, яка підписала документ;
2. Підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації.
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владиславом.
Відповідно до наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 18.05.2023 року №12, станом на 07.04.2025 року, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради визначено начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владислава Олексадровича. Разом з тим в протоколі від 07.04.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» допущено технічну помилку, оскільки уповноваженою особою зазначено Гончарова Валерії.
Правомірність прийнятого рішення підтверджується кваліфікованим електронним підписом, оскільки він засвідчує особу, яка підписала документ та підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації.
Згідно інформації за накладеним кваліфікованим електронним підписом, підписувач: начальник юридичного відділу ФОМЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, що відповідає наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 18.05.2023 року №12.
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП», уповноваженою особою зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненко Юрієм.
Відповідно до наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 02.05.2025 року №21, станом на 05.05.2025 року, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради визначено начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненка Юрія Яковлевича. Разом з тим в протоколі від 05.05.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» допущено технічну помилку, оскільки уповноваженою особою зазначено Гончарова Валерії.
Правомірність прийнятого рішення підтверджується кваліфікованим електронним підписом, оскільки він засвідчує особу, яка підписала документ та підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації.
Згідно інформації за накладеним кваліфікованим електронним підписом, підписувач: НАЧАЛЬНИК ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ КАСЬЯНЕНКО ЮРІЙ ЯКОВЛЕВИЧ, що відповідає наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 02.05.2025 року №21.