-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бони загороджувальні постійної плавучості
Завершена
813 750.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 137.50 UAH
мін. крок: 1% або 8 137.50 UAH
Номер:
1d9d5a21f1a743f1a54954f86ed4d76e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:26 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2025 Одеса № 125
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.06.2025.
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.06.2025 № 125
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2025-03-19-010809-a 19.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 25.03.2025, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-03-19-010809-a.a1, UA-2025-03-19-010809-a.c2, UA-2025-03-19-010809-a.c3, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.04.2025, 13.05.2025, 02.06.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 23.04.2025 № 6486-р/пк-пз, від 22.05.2025 № 8194-р/пк-пз, від 12.06.2025 № 9407-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНІКА», товариства з обмеженою відповідальністю «МАРСОФТ», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025, від 05.05.2025, від 08.05.2025, від 28.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025, договір від 19.06.2025 № 94-р, пояснення та документи, надані Замовником 24.06.2025 та 27.06.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.06.2025 17:19 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
ad02bc361f744885a1379c85b69b46a3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3db8ecae534b442d8e9552ae02e02f2a
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
24.06.2025 16:56
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Положенням про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» та з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій та обґрунтування очікуваної вартості, виробничої потреби, обсягів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо у сканованому вигляді).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.izmport.com.ua/2025/03/20/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-418/
Номер:
cd41e570ed624af4a57825f1f9c2dcf7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МАРСОФТ» вимогам пункту 2 Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано чинну редакцію Статуту (або іншого установчого документу) зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), або лист учасника чи інший документ, в якому зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, або відповідне рішення уповноваженого органу суб’єкта господарювання (якщо учасник діє на підставі модельного Статуту).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7d35f09b3b6e4ea08127e27d5d505789
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 13:29
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації п.13 Додатка 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи які підтверджують повноваження директора.
Відповідно пункту 1 «Вимоги до учасників та переможця процедури закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації
Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 2 до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» визначені вимоги до переможця, які були вчасно надані переможцем ТОВ «МАРСОФТ».
Згідно вимог замовника пункту 2 Додатка № 2 до тендерної документації ТОВ «МАРСОФТ» як переможцем було надано в електронній системі закупівель файл «Інші документи Переможця».7z 30 травня 2025 14:37. В даному файлі розміщені документи, в тому числі: код доступу до статуту, статут ТОВ «МАРСОФТ» (додаються).