-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бони загороджувальні постійної плавучості
Завершена
813 750.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 137.50 UAH
мін. крок: 1% або 8 137.50 UAH
Період оскарження:
19.03.2025 15:31 - 28.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на прийняте рішення Замовника
Номер:
86f9bd0025b84a8c8f5245838e1c4f9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-010809-a.c3
Назва:
Скарга на прийняте рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf 02.06.2025 22:42
- Додаток №1 до тендерної документації.pdf 02.06.2025 22:42
- Додаток №3 до тендерної документації.pdf 02.06.2025 22:42
- Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf 02.06.2025 22:42
- Скарга АМКУ 02 06 2025.pdf 02.06.2025 22:42
- Технічна специфікація згідно дод. 3.pdf 02.06.2025 22:42
- скарга АМКУ 02.06.2025 (1).docx 02.06.2025 22:42
- sign.p7s 02.06.2025 22:45
- Рішення від 04.06.2025 №8893.pdf 04.06.2025 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 №9407.pdf 13.06.2025 12:09
- Рішення від 12.06.2025 №9407.pdf 16.06.2025 17:12
- інформація.docx 05.06.2025 16:25
- інформація.pdf 05.06.2025 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 22:48
Дата розгляду скарги:
12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2025 17:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fda783106b124fe08fd0cda02b709e7e
Заголовок пункту скарги:
Пропозиція Учасника ТОВ "Марсофт" не відповідає технічним вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Марсофт» Замовником було визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості).
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:
1.У складі тендерної документації Замовник вимагає документи відповідно:
- Додатку № 1, п.8 до тендерної документації:
Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.»
1.1. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг».
На вимогу Замовника Додатку № 1, п.8 до тендерної документації «інформацію про марку тканини оболонки бонів», з якого виготовлений товар, Учасник ТОВ «Марсофт» надав документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf», в якому вказано назва матеріалу оболонки у перекладі на українську мову ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС та її «Технічні характеристики»:
- Міцність на розрив одиниці daN номінал 175
Документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf» відображає випробування зразка матеріалу, зокрема загальну міцність матеріалу оболонки на розрив 175 dAN, що не підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника.
Слід зазначити, що Замовник, не надавав інструкцій, формул, порівняльних таблиць або описів для перерахунку одиниць виміру.
Мінімальний показник на розрив - ключова характеристика матеріалу, яка вказує на критичне зусилля (навантаження), яке матеріал здатен витримати до повного руйнування (розриву). До того ж розмір зразка тканини не впливає на загальний показник міцності на розрив.
Отже, Учасник ТОВ «Марсофт», пропонує до постачання товар, який виготовлений з матеріалу оболонки (ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС міцністю на розрив 175 daN), який не відповідає технічним вимогам замовника (міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг).
1.2. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації, Бони загороджувальні постійної плавучості повинні:
- Відповідати умовам експлуатації – температурні умови – від -30°С до +60°С, буксування по поверхні води – не менше 3х вузлів.
У документі Вих.№44/03_25 Від 27 березня 2025р «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівл» файл «Технічна специфікація дод.3» Учасник ТОВ «Марсофт» зазначив:
- буксування по поверхні води – 3 вузли
Учасником ТОВ «Марсофт» на підтвердження відповідності технічним вимогам було надано документ «Технічний паспорт та інструкція з експлуатації» файл «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf», в якому такий показник, як буксування по поверхні води відсутній, що не відповідає вимогам Замовника.
2. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг».
Учасником ТОВ «Марсофт» на підтвердження відповідності технічним вимогам було надано документ «Технічний паспорт та інструкція з експлуатації» файл «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf», в якому зазначено:
- пн.3 «Технічні характеристики бонових загороджень (700)» міцність оболонки на розрив: 2т.
Учасник ТОВ «Марсофт», надавши документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf», зазначає, що саме з матеріалу оболонки ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС виготовлений товар, який пропонується до постачання.
Показник міцність оболонки на розрив різняться в інформації про тканину «Технічних характеристиках тканини.pdf»» та в «Технічному паспорті та інструкції з експлуатації «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf».
Слід зазначити, що Замовник, не надавав інструкцій, формул, порівняльних таблиць або описів, тощо для перерахунку одиниць виміру.
Отже, технічні характеристики товару запропонованого Учасником ТОВ «Марсофт» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилена.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:
1.У складі тендерної документації Замовник вимагає документи відповідно:
- Додатку № 1, п.8 до тендерної документації:
Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.»
1.1. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг».
На вимогу Замовника Додатку № 1, п.8 до тендерної документації «інформацію про марку тканини оболонки бонів», з якого виготовлений товар, Учасник ТОВ «Марсофт» надав документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf», в якому вказано назва матеріалу оболонки у перекладі на українську мову ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС та її «Технічні характеристики»:
- Міцність на розрив одиниці daN номінал 175
Документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf» відображає випробування зразка матеріалу, зокрема загальну міцність матеріалу оболонки на розрив 175 dAN, що не підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника.
Слід зазначити, що Замовник, не надавав інструкцій, формул, порівняльних таблиць або описів для перерахунку одиниць виміру.
Мінімальний показник на розрив - ключова характеристика матеріалу, яка вказує на критичне зусилля (навантаження), яке матеріал здатен витримати до повного руйнування (розриву). До того ж розмір зразка тканини не впливає на загальний показник міцності на розрив.
Отже, Учасник ТОВ «Марсофт», пропонує до постачання товар, який виготовлений з матеріалу оболонки (ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС міцністю на розрив 175 daN), який не відповідає технічним вимогам замовника (міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг).
1.2. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації, Бони загороджувальні постійної плавучості повинні:
- Відповідати умовам експлуатації – температурні умови – від -30°С до +60°С, буксування по поверхні води – не менше 3х вузлів.
У документі Вих.№44/03_25 Від 27 березня 2025р «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівл» файл «Технічна специфікація дод.3» Учасник ТОВ «Марсофт» зазначив:
- буксування по поверхні води – 3 вузли
Учасником ТОВ «Марсофт» на підтвердження відповідності технічним вимогам було надано документ «Технічний паспорт та інструкція з експлуатації» файл «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf», в якому такий показник, як буксування по поверхні води відсутній, що не відповідає вимогам Замовника.
2. У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг».
Учасником ТОВ «Марсофт» на підтвердження відповідності технічним вимогам було надано документ «Технічний паспорт та інструкція з експлуатації» файл «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf», в якому зазначено:
- пн.3 «Технічні характеристики бонових загороджень (700)» міцність оболонки на розрив: 2т.
Учасник ТОВ «Марсофт», надавши документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf», зазначає, що саме з матеріалу оболонки ПАН 1433 НАФТОВИЙ БОН ФЛЕКС виготовлений товар, який пропонується до постачання.
Показник міцність оболонки на розрив різняться в інформації про тканину «Технічних характеристиках тканини.pdf»» та в «Технічному паспорті та інструкції з експлуатації «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf».
Слід зазначити, що Замовник, не надавав інструкцій, формул, порівняльних таблиць або описів, тощо для перерахунку одиниць виміру.
Отже, технічні характеристики товару запропонованого Учасником ТОВ «Марсофт» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилена.
×
-
Назва доказу:
Документ Вих.№44/03_25 Від 27 березня 2025р «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівл» файл «Технічна специфікація дод.3»
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація згідно дод. 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ «Технічний паспорт та інструкція з експлуатації» файл «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ «Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Технічна характеристика тканини оболонки бонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 до тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт», скасувати рішення про визначення ТОВ «Марсофт» переможцем у відкритих торгах за предметом закупівлі Бони загороджувальні постійної плавучості 34510000-5 «Судна» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010809-a 3. Зобов’язати Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» відхилити пропозицію ТОВ «Марсофт», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2a6cf8ed00004483abf3a49f584ea19c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-010809-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ від ТОВ Марсофт .docx 13.05.2025 13:33
- Проєкт договору Бони загороджувальні постійної плавучості зі змінами від 25.03.2025.pdf 13.05.2025 13:33
- Протокол про відхилення ТОВ «МАРСОФТ».pdf 13.05.2025 13:33
- Письмова згода з ум. договору .pdf 13.05.2025 13:34
- Тендерна_документація бони загороджувальні постійної плавучості зі змінами від 25.03.2025.pdf 13.05.2025 13:34
- Скарга в АМКУ від ТОВ Марсофт.pdf 13.05.2025 13:34
- Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf 13.05.2025 13:34
- sign.p7s 13.05.2025 13:37
- рішення від 15.05.2025 № 7777.pdf 15.05.2025 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2025 № 8194.pdf 23.05.2025 11:17
- рішення від 22.05.2025 № 8194.pdf 27.05.2025 16:56
- інформація.docx 16.05.2025 14:49
- інформація..pdf 16.05.2025 14:49
- рішення від 23.04.2025 № 6486.pdf 16.05.2025 14:49
- протокол виконання рішення АМКУ..pdf 28.05.2025 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 13:56
Дата розгляду скарги:
22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2025 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2025 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.05.2025 № 8194-р/пк-пз (далі – АМКУ) ДП «ІЗМ МТП» зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРСОФТ" (Код ЄДРПОУ:44312728) за процедурою закупівлі — "Бони загороджувальні постійної плавучості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010809-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
487d79413228455ea3a250bc39e02ba1
Заголовок пункту скарги:
У період проведення кваліфікації Учасників, 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» Замовника неправомірно вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
19.03.2025 15:31, Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – «Замовник») оголошено відкриті торги з особливостями на предмет поставки товарів - Бони загороджувальні постійної плавучості 34510000-5 «Судна» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-010809-a (далі – «Закупівля»). Очікувана вартість закупівлі – 813 750, 00 грн без ПДВ, кінцевий строк подачі пропозицій – до 31.03.2025 17:00.
Від 01.04.2025 12:09 до 01.04.2025 12:38 відбувся аукціон по Закупівлі, у якому, за інформацією із Prozorro, прийняли участь 3 (три) учасники (далі – Учасники):
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД¬ПО¬ВІД¬АЛЬ¬НІ¬СТЮ « Е К О Т Е Х Н І К А » (Остаточна пропозиція - 750 000 грн без ПДВ);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» (Остаточна пропозиція - 752 370 грн без ПДВ) (далі - ТОВ «МАРСОФТ» та/або Скаржник);
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРТПОСТАЧ» (Остаточна пропозиція - 812 370 грн без ПДВ).
Кваліфікація учасників Закупівлі триває з 01.04.2025 12:38.
У період проведення кваліфікації Учасників, 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» (надалі за текстом – Протокол) Замовника вирішено:
«1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.».
ТОВ «МАРСОФТ» не погоджується з рішенням, прийнятим у Протоколі, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника щодо його участі у процедурі Закупівлі. ТОВ «МАРСОФТ» вважає, що рішення ухвалене у Протоколі з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме з порушенням принципів: забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, з огляду на наведене нижче.
П. 8 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) від учасників вимагається:
«Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.».
Тобто, інших вимог стосовно оформлення паспорта якості та/або сертифіката відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам не вимагалось.
ТОВ «МАРСОФТ» у складі тендерної пропозиції надали файл: «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf» - технічний паспорт та інструкція з експлуатації «Бони загороджувальні постійної поавучості (циліндрична поплавкова камера) ТУ У 30.1-30171732-002:2014 «Бони загороджувальні»», який повністю відповідає заявленій вище вимозі Замовника.
Більше того, технічний паспорт є типовим виробничим документом, який оформлюється виробником згідно з чинними технічними умовами і регламентами, і який відображає об'єктивні технічні характеристики продукції, включаючи гарантії, сертифікацію та допустимі параметри експлуатації. Положення цього документа можуть бути деталізовані або адаптовані відповідно до умов укладеного договору закупівлі на вимогу Замовника.
Як зазначає у своєму Протоколі Замовник, у тендерній документації наявний Додаток № 4 до тендерної документації Проєкт договору про закупівлю у якому дійсно передбачено «2.4 Гарантійний термін експлуатації не менше 24 місяців.».
Тобто, вимога про гарантійний термін у 24 місяці була виключно частиною проєкту договору, який відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно є складовою тендерної документації, однак його положення не створюють для учасника окремого обов’язку дублювати ці умови у складі пропозиції, якщо це прямо не передбачено в іншому пункті вимог.
ТОВ «МАРСОФТ» виконало зобов’язання щодо погодження із проєктом договору належним чином: у складі тендерної пропозиції було надано документ під назвою «Письмова згода з ум. договору .jpg» (лист вих. № 40/03_25 від 20 березня 2025 року), у якому підтверджено безумовну згоду з усіма умовами проекту договору, включно з пунктом 2.4 щодо гарантійного терміну.
Таким чином, з формально-юридичної та фактичної точки зору ТОВ «МАРСОФТ» підтвердив свою згоду на надання 24-місячної гарантії саме у спосіб, який допускався та не був заборонений тендерною документацією.
На підставі наведеного вище, зазначений у паспорті гарантійний строк (12 місяців) не є заявою учасника ТОВ «МАРСОФТ» про відмову від умов договору, а лише вихідною інформацією, яку учасник може розширити, відповідно до вимог тендеру. Жодним чином учасник не вказував, що надає тільки 12 місяців гарантії, або що не згоден з 24 місяцями, встановленими у проекті договору.
Більше того, ТОВ «Марсофт» не надало жодного протоколу розбіжностей, не запропонувало змін до проекту договору про закупівлю, отже, повністю погодилося з усіма умовами проекту договору про закупівлю викладеними в Додатку № 4 до тендерної документації, включаючи передбачений гарантійний термін у 24 місяці.
Мовчазне погодження із проектом договору є згодою з його умовами, незалежно від наявності інших документів у складі пропозиції, які містять стандартні виробничі характеристики.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі вимоги до учасників були чітко, однозначно та прозоро сформульовані в тендерній документації.
Якщо Замовник вважав, що необхідно обов’язково подати підтвердження гарантії саме в складі технічної частини, він мав прямо передбачити таку вимогу в документації. Замовник не має права тлумачити умовно-нечітку вимогу проти учасника.
Формальне трактування Замовником даних технічного паспорта як ознаки невідповідності порушує принципи рівного доступу, оскільки Замовник не вказав жодної вимоги щодо надання окремого документа з підтвердженням саме 24-місячної гарантії, чим поставив учасників у неоднакове становище. Це прямо порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки в тендерній документації не міститься прямої вимоги зазначати 24 місяці гарантії в будь-якому документі у складі пропозиції, в тому числі у технічному паспорті, то дискваліфікація учасника ТОВ «Марсофт» через наявність там інформації про 12 місяців не має правової основи. Учасник не міг передбачити, що Замовник тлумачитиме техпаспорт як договірне зобов’язання, що є зловживанням формалізмом.
Навіть якщо Замовник вважає, що гарантійний строк мав би бути підтверджений іншим документом, належною дією було би звернутися до учасника з проханням уточнити або підтвердити гарантійні зобов’язання, а не одразу дискваліфікувати без факту суперечності або відмови від умов договору.
Отже, зважаючи на викладене вище, ТОВ «Марсофт» було неправомірно відхилено з участі в процедурі Закупівлі на підставі того, що у технічному паспорті продукції, який є частиною тендерної пропозиції, зазначено гарантійний термін 12 місяців, тоді як у проекті договору, що є частиною тендерної документації, встановлено вимогу гарантійного терміну 24 місяці.
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП», яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ».
Від 01.04.2025 12:09 до 01.04.2025 12:38 відбувся аукціон по Закупівлі, у якому, за інформацією із Prozorro, прийняли участь 3 (три) учасники (далі – Учасники):
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД¬ПО¬ВІД¬АЛЬ¬НІ¬СТЮ « Е К О Т Е Х Н І К А » (Остаточна пропозиція - 750 000 грн без ПДВ);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» (Остаточна пропозиція - 752 370 грн без ПДВ) (далі - ТОВ «МАРСОФТ» та/або Скаржник);
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРТПОСТАЧ» (Остаточна пропозиція - 812 370 грн без ПДВ).
Кваліфікація учасників Закупівлі триває з 01.04.2025 12:38.
У період проведення кваліфікації Учасників, 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» (надалі за текстом – Протокол) Замовника вирішено:
«1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.».
ТОВ «МАРСОФТ» не погоджується з рішенням, прийнятим у Протоколі, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника щодо його участі у процедурі Закупівлі. ТОВ «МАРСОФТ» вважає, що рішення ухвалене у Протоколі з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме з порушенням принципів: забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, з огляду на наведене нижче.
П. 8 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) від учасників вимагається:
«Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.».
Тобто, інших вимог стосовно оформлення паспорта якості та/або сертифіката відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам не вимагалось.
ТОВ «МАРСОФТ» у складі тендерної пропозиції надали файл: «Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf» - технічний паспорт та інструкція з експлуатації «Бони загороджувальні постійної поавучості (циліндрична поплавкова камера) ТУ У 30.1-30171732-002:2014 «Бони загороджувальні»», який повністю відповідає заявленій вище вимозі Замовника.
Більше того, технічний паспорт є типовим виробничим документом, який оформлюється виробником згідно з чинними технічними умовами і регламентами, і який відображає об'єктивні технічні характеристики продукції, включаючи гарантії, сертифікацію та допустимі параметри експлуатації. Положення цього документа можуть бути деталізовані або адаптовані відповідно до умов укладеного договору закупівлі на вимогу Замовника.
Як зазначає у своєму Протоколі Замовник, у тендерній документації наявний Додаток № 4 до тендерної документації Проєкт договору про закупівлю у якому дійсно передбачено «2.4 Гарантійний термін експлуатації не менше 24 місяців.».
Тобто, вимога про гарантійний термін у 24 місяці була виключно частиною проєкту договору, який відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно є складовою тендерної документації, однак його положення не створюють для учасника окремого обов’язку дублювати ці умови у складі пропозиції, якщо це прямо не передбачено в іншому пункті вимог.
ТОВ «МАРСОФТ» виконало зобов’язання щодо погодження із проєктом договору належним чином: у складі тендерної пропозиції було надано документ під назвою «Письмова згода з ум. договору .jpg» (лист вих. № 40/03_25 від 20 березня 2025 року), у якому підтверджено безумовну згоду з усіма умовами проекту договору, включно з пунктом 2.4 щодо гарантійного терміну.
Таким чином, з формально-юридичної та фактичної точки зору ТОВ «МАРСОФТ» підтвердив свою згоду на надання 24-місячної гарантії саме у спосіб, який допускався та не був заборонений тендерною документацією.
На підставі наведеного вище, зазначений у паспорті гарантійний строк (12 місяців) не є заявою учасника ТОВ «МАРСОФТ» про відмову від умов договору, а лише вихідною інформацією, яку учасник може розширити, відповідно до вимог тендеру. Жодним чином учасник не вказував, що надає тільки 12 місяців гарантії, або що не згоден з 24 місяцями, встановленими у проекті договору.
Більше того, ТОВ «Марсофт» не надало жодного протоколу розбіжностей, не запропонувало змін до проекту договору про закупівлю, отже, повністю погодилося з усіма умовами проекту договору про закупівлю викладеними в Додатку № 4 до тендерної документації, включаючи передбачений гарантійний термін у 24 місяці.
Мовчазне погодження із проектом договору є згодою з його умовами, незалежно від наявності інших документів у складі пропозиції, які містять стандартні виробничі характеристики.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі вимоги до учасників були чітко, однозначно та прозоро сформульовані в тендерній документації.
Якщо Замовник вважав, що необхідно обов’язково подати підтвердження гарантії саме в складі технічної частини, він мав прямо передбачити таку вимогу в документації. Замовник не має права тлумачити умовно-нечітку вимогу проти учасника.
Формальне трактування Замовником даних технічного паспорта як ознаки невідповідності порушує принципи рівного доступу, оскільки Замовник не вказав жодної вимоги щодо надання окремого документа з підтвердженням саме 24-місячної гарантії, чим поставив учасників у неоднакове становище. Це прямо порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки в тендерній документації не міститься прямої вимоги зазначати 24 місяці гарантії в будь-якому документі у складі пропозиції, в тому числі у технічному паспорті, то дискваліфікація учасника ТОВ «Марсофт» через наявність там інформації про 12 місяців не має правової основи. Учасник не міг передбачити, що Замовник тлумачитиме техпаспорт як договірне зобов’язання, що є зловживанням формалізмом.
Навіть якщо Замовник вважає, що гарантійний строк мав би бути підтверджений іншим документом, належною дією було би звернутися до учасника з проханням уточнити або підтвердити гарантійні зобов’язання, а не одразу дискваліфікувати без факту суперечності або відмови від умов договору.
Отже, зважаючи на викладене вище, ТОВ «Марсофт» було неправомірно відхилено з участі в процедурі Закупівлі на підставі того, що у технічному паспорті продукції, який є частиною тендерної пропозиції, зазначено гарантійний термін 12 місяців, тоді як у проекті договору, що є частиною тендерної документації, встановлено вимогу гарантійного терміну 24 місяці.
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП», яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ».
×
-
Назва доказу:
Письмова згода з умовами проекту договору (лист вих. № 40/03_25 від 20 березня 2025 року)
-
Повʼязаний документ:
Письмова згода з ум. договору .pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт та інструкція з експлуатації «Бони загороджувальні постійної поавучості (циліндрична поплавкова камера) ТУ У 30.1-30171732-002:2014 «Бони загороджувальні»»
-
Повʼязаний документ:
Технічний_паспорт_бони загороджувальні_на_700.pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» від 08.05.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення ТОВ «МАРСОФТ».pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до тендерної документації - Проєкт договору про закупівлю
-
Повʼязаний документ:
Проєкт договору Бони загороджувальні постійної плавучості зі змінами від 25.03.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю товару бони загороджувальні постійної плавучості 34510000-5 «Судна» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, що її «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом Уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» 19.03.2025 зі змінами від 25.03.2025
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація бони загороджувальні постійної плавучості зі змінами від 25.03.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 08.05.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП», яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на прийняте рішення Замовника
Номер:
07c3bdbb1c27461fac1294abf1c288c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-010809-a.a1
Назва:
Скарга на прийняте рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт Ізмаіл.rar 12.04.2025 18:04
- Скарга.pdf 12.04.2025 18:04
- Скарга.docx 12.04.2025 18:04
- Додаток №1 до тендерної документації.pdf 12.04.2025 18:04
- Додаток №3 до тендерної документації.pdf 12.04.2025 18:04
- PAN 14330001.PDF 12.04.2025 18:04
- Технічни характеристики бонів.rar 12.04.2025 18:04
- sign.p7s 12.04.2025 18:08
- Заява щодо участі в засіданні.pdf 14.04.2025 10:21
- довіреність.pdf 14.04.2025 10:21
- Заява щодо участі в засіданні.docx 14.04.2025 10:21
- довіреність.pdf 17.04.2025 13:09
- інформація..pdf 17.04.2025 13:09
- інформація.docx 17.04.2025 13:09
- протокол виконання рішення АМКУ..pdf 05.05.2025 10:30
- рішення від 15.04.2025 № 5905.pdf 15.04.2025 14:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2025 № 6486.pdf 24.04.2025 14:04
- рішення від 23.04.2025 № 6486.pdf 25.04.2025 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2025 18:12
Дата розгляду скарги:
23.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.04.2025 16:46
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2025 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2025 № 6486-р/пк-пз (далі – АМКУ) ДП «ІЗМ МТП» зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «ЕКОТЕХНІКА» переможцем за процедурою закупівлі «Бони загороджувальні постійної плавучості» (оголошення за № UA-2025-03-19-010809-a).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c26ecbe73160427e9803e86089a72044
Заголовок пункту скарги:
Пропозиція Учасника ТОВ "Екотехніка" не відповідає технічним вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екотехніка» Замовником було визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості).
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:
1.У складі тендерної документації Замовник вимагає документи відповідно:
- Додатку № 1, п.8 до тендерної документації Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.
- Додатку № 3«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» примітка 1: «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, оформлену за формою наведеною у Таблиці 1 з урахуванням технічних вимог замовника, зазначених у Додатку №3
** Технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати вимогам замовника встановленим у графі «Детальний опис технічних характеристик Товару» Додатку № 3 тендерної документації».
У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг.».
Учасником ТОВ «Екотехніка» на підтвердження відповідності технічним вимогам, щодо матеріалу оболонки надано документ (файл PAN14330001) в якому «Міцність на розрив – 175daN», що не відповідає технічним вимогам замовника.
2.Учасником процедури закупівлі ТОВ «Екотехніка» надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» від 27.03.2025 р. вих № 05/03-25, де зазначено:
- Матеріал оболонки – спеціалізована тканина з ПВХ покриттям PAN-1433;
На підтвердження відповідності технічним вимогам Учасником ТОВ «Екотехніка» надано паспорт «Бони загороджувальні постійної плавучості паспорт УКФА 361.245.00», де зазначено:
- пн 3 «Конструкція бонів» пп3.3 – Оболонка бонів виготовлена з спеціалізованої синтетичної тканини з двостороннім покриттям з ПВХ «PAN 14».
Отже, на вимогу Додатку №1, п.8 до тендерної документації, Учасник ТОВ «Екотехніка» надав паспорт на товар «Бони загороджувальні постійної плавучості паспорт УКФА 361.245.00», що не підтверджує технічні характеристики надані у документі від 27.03.2025 р. вих № 05/03-25 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі».
Замовником була надана, Учаснику ТОВ «Екотехніка», вимога про усунення невідповідностей: «пн.3 Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Розмістити в електронній системі у складі тендерної пропозиції паспорт на бони загороджувальні постійної плавучості з інформацією про марку тканини ПВХ «PAN 1433».
Враховуючи вище викладене ми вважаємо повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно пн. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 було надано неправомірно.
Отже, технічні характеристики товару запропонованого Учасником ТОВ «Екотехніка» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилена.
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екотехніка» Замовником було визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості).
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «Партпостач» (далі – Скаржник, ТОВ «Партпостач») категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та необгрунтованими, прийнятими з порушенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав:
1.У складі тендерної документації Замовник вимагає документи відповідно:
- Додатку № 1, п.8 до тендерної документації Пропозиція Учасника повинна включати:
Паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам.
- Додатку № 3«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» примітка 1: «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, оформлену за формою наведеною у Таблиці 1 з урахуванням технічних вимог замовника, зазначених у Додатку №3
** Технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати вимогам замовника встановленим у графі «Детальний опис технічних характеристик Товару» Додатку № 3 тендерної документації».
У технічних вимогах Замовника Додатка № 3 до тендерної документації зазначено: «Міцність оболонки на розрив – не менше 2000кг.».
Учасником ТОВ «Екотехніка» на підтвердження відповідності технічним вимогам, щодо матеріалу оболонки надано документ (файл PAN14330001) в якому «Міцність на розрив – 175daN», що не відповідає технічним вимогам замовника.
2.Учасником процедури закупівлі ТОВ «Екотехніка» надано документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» від 27.03.2025 р. вих № 05/03-25, де зазначено:
- Матеріал оболонки – спеціалізована тканина з ПВХ покриттям PAN-1433;
На підтвердження відповідності технічним вимогам Учасником ТОВ «Екотехніка» надано паспорт «Бони загороджувальні постійної плавучості паспорт УКФА 361.245.00», де зазначено:
- пн 3 «Конструкція бонів» пп3.3 – Оболонка бонів виготовлена з спеціалізованої синтетичної тканини з двостороннім покриттям з ПВХ «PAN 14».
Отже, на вимогу Додатку №1, п.8 до тендерної документації, Учасник ТОВ «Екотехніка» надав паспорт на товар «Бони загороджувальні постійної плавучості паспорт УКФА 361.245.00», що не підтверджує технічні характеристики надані у документі від 27.03.2025 р. вих № 05/03-25 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі».
Замовником була надана, Учаснику ТОВ «Екотехніка», вимога про усунення невідповідностей: «пн.3 Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Розмістити в електронній системі у складі тендерної пропозиції паспорт на бони загороджувальні постійної плавучості з інформацією про марку тканини ПВХ «PAN 1433».
Враховуючи вище викладене ми вважаємо повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель згідно пн. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 було надано неправомірно.
Отже, технічні характеристики товару запропонованого Учасником ТОВ «Екотехніка» не відповідають технічним вимогам Замовника, а пропозиція має бути відхилена.
×
-
Назва доказу:
Паспорт «Бони загороджувальні постійної плавучості паспорт УКФА 361.245.00» ТОВ «Екотехніка»
-
Повʼязаний документ:
Паспорт Ізмаіл.rar
-
-
Назва доказу:
- Лист ТОВ «Екотехніка» «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» від 27.03.2025 р. вих № 05/03-25
-
Повʼязаний документ:
Технічни характеристики бонів.rar
-
-
Назва доказу:
Файл PAN14330001 (Інформація про тканину)
-
Повʼязаний документ:
PAN 14330001.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 до тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт», скасувати рішення про визначення ТОВ «Екотехніка» переможцем у відкритих торгах за предметом закупівлі Бони загороджувальні постійної плавучості 34510000-5 «Судна» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010809-a 3. Зобов’язати Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» відхилити пропозицію ТОВ «Екотехніка», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників.