• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)

Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)

Торги відмінено

2 444 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 220.20 UAH
Номер: f575a101bc8e4d4d8f6d29a3aaeb2a48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.06.2025 12:57 - 26.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-03-19-010739-a 19.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 20, скаргу приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» за номером UA-2025-03-19-010739-a.a1, рішення Комісії як органу оскарження від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз, пояснення Замовника, надане 12.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до Додатка № 3 «Проєкт договору про закупівлю» до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеного додатка від 12.06.2025 о 17:00 годині. Проте Замовником разом із змінами не оприлюднено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до її попередньої редакції та в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» від 24.03.2025 за номером UA-2025-03-19-010739-a.a1 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято рішення від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати та/або запропонувати: листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням номеру ідентифікатору закупівлі, на всі документи, видані не на ім’я учасника; львівсько-волинське вугілля марки Г 13-100; паспорт про якість паливної продукції, виданий саме експертною сертифікованою організацією. Рішенням від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що Замовником зміни до тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі не внесені. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.06.2025 щодо невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз в частині внесення змін до тендерної документації, Замовник 12.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей». Отже, моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії як органу оскарження від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз. Відповідно до даних електронної системі закупівель встановлено, що Замовник 12.06.2025 оприлюднив повідомлення про відміну закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.06.2025 16:37 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
Дата публікації звіту: 18.08.2025 09:44

Запити/Пояснення