• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі харчоблоку Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.3,м. Андрушівка, Бердичівський район, Житомирська область ДК 021:2015 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Завершена

3 084 043.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 840.43 UAH
Номер: 0d56628abf2d41efaefdd9435ed12d93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.04.2025 17:57 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 47-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-03-19-010410-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Люксбудсервіс»» установлено порушення норм підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення вимог передбачених частиною 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ДЕНКО»», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору будівельного підряду від 01.05.2025 № 82, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 80, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ДЕНКО»», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» (далі – ТОВ «БК «Люксбудсервіс»», переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 08.04.2025 № 92, від 11.04.2025 № 80, від 15.04.2025 № 98 та від 17.04.2025 № 102, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 10.04.2025, від 14.04.2025 та від 15.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2025, договір будівельного підряду від 01.05.2025 № 82, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.04.2025 та 08.05.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «БК «Люксбудсервіс»» установлено наступне. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2025-03-19-012911-a), закупівля робіт з капітального ремонту здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Пунктом 2.1 розділу II Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Відтак, ТОВ «Б.К. «Люксбудсервіс»» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання робіт від 02.04.2025 № 61, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів до них та розрахунок ціни і кошторисів в електронній формі у програмному комплексі АВК-5 (файли «Договірна ціна_кал.графік_розрахунки_коштриси.pdf», «Відомості про обладнання(2).pdf» та «10.МОДЕЛЬ.imd»). Так, в пунктах 40 та 41 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «Б.К. «Люксбудсервіс»» передбачено, що виконання робіт з «Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ13-74-1) та виконання робіт з «На кожний наступний шар нанесення механізованим способом покриття з вогнезахисного матеріалу додавати до норми 13-74-1» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ13-74-3), будуть здійснюватися без застосування компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв, тоді як вищевказані ресурсні елементні кошторисні норми, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – Наказ № 374), передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням зазначених машин та механізмів, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Замовником 29.04.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, пояснено: «В пунктах 40 та 41 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ТОВ «БК «Люксбудсервіс»» передбачено, що виконання робіт з «Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ13-74-1) та «На кожний наступний шар нанесення механізованим способом покриття з вогнезахисного матеріалу додавати до норми 13-74-1» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ13-74-3), будуть здійснюватися без застосування компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв, а замінено застосування агрегата фарбувального марки Wagner 7000 НА, який згідно своїх технічних характеристик, містить в собі насос подачі рідини, а також працює від електричної мережі, без потреби застосування компресора пересувного з електродвигуном, (посилання на технічні характеристики агрегата фарбувального-https://energomash.net.ua/ua/p20434760-agregat-okrasochnyj-vysokogo.html)». Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.9 розділу V Настанови нормативно передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Підсумкова відомість ресурсів, яку надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Б.К. «Люксбудсервіс»», містить інформацію щодо використання для виконання робіт, що є предметом закупівлі, агрегату фарбувального Wagner 7000 НА в кількості 512,58906 маш. год, що відповідає кількості (маш. год.) використання для виконання робіт агрегатів фарбувальних високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужністю 1 кВт, передбачених у відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, що є частиною проектно-кошторисної документації на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі харчоблоку (наданої Замовником 08.05.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі). В свою чергу, проектно-кошторисна документація на виконання робіт з «капітального ремонту харчоблоку Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд. 3, м. Андрушівка, Бердичівський район, Житомирська область» окремо містить відомості щодо необхідності залучення до виконання вказаних робіт компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв., в кількості 523,07056 маш. годин. Необхідність залучення вищевказаних машин та механізмів (компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв., в кількості 523,07056 маш. год. та агрегатів фарбувальних високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужністю 1 кВт, в кількості 512,58906 маш. год) для виконання робіт, що є предметом закупівлі, також передбачено Наказом № 374. Враховуючи вищевикладене, фактично ТОВ «Б.К. «Люксбудсервіс»» не здійснено заміну роботи компресора пересувного з електродвигуном, тиск 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв., та не включено його вартість в ціну пропозиції, що спростовує викладене Замовником у пояснені на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Б.К. «Люксбудсервіс»», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Крім того, абзацом 8 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до вимог встановлених Замовником у пунктах 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатках № 2, № 8 та № 9 до тендерної документації, передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; - повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Абзацом 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозиції ТОВ «БК «Люксбудсервіс»» та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – 17.04.2025 року. Проте, переможцем процедури закупівлі ТОВ «БК «Люксбудсервіс»» надано, на виконання вимог визначених у пунктах 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатках № 2, № 8 та № 9 до тендерної документації, документальне підтвердження відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей з порушенням строків передбачених умовами тендерної документації та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, а саме, пізніше ніж протягом 4-х днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (на 5 день). На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником 08.05.2025 пояснено, що «Враховуючи, що 22.04.2025 (станом на 9:00 год) в електронній системі закупівель вже були оприлюднені ТОВ «БК «Люксбудсервіс» документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, уповноваженою особою Замовника, не врахувавши час опублікування таких документів та вважаючи їх оприлюдненими 21.04.2022 (до 00:00 год), прийнято рішення про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «БК «Люксбудсервіс». З огляду на вказане, переможцем процедури закупівель ТОВ «БК «Люксбудсервіс» виконано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей, пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, Додатків № 2, № 8 та № 9 до тендерної документації з незначним порушенням строків, відповідно вказане не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, а тим більше для розірвання договору.», чим лише підтверджено встановлене порушення. Разом з тим, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 3 розділу V тендерної документації Замовника, визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог пункту 3 розділу V тендерної документації Замовника та підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «БК «Люксбудсервіс»», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, замовник відміняє тендер. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог передбачених частиною 5 статті 8 Закону, Замовником надано відповідь на пункт 4 запиту органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, від 23.04.2025, з порушенням строків передбачених вказаними нормами Закону, а саме, надано відповідь пізніше, а ніж протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі (на 4 робочий день).
Період усунення порушень: 12.05.2025 17:32 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 17:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В зв’язку з проведеним Держаудитслужбою України моніторингу закупівлі роботи Капітальний ремонт покрівлі харчоблоку Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд. 3, м. Андрушівка, Бердичівський район, Житомирська область ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-19-010410-a  та в зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони дійшли згоди з 27 червня 2025 року розірвати /припинити/ дію Договору № 82 від 01 травня 2025 року за згодою двох сторін , шляхом підписання додаткової угоди № 1 від 29 травня 2025р. На момент підписання договору ціна Договору становила 3005263,50 грн. ( п.3,1 ). На момент розірвання /припинення/ дії договору виконано робіт на суму 2258961,47 грн.,згідно Акта №1 приймання виконання будівельних робіт від 24.06.2025р. Сума, яка залишилась не виконана по Договору № 82 від 01.05.2025р. становить 746302,03 грн. Просимо врахувати усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору будівельного підряду від 01.05.2025 № 82.
Дата публікації: 27.06.2025 11:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору будівельного підряду від 01.05.2025 № 82, Андрушівський ліцей № 2 Андрушівської міської ради повідомляє, що на даному етапі ведуться перемовини з підрядником ТОВ БК “ЛЮКСБУДСЕРВІС” щодо визначення вартості проведених робіт та розірвання договору.
Дата публікації звіту: 14.05.2025 13:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 02.07.2025 12:07

Запити/Пояснення