-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі харчоблоку Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.3,м. Андрушівка, Бердичівський район, Житомирська область ДК 021:2015 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
3 084 043.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 840.43 UAH
мін. крок: 1% або 30 840.43 UAH
Період оскарження:
19.03.2025 15:24 - 31.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
36786a9269fe426e804d4191e42fb1d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-010410-a.a1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕНКО" (надалі – Учасник) звертається з вимогою, щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а саме в частині - підтвердження наявності виконання аналогічного договору та підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт, а також щодо розміру кошторисної заробітної плати та зменшенням обсягу вогнезахисного матеріалу ДСА-2.
Разом з тим вимагаємо прийняти до уваги наступне:
Відповідно до Протоколу №92 Учасника відхилено у зв’язку із ненаданням аналогічного договору (договорів), разом з тим відповідно до вимог п. 43 Особливостей 1178 Замовник не надав Учасник право на усунення невідповідностей, чим порушив п. 43 Особливостей.
Наступною підставою для відхилення Учасника стало ненаданням інформації про наявність крана на автомобільному ходу, а також техніки, необхідної для перевезення сміття до 10 км. Разом із тим відповідно до вимог п. 43 Особливостей Замовник не надав Учаснику право на усунення невідповідностей, чим порушив п. 43 Особливостей.
Окрім того, Учасника було відхилено у зв’язку зменшенням обсягу вогнезахисної суміші ДСА-2, дане зменшення обсягу суміші не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, адже відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей - невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, адже Замовник не надав Учасник право на усунення невідповідностей, чим порушив абз. 2 п. 43 Особливостей.
Разом з тим надаємо пояснення, що нормативна витрати вогнезахисної суміші ДСА-2 згідно Технічної характеристики складає 0,4-0,5 кг. на м2, а в дефектному акті Замовника завищена нормативна витрата даного матеріалу і складає 0,7 кг. м2.
Зважаючи на це Учасник розрахував нормативну витрати вогнезахисної суміші ДСА-2 згідно Технічної характеристики 0,5 на м2, тому і загальний обсяг матеріалу зменшився, але він ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі.
Також, підставою для відхилення стало невірний розрахунок заробітної плати Учасника, який наче не відповідає Порядку та базується на оприлюдненій Державною службою статистики України інформації щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2024 року, яка складає 16928,00 грн, та прогнозному індексі споживчих цін на поточний рік, який складає 109,7 % відповідно до Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки» (надалі – «Порядок»).
Разом із тим Замовник у тендерній документації не вимагав розраховувати кошторисну заробітну плату згідно вищевказаного Порядку. Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції Учасника - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами)), що і було зроблено Учасником. А також, акцентуємо увагу, що в технічному завдані Замовника не була зазначена вимога, щодо кошторисної заробітної плати на рівні 18 570,02 грн., тому учасник рівень заробітної плати розрахував згідно норм чинного законодавства та враховуючи економічні показники ТОВ «БК «ДЕНКО».
Враховуючи вищевказане - тендерна пропозиція Учасника щодо кошторисної заробітної плати була відхилена безпідставно.
Звертаємо, Вашу увагу на ст. 164 -14 Адміністративного кодексу України, в частині відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи порушення законодавства про закупівлі та права Учасника, у разі якщо дана вимога буде відхилена будемо вимушені звернутися до Держаудитслужби України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2025 20:07
Вирішення:
На Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 року за № 92, Вашу тендерну пропозицію відхилено, оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «БК «ДЕНКО» надано сканкопії договорів та довідку за формою 3 додатку 1 до Тендерної документації про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02 квітня 2025 року за вих. № 96, в якій зазначено інформацію про наявність чотирьох виконаних аналогічних договорів, але з іншим предметом закупівель.
Однак, відповідно до форми 3 довідки Додатку 1 до Тендерної документації за предметом закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі харчоблоку Андрушівського ліцею № 2 Андрушівської міської ради за адресою: вул. Шкільна, буд.3, м. Андрушівка, Бердичівський район, Житомирська область” (ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 3 та обов’язково до опису додається(-ються) копія(-ї) вказаного(-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) – (покрівельні роботи), з усіма додатками до нього (-их) за характером робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція.
Підстав для надання Вам, як учаснику закупівлі, 24 годин для усунення невідповідностей згідно з положеннями п. 43 Особливостей не було, оскільки у Вас не було б можливості технічно змінити предмет закупівлі у тих договорах, які ви надали для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. При наявності у Вас договору за аналогічним предметом закупівлі (покрівельні роботи) Ви мали б виконати вимоги тендерної документації та надати його у складі тендерної пропозиції. Отже надані Вами договори не є підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
ТОВ «БК «ДЕНКО» у складі своєї пропозиції надано довідку за формою 1 додатку 1 до Тендерної документації Відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт від 02 квітня 2025 року за вих. № 94.
З інформації, відображеної у вказаній довідці, вбачається наявність певного обладнання, необхідного для виконання покрівельних робіт, та підтверджено його належність учаснику на праві власності. Однак, в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-01 Будівельні роботи, наданої Учасником в складі тендерної пропозиції, в розділі ІІ Будівельні машини і механізми, розраховано вартість на застосування кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т, та перевезення сміття до 10 км. При цьому інформація про наявність крана на автомобільному ходу, а також техніки, необхідної для перевезення сміття до 10 км, Учасником не відображена в довідці форми 1 додатку 1 до Тендерної документації, а також документально не підтверджена її наявність та належність (власність/користування тощо) відповідними свідоцтвами про реєстрацію ТЗ, договорами оренди (надання послуг, тощо), іншими документами, що вказує на невідповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим у додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), за порядковим номером 42 в розділі 4 Покрівля передбачено застосування вогнезахисного матеріалу ДСА-2 в кількості 1143,2 кг.
Учасником, ТОВ «БК «ДЕНКО» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01 Будівельні роботи, в якій за порядковим номером 25 в розділі ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти, передбачено застосування вогнезахисної суміші ДСА-2 в кількості 819,5 кг, що є безпідставним зменшенням обсягу даного матеріалу, що в свою чергу не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, визначеним технічним завданням до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599, замовник самостійно визначає рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості об’єктів будівництва, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості об'єктів будівництва в 2025 році, складає 18570,02 грн. Такий рівень заробітної плати розрахований за алгоритмом, представленим у Порядку та базується на оприлюдненій Державною службою статистики України інформації щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2024 року, яка складає 16928,00 грн, та прогнозному індексі споживчих цін на поточний рік, який складає 109,7 % відповідно до Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки».
В свою чергу, розрахунок заробітної плати ТОВ «БК «ДЕНКО», наданий у складі тендерної пропозиції, не відповідає вищезазначеним вимогам, а тому надання Вам 24 годин для усунення даних невідповідностей зумовило б зміну вартості Вашої тендерної пропозиції.
При наданні Вам, як учаснику закупівлі, можливості виправити виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин, дало б підстави для інших учасників та інших уповноважених органів на оскарження рішення уповноваженої особи Замовника, оскільки документи надані Вами у складі тендерної пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, а також не відповідають вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладені обставини Замовник не вбачає, в прийнятих ним рішень, порушень законодавства, що регулює порядок проведення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено