ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
Торги не відбулися
586 827.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 868.00 UAH
Період моніторингу:16.06.2025 14:20 - 08.07.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2025 Одеса № 121
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Катерини НАЗАРЕНКО від 16.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.06.2025 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2025-03-18-013458-a 18.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В.о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Катерина НАЗАРЕНКО
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 17, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 26.03.2025 № 18, від 08.04.2025 № 23, від 17.04.2025 № 28, від 29.04.2025 № 31, переліки змін до тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.03.2025, 08.04.2025, 17.04.2025 та 29.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-03-18-013458-a.c1, UA-2025-03-18-013458-a.c2, UA-2025-03-18-013458-a.a3, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.03.2025, 11.04.2025, 26.05.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз, від 23.04.2025 № 6512-р/пк-пз, від 06.06.2025 № 9046-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС»), Одеського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України, товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТРАЖ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «СПАС» та ТОВ «ВБ СТРАЖ», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «СПАС» та ТОВ «ВБ СТРАЖ» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 № 37, від 14.05.2025 № 38, від 21.05.2025 № 39, від 16.06.2025 № 44, інформацію про відміну торгів, пояснення та документи, надані Замовником 23.06.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено.
Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОДСЕНД ЛТД» від 22.03.2025 за номером UA-2025-03-18-013458-a.c1 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято рішення від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають транспортний засіб та зможуть надати такі документи: довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди тощо) на транспортний засіб та свідоцтва про реєстрацію, а також документи, що підтверджують право користування транспортними засобами: скан-копію договору купівлі-продажу, оренди тощо (додатково надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, які зазначені в довідці та будуть використовуватись для надання послуг з предмета закупівлі).
Крім того, у рішенні від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз зазначено, що ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, не передбачають наявності транспортного засобу.
Рішенням від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз Комісія зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-18-013458-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 08.04.2025 внесено зміни до тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі, а також оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Порушення усунуто. Внесено зміни до ТД».
Вимогу щодо наявності транспортних засобів викладено у тендерній документації у новій редакції: «Для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб».
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.06.2025 щодо невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (підпункт 4.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації), Замовник 23.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Замовником було виконано рішення АМКУ в установлені строки до тендерної документації були внесені відповідні зміни. Зокрема, спірна вимога в редакції, яка передбачала надання скан-копій договорів оренди/купівлі-продажу, свідоцтв про реєстрацію ТЗ та протоколів технічної перевірки — була виключена з тендерної документації. Натомість п. 4.3 Додатку 3 було викладено в оновленій редакції: «4.3. Для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб». При цьому слід зазначити, що вимога надати довідку з інформацією про транспортний засіб та право користування ним не була окремо визнана колегією АМКУ як дискримінаційна чи така, що підлягає виключенню, – відповідні формулювання у рішенні відсутні. Таким чином, Замовник виконав рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації, які усунули саме ті положення, що були предметом скарги та зауваження колегії. Редакція вимоги у чинній версії документації відповідала вимогам законодавства, зокрема відповідно до п. 28 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у тендерній документації передбачаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям».
Надане пояснення не спростовує факту невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз, оскільки вимоги у тендерній документації щодо наявності транспортних засобів не узгоджуються з ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, та відповідно до зазначеного рішення Комісії, встановивши такі вимоги, Замовник порушив вимоги діючого законодавства.
Крім того, у рішенні Комісії від 23.04.2025 № 6512-р/пк-пз зазначено, що Замовник не виконав рішення Комісії від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз з питання щодо вимоги у тендерній документації наявності транспортних засобів. На виконання рішення Комісії від 23.04.2025 № 6512-р/пк-пз Замовником 29.04.2025 внесені зміни до тендерної документації, зокрема щодо виключення вимоги щодо наявності у учасника транспортних засобів (видалити підпункт 4.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації).
Таким чином, моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії як органу оскарження від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз.
Відповідно до даних електронної системі закупівель 16.06.2025 відкриті торги відмінено на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:24.06.2025 17:44 - 09.07.2025 00:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:24.06.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 48) 722-38-64 i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
136233
Номер:95c1cd13d3ce4ce58194bbf6af88055a
Назва:Відповідь на моніторинг закупівлі.
Дата опублікування:23.06.2025 12:16
Автор:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
05406623
Контактна особа:
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net
Адреса:
68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-18-013458-a
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень):
Обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами).
Визначення очікувальної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку відповідно до зазначеної вище методики.
У відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, цінових пропозицій постачальників.
Розмір бюджетного призначення закупівлі склав 586 827.00 грн. ( п’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот двадцять сім гривень, 00 коп.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості розміщено на нашому офіційному сайті 18.03.2025 року. Відповідно до коштів виділених Рішенням міської ради від 23.12.2024 № 754-VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами). КЕКВ:2240 Оплата послуг (крім комунальних).
Посилання: https://chornomorsk.odessaedu.net/uk/site/publichni-zakupivli.html
Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за кошти за загальним фондом Ф-0, КЕКВ 2240, КПКВ 0611010 ; КПКВ 0611021 сума : 586 827.00 грн. Джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти Місцевого бюджету.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень).
Розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі складає: 586 827.00грн. ( п’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот двадцять сім гривень, 00 коп.)
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, будинок 8-А, ЄДРПОУ 05406623
категорія замовника: категорія – 3 категорія – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
UA-2025-03-18-013458-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Закупівлі складає 586 827.00грн. ( п’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот двадцять сім гривень, 00 коп.)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку.
Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках. Та згідно договору з урахуванням об’ємів минулого року.
Розмір бюджетного призначення закупівлі складає: 586 827.00грн. ( п’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот двадцять сім гривень, 00 коп.), згідно з кошторисом.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Термін дії договору — з дати укладання договору по 31.12.2025р.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
1. Назва предмету закупівлі -ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння деревяних конструкцій горищних приміщень).
2. Термін надання послуг: по 31.12.2025 року включно.
3. Обсяг надання послуг та перелік послуг: в Таблиці 1.
Таблиця 1
№ п/п Назва об’єкту Адреса Площа обробки, кв. м
1 ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 68091, Одеська обл., м.Чорноморськ, с. Олександрівка, вул. Центральна, 85 1 076,9
2 Бурлачобалківська гімназія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області 68094, Одеська обл., Одеський р-н, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22 1 269
3 Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області 68091, Одеська область, м.Чорноморськ, с. Олександрівка, вул. Світла 5 762
4 Малодолинський заклад загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області 68093, Одеська область, м.Чорноморськ, с.Малодолинське, вул. Зелена, 2 3 333,4
5 Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області 68001,Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ,
проспект Миру, 17-А 79
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
1. Надання послуг повинно відповідати вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів технічного характеру:
• ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги"
• «Правилам з вогнезахисту», затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064, зареєстрованих МЮУ 14.03.2019 року № 259/33230;
• Закону України «Про охорону праці»;
• Кодексу цивільного захисту України
• ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511;
• правил пожежної безпеки в Україні. НАПБ А.01-001-2014;
• правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.71-13;
• правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;
• ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація»;
• ГОСТ 16363-98 Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей.
2. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій (елементів горищних покриттів) передбачають використання сертифікованого вогнебіозахисного матеріалу (далі — ВЗ) з гарантійним терміном вогнезахисної дії не менше 5 років.
3. Гарантійний термін експлуатації деревини, що оброблена ВЗ підтверджується завіреною виробником копією протоколу кліматичних випробувань від акредитованої Національним агентством з акредитації України (НААУ) лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ГОСТ 16363-98.
4. Витрата ВЗ має складати не більше 250 г/м2 та наноситись не більше 2 (двох) разів способом «поверхневого просочення».
5. Якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
6. Виробником ВЗ, з метою підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини має бути визначено: групи горючості, групу займистості, димоутворювальну здатність, температуру тління, температури займання та самозаймання просоченої (покритої) деревини згідно з пп. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їх визначення. Класифікація» та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97 «Матеріали будівельні. Метод випробування на займистість».
7. Для підтвердження якості ВЗ вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95, Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати завірену(і) виробником ВЗ копію(ї) сертифікату(ів) відповідності від акредитованого НААУ органу сертифікації (органу оцінки відповідності).
8. Для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з пп. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації надати протоколи сертифікаційних випробувань з визначення індексу поширення полум’я (не поширюють полум’я по поверхні), визначення корозійної дії (становить менше 0,1 г/м2*год), визначення токсичності продуктів горіння (не більше Т1) та протоколи випробувань щодо визначення температури самозаймання (не нижче 500℃), визначення температури займання (не більше 400℃), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління.
9. Вищезазначені протоколи мають бути від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019 та завірені виробником ВЗ.
10. Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості ВЗ.
11. Учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника.
12. Гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
13. Учасник повинен надати копію чинного(ї) договору (ліцензії), яким(ою) учаснику надано право на використання ПК «АВК-5» або КП «ІВК» або іншого програмного комплексу.
14. При наданні послуг учасники обов’язково мають передбачати заходи з захисту довкілля, а сміття та відходи, які виникатимуть під час надання послуг не повинні складуватись на території замовника, а одразу вивозитися та утилізуватися.
15. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам – ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015.
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ISO 45001:2018.
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ 8965:2019.
Сертифікати, зазначені в цьому пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій, а тому у разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації/оцінки.
16. Обов’язкові документи, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості вогнезахисної речовини.
- Гарантійний термін на надані послуги повинен складати протягом 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг, про що учасники надають гарантійний лист.
- Виконавець виконує усі види робіт/послуг відповідно до технічної специфікації та вимог чинного законодавства.
- Технологія та якість виконуваних робіт/послуг, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил, встановлених для даних видів робіт/послуг. Учасник повинен виконати роботи/надати послуги, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля).
Під час виконання робіт/надання послуг необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Для виконання послуги повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання послуги є довідка, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування цих заходів.
- Копія діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (паперова чи електронна форма) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі.
- Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. З метою підтвердження технологій та якості робіт, щодо їх дотримання учасники повинні надати видані на ім’я Учасника процедури закупівлі органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), чинні документи (сертифікати/свідоцтва, тощо), які підтверджують можливість здійснення Учасником: екологічного управління, управління якістю, управління охороною здоров’я та безпекою праці, управління пожежною безпекою об’єкта захисту.
- Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Ціна тендерної пропозиції, ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на надання всіх видів послуг, передбачених у технічному завданні Замовника. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання. В ціні пропозиції учасник визначає вартість вcix запропонованих до виконання послуг з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями, вартість податків та зборів, а також інших обов’язкових платежів згідно з чинним законодавством. Ціну пропозиції слід розраховувати відповідно до термінів надання послуг, відповідно до умов технічного завдання та технології надання послуг.
Учасник визначає ціну на послуги, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням вартості матеріалів, податків i зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, витрат представників третьої сторони, вcix інших витрат.
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки, виконані у ліцензійному програмному комплексі, за статтями витрат договірної ціни:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва;
- Підсумкову відомість ресурсів;
- Договірна ціна;
- Дефектний акт;
- Пояснювальна записка до зведеного кошторису;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Кошторисні розрахунки повинні бути завірені підписом та печаткою Учасника та підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надати діючий кваліфікаційний сертифікат такого інженера – проектувальника та документи, які підтверджують працевлаштування інженера – проектувальника). Ціна тверда. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами/ризиками кошторисною документацією не передбачаються Учасником.
Деревина, що підлягає вогнезахисній обробці, повинна відповідати вимогам ГОСТ 30219-95. Вологість деревини відповідно до ГОСТ 20022.6-93 не повинна перевищувати 15%.
Не припускається обробляння мерзлої деревини, деревини на поверхні якої наявні лакофарбові покриття, жирні плями, напливи смоли, які слід видалити перед обробкою за допомогою скребків, а при потребі зняти поверхневий шар. Бруд та пил можна очистити щіткою або шляхом обдування стисненим повітрям.
Допускається обробка поверхонь, що раніше були оброблені іншими вогнезахисними просочувальними речовинами.
Засіб може бути нанесений як вручну (кісточка, валик), так і механізованим способом за допомогою агрегатів розпилення.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 68091, Одеська обл., м.Чорноморськ, с. Олександрівка, вул. Центральна, 85
Умови виконання послуг
Об'єми послуг
№
Ч.ч.
Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Нанесення механізованим способом в один шар
покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і
вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій м2 1076,9
2 На кожний наступний шар нанесення механізованим
способом покриття з вогнезахисного матеріалу
додавати до норми 13-74-1 м2 1076,9
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68094, Одеська обл., Одеський р-н, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22
Умови виконання послуг
Об'єми послуг
№
Ч.ч.
Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Нанесення механізованим способом в один шар
покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і
вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій м2 1269
2 На кожний наступний шар нанесення механізованим
способом покриття з вогнезахисного матеріалу
додавати до норми 13-74-1 м2 1269
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68091, Одеська область, м.Чорноморськ, с. Олександрівка, вул. Світла 5
Умови виконання послуг
Об'єми послуг
№
Ч.ч.
Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Нанесення механізованим способом в один шар
покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і
вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій м2 762
2 На кожний наступний шар нанесення механізованим
способом покриття з вогнезахисного матеріалу
додавати до норми 13-74-1 м2 762
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень Малодолинського закладу загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68093, Одеська область, м.Чорноморськ, с.Малодолинське, вул. Зелена, 2
Умови виконання послуг
Об'єми послуг
№
Ч.ч.
Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Нанесення механізованим способом в один шар
покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і
вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій м2 3333,4
2 На кожний наступний шар нанесення механізованим
способом покриття з вогнезахисного матеріалу
додавати до норми 13-74-1 м2 3333,4
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 68001,Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ, проспект Миру, 17-А
Умови виконання послуг
Об'єми послуг
№
Ч.ч.
Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Нанесення механізованим способом в один шар
покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і
вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій м2 79
2 На кожний наступний шар нанесення механізованим
способом покриття з вогнезахисного матеріалу
додавати до норми 13-74-1 м2 79
Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами технічного завдання та вимогами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника).
Примітка: *Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до надання послуг Технічної специфікації є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними або кращими технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.
Учасником надається довідка із зазначенням конкретних технічних та якісних характеристик вогнезахисного засобу, які учасник пропонує надати/поставляти Замовникові.
Головний спеціаліст (з публічних закупівель) відділу
організаційно-правової та кадрової роботи __________ Катерина ФЛУЄРАР
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.06.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 48) 722-38-64 i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як Замовник може пояснити невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (підпункт 4.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
136255
Номер:d6e823f3a4e9470a92dc22422b643e78
Назва:Відповідь на моніторинг закупівлі.
Дата опублікування:23.06.2025 14:59
Автор:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
05406623
Контактна особа:
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net
Адреса:
68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-18-013458-a
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень):
Вдповідно до Рішення АМКУ від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (підпункт 4.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації)
Замовником були внесені зміни до тендерної документації 29.04. 2025 р. відповідно до Рішення АМКУ від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз.
Відповідно до статті 18 Закону про публічні закупівлі пункту 22.: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Перелік змін,
що вносяться до тендерної документації на закупівлю послуг:
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Керуючись пунктом 54 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) Замовником прийнято рішення про внесення наступних змін до Тендерної документації та до Додатків № 3 до тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації
1. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації викласти у новій редакції, а саме:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2025 року, час заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів викласти в новій редакції, а саме:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2025 00:00.
3. Видалити пп. 4.3. п. 4 Додатку 3 до тендерної документації
Інші положення тендерної документації залишити без змін.
Тендерна документація, Додатки 3 до тендерної документації затверджені уповноваженою особою з урахуванням внесених змін у новій редакції станом на 29.04.2025 року. та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 06 травня 2025 року.
Додаток 3
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
№ Назва документу та/або інформації
1. Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проект договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору).
2. У разі якщо предмет закупівлі підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
У разі якщо предмет закупівлі не підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі з інформацією про відсутність предмета закупівлі в переліку локалізованих товарів.
Кваліфікаційні вимоги та критерії
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Договір може бути виконаний в повному обсязі.
1. Довідка, що містить інформацію про повне виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Зокрема, Довідка має бути надана відповідно до форма 1:
Форма 1
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника аналогічних договорів
№ з/п Найменування замовника Предмет договору
Номер та дата договору Загальна сума договору
1 2 3 4 5
1.
2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- копію не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору,
- копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (актів наданих послуг, видаткових накладних, актів приймання-передачі та/або позитивний лист-відгук від організації).
4. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2
4.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У довідці обов’язково вказати обладнання, яке необхідне для виконання робіт з оброблення дерев’яних конструкцій приміщень, що відповідає умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
4.2. Підтвердити наявність складу та офісу скан-копією з оригіналу договору купівлі-продажу або копією свідоцтва про право власності, або копією договору оренди приміщень/будівлі/складу та офісу.
4.3.
4.4. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів або субпідрядника, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу, якщо вказаний документ надається у паперовому вигляді) або електронна версія вказаного документу із обов’язковою наявністю QR-коду чи іншого ідентифікатора для можливості перевірки автентичності вказаного документу. Вказана декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт на висоті понад 1,3 метра. В декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною процедурою закупівлі, або повинно бути зазначено «на об’єктах замовників згідно укладених договорів».
4.5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні та складські приміщення, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу, якщо вказаний документ надається у паперовому вигляді) або електронна версія вказаного документу із обов’язковою наявністю QR-коду чи іншого ідентифікатора для можливості перевірки автентичності вказаного документу.
1.6. Відповідно до ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» надати підтвердження доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
5. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
В довідці обов’язково зазначити наступних працівників:
- керівника робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки;
- маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду – не менше однієї особи (надати документ(и), який(і) підтверджує(ють) отримання відповідної кваліфікації та необхідного розряду);
- робітника не нижче 3-го розряду.
5.2. На кожну зазначену в довідці особу надати: Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними у довідці: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС про прийняття на роботу на кожного працівника, зазначеного в довідці (з відміткою ДПС про реєстрацію) (для працівників, які були прийняті з 2015 року, а для працівників, які були прийняті до 2015 року – копія трудової книжки з відповідною відміткою про прийняття на роботу) або цивільно – правові угоди.
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», з безпечного виконання висотно – верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно – технічного мінімуму).
5.3. Надати документ (лист, довідку, роз'яснення, тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
5.4. Наказ про призначення особи (осіб) відповідальної за дотриманням правил безпечного виконання робіт.
6. У разі залучення до надання послуг субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку за формою Таблиця № 1 з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до надання послуг, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком послуг) на провадження господарської діяльності, необхідних для надання послуг, передбачених тендерною документацією. У разі залучення до надання послуг субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями)/ співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника/співвиконавця у наданні послуг
Таблиця № 1
Подається у наведеному нижче вигляді на
фірмовому бланку, Учасник може відступити
від даної форми в частині доповнення інформації
ДОВІДКА
ПРО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКІВ/СПІВВИКОНАВЦІВ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ
№
з/п Повне найменування організації субпідрядника/співвиконавця, адреса, телефон, код за ЄДРПОУ Вид послуг Орієнтовна вартість послуг субпідрядника/співвиконавця,
у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника Номер та дата ліцензії/дозволу*
*учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації/співвиконавця.
Датовано: «____» ________________ 20____ року
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, які можуть бути засвідчені печаткою учасника (у разі наявності) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи
Якщо Учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, він надає інформацію на виконання вимог п. 3 «Кваліфікаційні вимоги та критерії», з позначкою «Залучення субпідрядника/співвиконавця»
7. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
8. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
9. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб:
- військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України,
або
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні,
або
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні,
або
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні,
або
витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
10. Для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців:
- довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.
та
- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
11. • Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту).
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
12. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад:
для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
Якщо тендерна пропозиція подається не керівником/засновником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність (чинну на період дії тендерної пропозиції) та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
13. Довідка в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Довідка в довільній формі про те, що учасник не пропонує товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території з Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом № 309 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом..
У разі ненадання учасником інформації або у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
14. Підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації.
15. Надати у складі пропозиції такі документи (документи мають бути чинними, та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється):
Сертифікат (и) відповідності ВЗ щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам – ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015.
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ISO 45001:2018.
Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ 8965:2019.
Надати в складі пропозиції інші документи та/або інформацію, що вимагається Додатком 1 до тендерної документації.
16. Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є:
- технічна специфікація, складена відповідно до вимог та змісту Розділу «Вимоги до предмету закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведений у цьому додатку; **у разі зазначення країни походження товару з російської федерації учасник у складі тендерної пропозиції надає митну декларацію, що підтверджує ввезення цього товару на територію України до 24.02.2022 включно; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена в цьому додатку до тендерної документації.
В місцях де міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Головний спеціаліст (з публічних закупівель) відділу
організаційно-правової та кадрової роботи __________ Катерина ФЛУЄРАР
підпис/КЕП
Автор:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
05406623
Контактна особа:
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net
Адреса:
68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Пояснення щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 01.04.2025 № 5095-р/пк-пз
У рішенні № 5095-р/пк-пз від 01.04.2025 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (підпункт 4.3 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації), оскільки Замовником не було обґрунтовано необхідність встановлення таких вимог у запропонованій редакції.
Замовником було виконано рішення АМКУ в установлені строки — до тендерної документації були внесені відповідні зміни. Зокрема, спірна вимога в редакції, яка передбачала надання скан-копій договорів оренди/купівлі-продажу, свідоцтв про реєстрацію ТЗ та протоколів технічної перевірки — була виключена з тендерної документації.
Натомість п. 4.3 Додатку 3 було викладено в оновленій редакції:
«4.3. Для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб.»
При цьому слід зазначити, що вимога надати довідку з інформацією про транспортний засіб та право користування ним не була окремо визнана колегією АМКУ як дискримінаційна чи така, що підлягає виключенню, — відповідні формулювання у рішенні відсутні.
Таким чином, Замовник виконав рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації, які усунули саме ті положення, що були предметом скарги та зауваження колегії. Редакція вимоги у чинній версії документації відповідала вимогам законодавства, зокрема відповідно до п. 28 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у тендерній документації передбачаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що включає й наявність відповідного транспорту, необхідного для надання послуг або виконання робіт.
Таким чином, внесені зміни до тендерної документації повністю відповідали як рішенню АМКУ, так і чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Головний спеціаліст (з публічних закупівель) відділу
організаційно-правової та кадрової роботи __________ Катерина ФЛУЄРАР
підпис/КЕП