-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спостереження за допомогою пульта централізованого спостереження за станом засобів охоронної сигналізації, що встановлені на об’єкті з виїздом наряду реагування при надходженні сигналу «Тривога»
Завершена
700 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
47e920cfd71045399ea570e6596683ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 12:39 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 № 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-03-18-013370-a, 18.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.03.2025 № 1-18/03/25; зміни до тендерної документації, затверджені рішеннями уповноваженої особи протоколами від 17.04.2025 №17/04/25, від 24.04.2025 №1-24/04/25, від 25.04.2025 №3-25/04/25; звернення за роз’ясненнями, запитання до процедури, вимоги про усунення порушення та відповіді на них; рішення комісії АМКУ від 31.03.2025 № 4966-р/пк-пз, від 22.04.2025 № 6361-р/пк-пз; від 11.06.2025 № 9311-р/пк-пз; від 04.07.2025 №10587-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ «ЛІДЕР» (далі – ПП «ЛІДЕР»); тендерна пропозиція Управління поліції охорони в Черкаській області; протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.05.2025 №1-28/05/25, від 29.05.2025 № 2-29/05/25, від 20.06.2025 №2-20/06/25; вимога про усунення невідповідностей та відповідь на неї; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «ЛІДЕР» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір про надання послуг від 28.07.2025 №679-03/18-25; пояснення Замовника, отримані 07.08.2025 та 12.08.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що згідно з підпунктом 10.3 пункту 10 «Документи, які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» розділу 1 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 4 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції листа із зазначенням інформації про адреси розміщення нарядів реагування, обов’язкова наявність у місті дислокації об’єктів Замовника згідно Таблиці 2 (мінімальна кількість нарядів реагування у м. Черкаси - 5 штук, у м. Золотоноші, м. Шполі, м. Каневі, м. Драбів, м. Корсунь – Шевченківський, м. Катеринопіль, м. Умань – по 2 штук).
У складі тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР» надав довідку про розміщення нарядів реагування від 22.04.2025 №22-04/2025-8, в якій визначив лише адреси дислокації нарядів без вказання їх мінімальної кількості.
На запит в електронній системі закупівель Замовником надано 12.08.2025 пояснення, що «…учасником в складі пропозиції подано довідку від 22.04.2025 вих.22-04/2025-8, в якій містилась інформація про те, що учасник має в наявності наряди реагування у м. Черкаси, у м. Золотоноша, м. Шпола, м. Канів, м. Драбів, м. Корсунь-Шевченкіський, м. Катеринопіль, м. Умань, та інформацію що наряди реагування дислокуються за адресами: м. Черкаси, м. Каневі, м. Шпола, м. Золотоноша, м. Умань, м. Корсунь – Шевченківський, м. Катеринопіль (Калинопіль) та м. Драбів, також без конкретизації кількості нарядів реагування (автомобілів), які розміщені за конкретною адресою (їх кількість).».
Крім цього, відповідно до пункту 2 підпункту 3.2 пункту 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції), зокрема копією документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
В складі тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР» надано банківську гарантію №827/03/А/BG, яка підписана начальником управління документарних операцій АТ «ОксіБанк» Деревянко Н.Є., та довіреність від 06.12.2023, якою АТ «ОксіБанк» в особі Голови Правління банку Парасича В.Л. уповноважує Дерев’янко Н.Є. вчиняти дії.
Проте, перевіркою накладеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис на довіреність від 06.12.2023 здійснено начальником Управління документарних операцій АТ «ОксіБанк» Дерев’янко Н.Є., а не Головою Правління АТ «ОксіБанк» Парасичем В.Л., а саме особою, що видала такий документ, як це передбачено вимогами тендерної документації.
На запит в електронній системі закупівель Замовником надано 12.08.2025 пояснення, що «…В складі пропозиції учасника міститься архівні файли (Гарантія 827 зміни 2.zip) та (Гарантія 827 зміни 2.zip) в яких наявний файл - Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf , тобто копія довіреності від 06.12.2023, якою Голова правління банку Парасіч Вячеслав Леонідович уповноважує Деревянко Н.Є. представляти інтереси банку та з правами від імені банку укладати договори про надання банківській гарантій, гарантій та договорів, що укладаються з метою забезпечення виконання зобовязань за договорами про надання банківських гарантій. Саме тому, особа, яка підписала кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку є Деревянко Н.Є., оскільки документ (довіреність від 06.12.2023) підписана саме головою правління АТ “ОКСІ БАНК” Парасічем В.Л., відповідно до вимог п. 3.2. пункту 3 Додатку 4 до ТД.»
Пояснення Замвоника не спростовує факт відсутності кваліфікованого електронного підпису особи, яка видала довіреність від 06.12.2023, а саме Голови Правління АТ «ОксіБанк» Парасича В.Л.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ПП «ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції, чим не надав можливість Учаснику усунути невідповідності.
Період усунення порушень:
26.08.2025 13:05 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 13:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, проведеного на виконання наказу від 04.08.2025 № 78-З, повідомляємо.
29.08.2025 серед уповноважених осіб тендерного відділу проведено нараду, за результатами якої наголошено на недопущенні порушень встановлених за результами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області. За результатами наради прийнято рішення та розроблено тендерну документацію в т.ч. додатки до неї, з метою недопущення двоякого трактування вимог визначених в тендерній документації.
В подальшій роботі уповноважені особи вживатимуть заходи щодо недопущення таких порушень.
Дата публікації звіту:
01.09.2025 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
4730130fe71540feb9608656b52e8515
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2025 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-013370-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, а саме на підставі яких документів та яким методом здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7e3f046d1a924deba45caa1f2da69174
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
07.08.2025 17:16
Опис:
Відповідно до розділу III. Методи визначення очікуваної вартості, розрахунок очікуваної вартості послуг ініціатором закупівлі проведено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель Замовника (інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro"), оскільки ринок надання послуг - спостереження за допомогою пульта централізованого спостереження за станом засобів охоронної сигналізації, що встановлені на об’єкті з виїздом наряду реагування, є більш конкурентнообмеженим з урахуванням того, що виїзд здійснюється на обєкти критичної інфраструктури, а відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.03.2022 № 349 Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану: 1) положення ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг діють в частині, що не суперечать здійсненню заходів із захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом; 2) на вебсайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо: місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення.
Відділом економічної безпеки Товариства сформовано очікувану вартість даного предмету закупівлі з урахування ціни за одиницю послуги, що проводилися Товариством в попередніх роках, у тому числі процедури закупівлі на потребу 2024 року та укладеного договору з ПП "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" та з урахуванням комерційних пропозицій надання охоронних послуг на кінець 2024 року, отриманих відділом економічної безпеки, у тому числі від Управління поліції охорони в Черкаській області інформації щодо вартості послуг по охороні обєктів ПАТ “Черкасиобленерго” на 2025 рік (копія листа додається), з метою економії коштів Товариства. Запит до Управління поліції охорони в Черкаській області здійснено, як до органу державної влади з відповідними повноваженнями та через критичність обєктів Замовника.
Номер:
0e2be22cd5c64f0eb0682d13b1558fe8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2025 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-013370-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень, зокрема, чому тендерна пропозиція ПП «КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ «ЛІДЕР» (далі – Учасник) не відхилена як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 4 до тендерної документації?
Згідно з підпунктом 10.3 пункту 10 «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник надає лист із зазначенням інформації про адреси розміщення нарядів реагування, обов’язкова наявність у місті дислокації об’єктів Замовника згідно Таблиці 2 (мінімальна кількість нарядів реагування у м. Черкаси - 5 штук, у м. Золотоноші, м. Шполі, м. Каневі, м. Драбів, м. Корсунь – Шевченківський, м. Катеринопіль, м. Умань – по 2 штук). Отже, мінімальна кількість місць становить 19.
В складі тендерної пропозиції Учасника надана довідка від 22.04.2025 №22-04/2025-8, в якій наведена інформація, що наряди реагування дислокуються за двома адресами в м. Черкаси та по одному в м. Канів, м. Шпола, м. Золотоноша, м. Умань, м. Корсунь – Шевченківський, м. Катеринопіль (Калинопіль), м. Драбів. Таким чином, Учасник визначив лише 9 місць.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9bffa31023f2467cb2e3f8f953fe8cc5
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.08.2025 16:16
Опис:
Враховуючи специфіку розміщення нарядів, яка визначається субєктами охоронної діяльності самостійно, і за одною адресою може розміщуватися декілька автомобілів реагування, умовами додатку 4 до Тендерної документації, не було конкретизовано кількості розміщення нарядів реагування в населених пунктах, саме за однією адресою, або за різними.
Саме тому, учасником в складі пропозиції подано довідку від 22.04.2025 вих.22-04/2025-8, в якій містилась інформація про те, що учасник має в наявності наряди реагування у м. Черкаси, у м. Золотоноша, м. Шпола, м. Канів, м. Драбів, м. Корсунь-Шевченкіський, м. Катеринопіль, м. Умань, та інформацію що наряди реагування дислокуються за адресами: м. Черкаси, м. Каневі, м. Шпола, м. Золотоноша, м. Умань, м. Корсунь – Шевченківський, м. Катеринопіль (Калинопіль) та м. Драбів, також без конкретизації кількості нарядів реагування (автомобілів), які розміщені за конкретною адресою (їх кількість).
Таким чином, учасник визначив не 9 місць дислокації, а визначив всі міста дислокації в розрізі населених пунктів передбачених додатком 2 до Тендерної документації, без кількості (привязки) нарядів до конкретної адреси, оскільки наряди редагування є мобільними, і змінюють місце (здійснюють виїзди) при надходженні на пульт диспетчера сигналу «Тривога».
Номер:
9363d428d450474cbd1a2c9c2e49503d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-013370-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме.
1. Чи було виявлено, що в тендерній пропозиції приватного підприємства «КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ «ЛІДЕР» відсутні:
- довідка, видана банком-гарантом АТ «ОксіБанк», завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, ніж це передбачено тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти гарантії, надання якої передбачено пунктом 3 підпункту 3.2 пункту 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації ?
- договір про надання гарантії № 827/03/A/BG від 27 березня 2025 року (зі змінами), на підставі якого банк-гарант АТ «ОксіБанк» надав гарантію, а необхідність надання копії цього договору передбачено пунктом 5 підпункту 3.2 пункту 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації ?
- підтвердження повноважень особи, яка підписала банківську гарантію №827/03/А/BG ? Відповідно до пункту 4 підпункту 3.2 пункту 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції), зокрема копією документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). В складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію №827/03/А/BG, яка підписана начальником управління документарних операцій АТ «ОксіБанк» Деревянко Н.Є., та довіреність від 06.12.2023, якою АТ «ОксіБанк» в особі Голови Правління банку Парасича В.Л. уповноважує Дерев’янко Н.Є. вчиняти дії. Проте, перевіркою накладеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис на довіреність від 06.12.2023 здійснено Дерев’янко Н.Є., а не Головою Правління Парасичем В.Л., як це передбачено вимогами тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9fda71de2441403b8f643adc687f9e76
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.08.2025 16:26
Опис:
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей, Замовник надає пояснення по суті запиту