-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (для використання, як найпростіше укриття) в комунальному закладі «Зеленодольський палац культури» Зеленодольської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Спортивна,6»
Торги не відбулися
3 379 734.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 797.34 UAH
мін. крок: 1% або 33 797.34 UAH
Номер:
778d965677e4472997af5f2ac48ef0b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 11:37 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.04.2025 № 73
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 73
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-03-18-006694-a 18.03.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668, та відповідно недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-18-003693-a ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 14, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи Замовника: від 07.04.2025 № 18, від 08.04.2025 № 20, від 17.04.2025 № 21, рішення Антимонопольного комітету України: від 24.04.2025 № 6522-р/пк-пз, від 02.05.2025 № 7047-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі не проводився, щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Антимонопольного комітету України.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 875 Цивільного Кодексу України (ЦКУ) визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва.
Згідно п. 1 Порядку №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова № 668), визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
За нормою пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, за результатами моніторингу установлено, що в проєкті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668. Отже, Замовником не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Окрім цього, відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Моніторингом установлено, що у проєкті договору Додатку 4 до тендерної документації, інформацію про ціни на матеріальні ресурси не визначено, як невід’ємний додаток до договору, що суперечить вимозі абзацу другого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Під час проведення моніторингу Замовник оприлюднив, в електронній системі закупівель, інформацію про відміну торгів з причини відсутності пропозицій.
Період усунення порушень:
08.05.2025 17:10 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 17:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звітування про висновок моніторингу від 8 травня 2025р. по закупівлі Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (для використання, як найпростіше укриття) в комунальному закладі «Зеленодольський палац культури» Зеленодольської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Спортивна,6». На даний час існує неможливість усунення порушень з боку публічних закупівель. Закупівля має статус такої, що не відбулась з причини відсутності пропозицій. Насамперед, фінансування складається на підставі титулу будови. Титул будови (об'єкта) визначає основні техніко-економічні показники будови (об'єкта) і містить такі відомості: найменування будови (об'єкта) та місцезнаходження, сфера управління, до якої вона належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, розширення, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об'єкта, споруди), обсяг капіталовкладень та завдання щодо введення у дію потужностей і основних фондів на весь період будівництва з розподілом за роками та врахуванням нормативних термінів тривалості будівництва. В переліку об'єктів будівництва, згідно п.1, Порядку №955, немає капітального ремонту, тому проведення капітального ремонту будівлі не потребує складання таких титулів. Всі інші зауваження по висновку взяті до уваги Замовником для подальшого не допущення помилок .
Дата публікації звіту:
09.05.2025 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
91b28673f1904f6ebcafa43847d0e13a
Назва:
Наказ про зупинення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
25.04.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2025 00:00
Опис:
Наказ від 25.04.2025 № 98
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-18-006694-a.c1, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-18-006694-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 20 березня 2025 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2025 року № 73 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник
Східного офісу Держаудитслужби Валентин ДОВГИЙ