-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №1 (518,4 км)
Завершена
370 233 916.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 702 339.16 UAH
мін. крок: 1% або 3 702 339.16 UAH
Номер:
1449ecbb3bba4162bbc61510fcd9c012
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:32 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 41-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-17-012957-a 17.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності розгляду тендерних пропозицій, своєчасності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17 березня 2025 року № 16/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), протокол уповноваженої особи від 07.04.2025 № 16/2 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію консорціум «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП», протокол уповноваженої особи від 10.04.2025 № 16/3 про відхилення тендерної пропозиції, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ», документи, завантажені учасником ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2025, договір на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення від 20.05.2025 № 36/125, скарга номер: UA-2025-03-17-012957-a.c1, пояснення (інформацію, документи) від 13.05.2025, 16.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.05.2025 15:04 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
c45463ca35f04e34ad704604d8918659
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.05.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №1 (518,4 км) згідно ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-012957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4ae2bc25dce24bc6944f197aed61dae4
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
13.05.2025 17:23
Опис:
Пояснення (інформація, документи)
Номер:
ce146ba42cbf49bd913f01847115d5f2
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.05.2025 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №1 (518,4 км) згідно ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-012957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Водночас, частиною 2 статті 23 встановлено, що бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Просимо надати пояснення з підтверджуючими документами стосовно обґрунтування підстав здійснення закупівлі послуг, строк надання яких становить більше одного календарного року (до 31 березня 2026), з урахуванням вимог бюджетного законодавства.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.