-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво навчального корпусу та укриття ліцею імені Олександра Цинкаловського Володимирської міської ради по вулиці 20-го Липня, 21 у місті Володимирі Волинської області. І пусковий комплекс. Коригування
Завершена
48 391 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 241 958.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 241 958.30 UAH
Номер:
2fb25365e6f04120b07f83643fcf38ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 14:36 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2025 НАКАЗ№ 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.04.2025 №20-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1UA-2025-03-17-007274-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол від 17.03.2025 №30 зі змінами згідно рішення Уповноваженої особи протокол №35 від 31.03.2025, зі змінами згідно рішення Уповноваженої особи протокол №36 від 04.04.2025 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасника переможця ПП «РОУДІЗ», ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЛІЦЕЮ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ЦИНКАЛОВСЬКОГО ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 06.05.2025 №41; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025; пояснення надані від 01.05.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.04.2025.
Період усунення порушень:
15.05.2025 17:20 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
ad681b4a783e451a9832bbf827da1133
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу та укриття ліцею імені Олександра Цинкаловського Володимирської міської ради по вулиці 20-го Липня, 21 у місті Володимирі Волинської області. І пусковий комплекс. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-17-007274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e891564fdb5649cdbfae8a5f45ed7c30
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
01.05.2025 09:39
Опис:
На ваш запит повідомляємо.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на виконання вимог Державної служби України з надзвичайних ситуацій на пункти 1 та 8 доручення Прем'єр-міністра України від 10.06.2022р. №14529/0/1-22 та з метою забезпечення безпечних умов перебування учасників освітнього процесу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації - робочого проєкту «Нове будівництво навчального корпусу та укриття ліцею імені Олександра Цинкаловського Володимирської міської ради по вулиці 20-го Липня, 21 у місті Володимирі Волинської області. І пусковий комплекс. Коригування», розробленої Приватним підприємством «ТАМ ПРОЕКТ СЕРВІС». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, а також експертизи проектної документації проведеної ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА". Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 19 грудня 2024 року №44/13 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2025 рік», рішенням Володимирської міської ради від 13 березня 2025 року №46/12 «Про внесення змін до рішення від 19.12.2024р. №44/13 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2025 рік», наказу Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради від 10 лютого 2025 року №60 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік, наказу Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради від 25 березня 2025 року №144 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2025 рік та паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2025 рік».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://cynkalovskyi.school.org.ua/news/08-37-34-17-03-2025/