-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Завершена
370 218 477.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 851 092.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 851 092.40 UAH
Номер:
3ba18b5f68824a82adffbaee06942976
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 12:20 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-03-17-006301-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 17.03.2025 № 3-2-2025 (зі змінами від 17.03.2025 № 3-3-2025 та від 24.03.2025 № 3-4-2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи від 08.04.2025 № 3-4-2025 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, від 15.04.2025 № 3-5-2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль–Захід», від 16.04.2025 № 3-6-2025 про визначення переможцем ТОВ «Українська будівнича компанія», від 05.06.2025 № 3-7-2025 про скасування рішення про відхилення ТОВ «Автомагістраль–Захід», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.05.2025 №7409-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення ТОВ «Автомагістраль–Захід», пояснення Замовника, надані 02.06.2025 та 06.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:49 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
31a4ddacd49e453c86a197cf1dd67cdc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку до проектно-кошторисної документації) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bba016ed1cc541eaba34317648a4a08a
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
02.06.2025 16:03
Опис:
У відповідь на запит Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області надає такі пояснення:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 03 лютого 2025 року № 05-305-24. проектом передбачається будівництво багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 370 218 477,88 грн розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування за рахунок коштів: кошти державного бюджету (Постанова КМУ від 07 березня 2025 р. № 251 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації).
Надаємо копію експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.02.2025 № 05-305-24, копію проекту (П) Том 1. Загальна пояснювальна записка та відомість обсягів робіт з кошторисами.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/73048.html.
3. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області є одержувачем бюджетних коштів, уповноваженим головним розпорядником бюджетних коштів — Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України на реалізацію заходів, що відповідають завданням та цілям діяльності Служби і передбачені відповідними бюджетними програмами.
Фінансування робіт за об’єктом «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 251 за бюджетною програмою КПКВК 3111370 «Відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації».
4. На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, фінансування закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) не здійснювалось.
Номер:
128c42fd0b2e405cb76a0944e17e2a63
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію щодо виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2025 №7409-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8bb633bb32474861bd23ca4a8386ab89
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
06.06.2025 11:57
Опис:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2025 № 7409-р/пк-пз та оприлюднено протокол про скасування рішень, прийнятих під час проведення процедури закупівлі від 05.06.2025 № 3-7-2025.