-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Будівельні роботи на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами
Завершена
8 600 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 228.21 UAH
мін. крок: 0% або 1 228.21 UAH
Номер:
0c273bd187c04d6e85965119a2206cdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 11:56 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-14-001958-a 14.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «Тако – А», ТОВ «А Груп Інжинірінг» та ФОП Буряченко С.В. – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Очаківської міської ради «Очаків – Сервіс» на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 14.03.2025 із змінами від 24.03.2025; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.03.2025 № 140325 із змінами від 24.03.2025 № 240325; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «Тако - А» (далі – ПП «Тако – А»), товариства з обмеженою відповідальністю «А Груп Інжинірінг» (далі – ТОВ «А Груп Інжинірінг»); протокольне рішення уповноваженої особи № 10/04/25 від 10.04.2025; рішення комісії АМКУ № 6629-р/пк-пз від 25.04.2024, протокол від 30.04.2025 № 30/04/25 виконання рішення комісії АМКУ від 25.04.2025 № 6629-р/пк-пз щодо скасування рішення про визнання ПП «Тако – А» переможцем; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «А Груп Інжинірінг» від 30.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи № 12/05/25 від 12.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А Груп Інжинірінг» (за Лотом № 1); тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Буряченко Сергія Володимировича (далі – ФОП Буряченко С.В.), протокол уповноваженої особи № 11/04/2025 від 11.04.2025 щодо визначення переможцем ФОП Буряченко С.В. та про намір укласти договір про закупівлю (за Лотом № 2); пояснення та документи надані Замовником 12.05.2025 та 16.05.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, а також з урахуванням чинного законодавства, що діє на момент оголошення процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначив «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»…Для подання тендерної пропозицій Учасники можуть використовувати УЕП у випадку, якщо на дату подання тендерних пропозицій це передбачено законодавством (станом на дату оголошення про проведення строк використання УЕП продовжено на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022 року № 617, якою затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300)».
Однак, Постанова Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2024 № 1408 «Деякі питання зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг», а Постанова Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022 № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 № 300» втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів від 26 січня 2024 № 88 «Про внесення змін до пункту 6 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Тобто, тендерна документація Замовника містить посилання на нормативні акти, які станом на момент проведення цієї закупівлі втратили чинність, в результаті чого недотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Відповідно до інформації опублікованій в електронній системі закупівель, 18.05.2025 Замовником опубліковано звіт про результати проведення процедури закупівлі за Лотом № 1 (торги відмінено за відсутності пропозиції).
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:36 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зазначаємо, що на Вашу вимогу щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тобто, тендерна документація містила посилання на нормативні акти, які станом на момент проведення закупівлі втратили чинність, яка була оприлюднення через електронну систему закупівель 23.05.2025 року, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з метою усунення у подальшому подібних порушень законодавства про закупівлі, та попереджено її про наслідки недотримання законодавства про закупівлі. Додаємо до листа Наказ № 83 від 26.05.2025 року.
Дата публікації звіту:
29.05.2025 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
f6ef1d5d899740d98bb3ef84c0e9ddb2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-001958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням угод, постанов (розпоряджень) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, тощо).
3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
96a1a947a544475aa6540aa0652a613a
Назва:
Комунальне підприємство Очаківської міської ради "Очаків - сервіс" Пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 11:04
Опис:
На перше питання, а саме:
Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Долучаю експертний звіт, витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проектні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, протокол визначення очікуваної вартості.
На друге питання, а саме:
Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням угод, постанов (розпоряджень) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету, тощо).
Відповідь: Фінансування буде здійснюватись за укладеною угодою між Міжнародною місією червоного хреста та КП ОМР «Очаків – сервіс», при публікації плану закупівлі UA-P-2025-03-14-000545-a було зазначено фінансування за рахунок гуманітарної організації. Як доказ долучаю лист про наміри.
На трете питання, а саме:
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь: Дане положення зазначено ПКМ України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 та стосується заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Але фінансування даної закупівлі буде здійснюватись не за рахунок бюджетних коштів (державних чи місцевих), тому застосовувати положення цієї Постанови до даної закупівлі не доречно.
Номер:
40d174479dae4370bb838dbe69f257d9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт водопроводу по вул. 8 Березня від вул. Зінченко до вул. Шмідта м. Очаків Миколаївської області» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт за лотами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-001958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації документів), а саме:
1. Документів (листи запити, листи відповіді, тощо), які отримані (та зазначені у протоколі уповноваженої особи № 12/05/25 від 12.05.2025 в лоті № 1) під час перевірки достовірності інформації, наданої учасником торгів ТОВ «А Груп Інжинірінг» у своїй тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Чи укладено договір з переможцем закупівлі за лотом № 2 ФОП Буряченко Сергієм Володимировичем? Надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
163e71829dad442592287d8813f3b0d4
Назва:
Комунальне підприємство Очаківської міської ради "Очаків - сервіс" Пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 12:09
Опис:
На перше питання, а саме:
Документів (листи запити, листи відповіді, тощо), які отримані (та зазначені у протоколі уповноваженої особи № 12/05/25 від 12.05.2025 в лоті № 1) під час перевірки достовірності інформації, наданої учасником торгів ТОВ «А Груп Інжинірінг» у своїй тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідь: Долучаю лист запит №180/01-23 від 06.05.2025 року та лист відповідь №983/36 від: 08.05.2025 року.
На друге питання, а саме:
Чи укладено договір з переможцем закупівлі за лотом № 2 ФОП Буряченко Сергієм Володимировичем? Надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладання договору.
Відповідь: Договір не укладено. В зв’язку з тим, що фінансування буде здійснюватись за укладеною угодою між Міжнародним Комітетом Червоного Хреста та КП ОМР «Очаків – сервіс», при публікації плану закупівлі UA-P-2025-03-14-000545-a було зазначено фінансування за рахунок гуманітарної організації. Як доказ долучений лист про наміри No. Lol ODE 25/00046. Про результати проведених торгів було повідомлено Міжнародний Комітет Червоного Хреста для підготовки фінансової угоди. У очікувані відповіді, відповідно до п.49 Особливостей, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для підписання договору про закупівлю до 60 днів. Відповідь отримали на свій лист отримали лише 05.05.2025 року (долучаю лист МКЧХ), де зазначається, що, після ознайомлення з результатами проведеного тендеру, було виявлено порушення умов, викладених у Листі про наміри, а саме: «відбір проводиться на основі обов'язкової мінімальної кількості 3 (трьох) пропозицій від різних учасників публічних закупівель на електронному майданчику Prozorro, або Zakupivli.Pro». Враховуючи, що у листі про наміри було зазначено наступне: «виняток може бути розглянутий за умови затвердження МКЧХ». На даний час тривають перемовини та узгодження всіх положень майбутньої угоди.