• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з ємністю акумуляторів 65 кВт/год для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Завершена

14 004 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 042.16 UAH
Номер: a6d7e26b1a2f45b8ac374debb7c5c50c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.05.2025 17:52 - 13.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.05.2025 НАКАЗ№ 24-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.05.2025 №24-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-13-003964-a 13.03.2025 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГІРКО
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення очікуваної вартості закупівлі встановлено порушення статті 5 Закону, пункту 3.2 Настанови та пункту 9 Порядку. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАМІРИС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення очікваної вартості закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Нововолинськводоканал» Нововолинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.03.2025 №20 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протоколами уповноваженої особи Замовника від 21.03.2025 №24, від 24.03.2025 №27, від 27.03.2025 №31 та від 31.03.2025 №35; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАМІРИС» (далі – ТОВ «ТАМІРИС»); вимога про усунення невідповідностей до 29 квітня 2025 11:39; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025 №39; повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025; договір від 14.05.2025 №84 на суму 10 479 034,22 грн в тому числі ПДВ 1 746 505,70 грн; зміни до договору від 03.06.2025; пояснення Замовника від 30.05.2025 та від 09.06.2025, надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.05.2025, від 04.06.2025 та від 05.06.2025. 1. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, частиною 1 статті 4 Закону передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Моніторингом розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель річний план UA-P-2025-03-13-004739-a щодо закупівлі робіт «Реконструкція електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з ємністю акумуляторів 65 кВт/год для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)», вид закупівлі - відкриті торги з особливостями, очікуваною вартістю - 14 004 216,00 гривень. Також, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Реконструкція електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з ємністю акумуляторів 65 кВт/год для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)», очікуваною вартістю - 14 004 216,00 грн з ПДВ. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) 27.05.2027 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. В поясненнях від 30.05.2025 Замовником зазначено, що очікувана вартість розрахована згідно проектно-кошторисної документації за погодженням з ЮНІСЕФ (кошторис і переписка з ЮНІСЕФ додається). Так, проведеним аналізом в ході моніторингу наданого до пояснень Замовником робочого проєкту «Реконструкція електричних мереж , в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з ємністю акумуляторів 65 кВт/год для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору за межами населених пунктів Нововолинської територіальної громади, Володимирського району, Волинської області» встановлено, що відповідно зведеного кошторисного розрахунку вартість об’єкта будівництва становить 11 670 180,00 грн, а саме: вартість будівельних робіт та устаткування - 8 541 004,00 грн, кошти на утримання служби замовника (1 %) – 85 410,00 грн, кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) – 104 526,00 грн, кошти на формування страхового фонду документації - 3 038,00 грн, вартість проектних робіт – 502 860,00 грн, вартість експертизи проектної документації – 20 000,00 грн, кошти на здійснення авторського нагляду – 7 120,00 грн, кошторисний прибуток - 124 439,00 грн, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 34 805,00 грн, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва – 185 279,00 грн, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 116 669,00, податок на додану вартість – 1 945 030,00 гривень. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури Управління 05.06.2027 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів, чому в річному плані закупівель UA-P-2025-03-13-004739-a та оголошенні проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-03-13-003964-a Замовником встановлено очікувану вартість 14 004 216,00 грн, а не відповідно зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту (11 670 180,00 гривень)? В поясненнях від 09.06.2025 Замовником зазначено, що очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до кошторисного розрахунку з ПДВ. Однак, відповідно абзацу 4 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Пунктом 3.2 Настанови зазначено, що кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Також, пунктом 9 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва (далі – Порядок), який затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2021 року за № 1225/36847, визначено, що вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі. Таким чином, Замовником під час визначення очікуваної вартості закупівлі робіт в порушення пункту 3.2 Настанови та пункту 9 Порядку зайво включені кошти в сумі 722 954,00 грн, а саме: кошти на утримання служби замовника (1 %) – 85 410,00 грн, кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) – 104 526,00 грн, кошти на формування страхового фонду документації - 3 038,00 грн, вартість проектних робіт – 502 860,00 грн, вартість експертизи проектної документації – 20 000,00 грн, кошти на здійснення авторського нагляду – 7 120,00 гривень. Крім того, Замовником в порушення пункту 3.2 Настанови та пункту 9 Порядку на загальну суму зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту - 11 670 180,00 гривень додатково нараховано ПДВ в сумі 2 334 036,00 гривень. Враховуючи вищевказане, Замовником недотримано вимог принципів передбачених статтею 5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності. 2. За результатами моніторингу установлено, що відповідно пункту 2 «Технічної специфікації на закупівлю» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами Настанови. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник повинен надати договірну ціну. Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Визначена згідно з ___. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАМІРИС» міститься договірна ціна (файл – «5_ДЦ_ДЦ.pdf»), у якій не заповнено графи рядків «Замовник ___ (назва організації)» та «Визначена згідно з ____», що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАМІРИС» не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «5_ДЦ_ДЦ.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ «ТАМІРИС» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. 3. За результатами моніторингу встановлено, що Додатком 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що подається у формі Таблиці А. Абзацом другим пункту 1.1.4 передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати - у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Так, в поданій пропозиції ТОВ «ТАМІРИС» довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл – «Наявність обладнання і матеріально-технічної бази.pdf») зазначена інформація про орендовані транспортні засоби (договір оренди від 22.01.2025 №22/01/25), а саме: автокран КТА-25 АТ0712АІ, автовишка АГП-22 АТ7913АМ та самоскид КРАЗ АТ6471АМ. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАМІРИС» відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що посвідчують право власності орендодавця, зокрема автокрану КТА-25 АТ0712АІ, автовишки АГП-22 АТ7913АМ та самоскиду КРАЗ АТ6471АМ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАМІРИС» не встановлено відсутність свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що посвідчують право власності орендодавця, зазначених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ «ТАМІРИС» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури 04.06.2027 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень. В поясненнях від 09.06.2025 Замовником не спростовано причин порушення пункту 43 Особливостей. 4. Моніторингом оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Замовником 14.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель Договір від 14.05.2025 №84 без документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. Крім того, Замовником протягом трьох робочих днів з дня укладення договору від 14.05.2025 №84 не оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі Договір та всі додатки до нього, чим порушено строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. На запит Управління від 27.05.2025 Замовником в електронній системі закупівель своїми поясненнями від 30.05.2025 підтверджено не виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині не своєчасного оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 13.06.2025 10:11 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 10:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП "Нововолинськводоканал" виявлені порушення були усунуті
Дата публікації звіту: 19.06.2025 15:19

Запити/Пояснення