• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень»

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: e5ec0a630b694cd0b51a234481b798b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.06.2025 12:21 - 16.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.06.2025 № 181 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2025 №181 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-03-13-001795-a 13.03.2025 Державна спеціалізована установа "Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, o.v.vetrova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатам аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 та пункту 14 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель та внесення змін до неї встановлено порушення частини другої статті 24 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішень АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної спеціалізованої установи «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.03.2025 № 78, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2025 № 92, від 11.04.2025 №104, від 14.04.2025 № 105, від 15.04.2025 № 106, від 09.05.2025 № 123, рішення АМКУ від 07.04.2025 № 5421-р/пк-пз, від 06.05.2025 № 7220-р/пк-пз, від 25.04.2025 № 6615-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.05.2025, договір про надання послуг від 16.05.2025 № 83, пояснення замовника, надані 30.06.2025 та 08.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 26.06.2025 та 07.07.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 07.04.2025 № 5421-р/пк-пз, від 06.05.2025 № 7220-р/пк-пз, від 25.04.2025 № 6615-р/пк-пз не здійснювався. Пунктом 14 Особливостей визначено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані закупівель установлено, що згідно із планом закупівлі UA-P-2025-03-13-001880-a джерелом фінансування закупівлі є державний бюджет, при цьому Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 та пункту 14 Особливостей. Відповідно до частини другої статті 24 Закону №922 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом установлено, що Замовником на порушення частини другої статті 24 Закону №922 при внесені змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились.
Період усунення порушень: 10.07.2025 17:49 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2025 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З А Х О Д И по усуненню порушень , виявлених при проведенні моніторингу Східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України. Наказ по результатах моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 16.07.2025 10:14

Запити/Пояснення