• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень»

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2025 09:57 - 19.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

при внесенні змін замовником було порушено вимоги ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей

Номер: 254f04acaeb4430eabc9c80f5df2fb50
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.b6
Назва: при внесенні змін замовником було порушено вимоги ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей
Вимога:
Відповідно до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей: "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться." При внесенні змін, замовником було порушено дану вимогу, а саме - в окремому документі не опубліковано перелік змін, що вносились.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВИМОГА 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" в складі пропозиції не надано сертифікат на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75. Натомість надано сертифікат на кабель, в назві якого замість 3х0,75 зазначено 3,075, що є невідповідністю матеріалу, встановленого замовником. Разом з тим, Замовник не відхилив пропозицію Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації (Додаток №1) було передбачено надання: «Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується (згідно з Додатком 2): технічний паспорт або інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності за наявністю. Сертифікати відповідності у складі пропозиції вимагаються «за наявності». Також, у складі пропозиції Переможця процедури міститься ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75 – файл пропозиції «17. Технічні паспорти на обладнання»; також міститься Сертифікат відповідності на кабель КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75, в якому у тексті зазначено правильне найменування саме «КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75» - сторінка 14 файлу «18. Сертифікати на обладнання та матеріали» у розділі «Застосування». Також у складі пропозиції міститься файл – архів «18. Сертифікати на обладнання», що містить відповідний сертифікат на серію даних кабелів. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 2. Відповідно, додатку 1 тендерної документації "Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ". Слід зазначити, що під час внесення змін замовник викреслив п. 22., п. 23 із наведеної редакції. Проте, Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних". Це підтверджено численними рішеннями АМКУ, зокрема, в закупівлях UA-2025-04-17-009483-a, UA-2025-03-17-013856-a тощо. Таким чином, учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" повинен був підтвердити досвід роботи та кваліфікацію працівників умовам п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" зазначені документи в складі пропозиції не надав. Визнавши переможцем ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, в тендерну документацію Замовником були внесені зміни у частину вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, Учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" надав у складі пропозиції документи та інформацію щодо відповідності вимогам Додатку 2, а саме: «Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, у відповідності до внесених Замовником змін. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 3. Відповідно до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей: "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться." При внесенні змін, замовником було порушено дану вимогу, а саме - в окремому документі не опубліковано перелік змін, що вносились. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до пункту 4 статті 33 Закону України Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Ваша вимога по суті не містить вищезазначених обставин та питань стосовно надання інформації, щодо яких Замовник зобов’язаний надавати роз’яснення/відповідь згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 8542c99d932143139b5ebd1c99225835
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.b5
Назва: замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно, додатку 1 тендерної документації "Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ". Слід зазначити, що під час внесення змін замовник викреслив п. 22., п. 23 із наведеної редакції. Проте, Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних". Це підтверджено численними рішеннями АМКУ, зокрема, в закупівлях UA-2025-04-17-009483-a, UA-2025-03-17-013856-a тощо. Таким чином, учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" повинен був підтвердити досвід роботи та кваліфікацію працівників умовам п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" зазначені документи в складі пропозиції не надав. Визнавши переможцем ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВИМОГА 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" в складі пропозиції не надано сертифікат на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75. Натомість надано сертифікат на кабель, в назві якого замість 3х0,75 зазначено 3,075, що є невідповідністю матеріалу, встановленого замовником. Разом з тим, Замовник не відхилив пропозицію Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації (Додаток №1) було передбачено надання: «Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується (згідно з Додатком 2): технічний паспорт або інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності за наявністю. Сертифікати відповідності у складі пропозиції вимагаються «за наявності». Також, у складі пропозиції Переможця процедури міститься ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75 – файл пропозиції «17. Технічні паспорти на обладнання»; також міститься Сертифікат відповідності на кабель КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75, в якому у тексті зазначено правильне найменування саме «КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75» - сторінка 14 файлу «18. Сертифікати на обладнання та матеріали» у розділі «Застосування». Також у складі пропозиції міститься файл – архів «18. Сертифікати на обладнання», що містить відповідний сертифікат на серію даних кабелів. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 2. Відповідно, додатку 1 тендерної документації "Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ". Слід зазначити, що під час внесення змін замовник викреслив п. 22., п. 23 із наведеної редакції. Проте, Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних". Це підтверджено численними рішеннями АМКУ, зокрема, в закупівлях UA-2025-04-17-009483-a, UA-2025-03-17-013856-a тощо. Таким чином, учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" повинен був підтвердити досвід роботи та кваліфікацію працівників умовам п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" зазначені документи в складі пропозиції не надав. Визнавши переможцем ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, в тендерну документацію Замовником були внесені зміни у частину вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, Учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" надав у складі пропозиції документи та інформацію щодо відповідності вимогам Додатку 2, а саме: «Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, у відповідності до внесених Замовником змін. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 3. Відповідно до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей: "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться." При внесенні змін, замовником було порушено дану вимогу, а саме - в окремому документі не опубліковано перелік змін, що вносились. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до пункту 4 статті 33 Закону України Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Ваша вимога по суті не містить вищезазначених обставин та питань стосовно надання інформації, щодо яких Замовник зобов’язаний надавати роз’яснення/відповідь згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Замовником порушено один із основних принципів публічних закупівель - недискримінація учасників

Номер: f805c93a11064f6eb0ee2c49f69ffed2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.c4
Назва: Замовником порушено один із основних принципів публічних закупівель - недискримінація учасників
Вимога:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" в складі пропозиції не надано сертифікат на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75. Натомість надано сертифікат на кабель, в назві якого замість 3х0,75 зазначено 3,075, що є невідповідністю матеріалу, встановленого замовником. Разом з тим, Замовник не відхилив пропозицію Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВИМОГА 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" в складі пропозиції не надано сертифікат на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75. Натомість надано сертифікат на кабель, в назві якого замість 3х0,75 зазначено 3,075, що є невідповідністю матеріалу, встановленого замовником. Разом з тим, Замовник не відхилив пропозицію Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації (Додаток №1) було передбачено надання: «Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується (згідно з Додатком 2): технічний паспорт або інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності за наявністю. Сертифікати відповідності у складі пропозиції вимагаються «за наявності». Також, у складі пропозиції Переможця процедури міститься ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75 – файл пропозиції «17. Технічні паспорти на обладнання»; також міститься Сертифікат відповідності на кабель КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75, в якому у тексті зазначено правильне найменування саме «КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5кВ 3х0,75» - сторінка 14 файлу «18. Сертифікати на обладнання та матеріали» у розділі «Застосування». Також у складі пропозиції міститься файл – архів «18. Сертифікати на обладнання», що містить відповідний сертифікат на серію даних кабелів. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 2. Відповідно, додатку 1 тендерної документації "Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ". Слід зазначити, що під час внесення змін замовник викреслив п. 22., п. 23 із наведеної редакції. Проте, Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних". Це підтверджено численними рішеннями АМКУ, зокрема, в закупівлях UA-2025-04-17-009483-a, UA-2025-03-17-013856-a тощо. Таким чином, учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" повинен був підтвердити досвід роботи та кваліфікацію працівників умовам п. 22., п. 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" зазначені документи в складі пропозиції не надав. Визнавши переможцем ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", замовник порушив ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, в тендерну документацію Замовником були внесені зміни у частину вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, Учасник ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" надав у складі пропозиції документи та інформацію щодо відповідності вимогам Додатку 2, а саме: «Перелік, освіта, досвід роботи та кваліфікація працівників повинна відповідати умовам, визначеним в п.14, п.15, Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, у відповідності до внесених Замовником змін. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не містить невідповідностей і цій частині та не може бути відхилення за даних підстав. ВИМОГА 3. Відповідно до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.54 Особливостей: "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться." При внесенні змін, замовником було порушено дану вимогу, а саме - в окремому документі не опубліковано перелік змін, що вносились. ВІДПОВІДЬ: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до пункту 4 статті 33 Закону України Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Ваша вимога по суті не містить вищезазначених обставин та питань стосовно надання інформації, щодо яких Замовник зобов’язаний надавати роз’яснення/відповідь згідно норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхілення тендерної пропозіції

Номер: 046aa66198a44f63a0aec7d4f5967a69
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне відхілення тендерної пропозіції
Скарга:
ТОВ ««ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» вважає рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. з порушенням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2025 15:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.05.2025 10:19
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Ханбекова Олена 380933925452 DSPP.DNEPR@I.UA

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4a07fabaa8e040809a0eb92179e8ea9d
Заголовок пункту скарги: Уповноваженою особою Замовника прийнято незаконне, необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно ПРОТОКОЛУ щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 105 від 14.04.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на пiдставi підпункту 2 пункту 44 Особливостей, мотивуючи це рішення тим, що:

“1) Відомість ресурсів до локального кошторису п.13 зайвий матеріал, що не відповідає додатку №2:
2) Відомість ресурсів до локального кошторису п.36 матеріал відсутній в Додатку №2;
3) Відомість ресурсів до локального кошторису п.43, п.21 кількість та назва матеріалу не відповідає Додатку №2;
4) Відомість ресурсів до локального кошторису п.41,43,44,45,34,31,27,26,28,29,30 назва матеріалу не відповідає додатку № 2 табл.1;
7) Локальний кошторис 02-01-01 розд.2. п.55 кількість не відповідає додатку № 2».


Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»

В п. 8 Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено:
«8. Склад та обсяги послуг визначені проєктною документацією: «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень на об’єкті будівля Криворізького міжрайонного відділу ДСУ «Дніпропетровське обласне судово- медичної експертизи» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 2б.»

На виконання п.8 Додатку 1 тендерної документації Скаржником було надано кошторисні документи, складені відповідно до положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (файл «Кошторис .pdf».).


- Замовник в Протоколі зазначає, що «Відомість ресурсів до локального кошторису п.13 зайвий матеріал, що не відповідає додатку №2».

У пункті 13 відомості ресурсів до локального кошторису зазначено 3 – «трубка ПВХ» діаметр 8 мм.

Аналогічний матеріал міститься в пункті 13 «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» проектної документації «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень на об’єкті будівля Криворізького міжрайонного відділу ДСУ «Дніпропетровське обласне судово- медичної експертизи» за адресою: м. Кривий Ріг , вул. Криворіжсталі, 2б. :



Таким чином, «трубка ПВХ діаметр 8 мм» не «зайвий матеріал», а матеріал, визначений проектною документацією, що відповідає п.8 Додатку 2 тендерної документації.

- Замовник в Протоколі зазначає, що «Відомість ресурсів до локального кошторису п.36 матеріал відсутній в Додатку №2».

У пункті 36 відомості ресурсів до локального кошторису зазначено «Панель для управління ППКП "Тірас-16.128П" ВПК-16.128», що відповідає п.2 «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» Проектної документації:



- Замовник в Протоколі зазначає, що «Відомість ресурсів до локального кошторису п.43, п.21 кількість та назва матеріалу не відповідає Додатку №2»

У пункті 43 відомості ресурсів до локального кошторису зазначено Кабель вогнестійкий КМРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75 у кількості 34 м, що відповідає п. 25 «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» (стор.33 Проектної документації):



У пункті 43 відомості ресурсів до локального кошторису зазначено Вимикач автоматичний 6А ВА-47-29-1 у кількості 4 шт., що відповідає п. 8 «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» (стор.32 Проектної документації):



- Замовник в Протоколі зазначає, що «Відомість ресурсів до локального кошторису п.41,43,44,45,34,31,27,26,28,29,30 назва матеріалу не відповідає додатку № 2 табл.1»

Разом з тим, назва матеріалів п.41,43,44,45,34,31,27,26,28,29,30 відомості ресурсів до локального кошторису повністю відповідає п.п. 27,25,26,16,1,7,15,14,17,18,19 «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» Проектної документації.

- Замовник в Протоколі зазначає, що «Локальний кошторис 02-01-01 розд.2. п.55 кількість не відповідає додатку № 2».

В п.55 Локального кошторису 02-01-01 кількість пристроїв, елементів систем сигналізації, блокування, захисту. Блок або пристрій безконтактний, реле або блок контактних елементів (наладка оповіщувачів) визначена у відповідності до даних, зазначених у «Специфікації обладнання, виробів і матеріалів» Проектної документації, а саме:
Оповіщувач світлозвуковий з написом "Вихід" "ОСЗ-12" – 19 шт
Оповіщувач світлозвуковий з написом "Пожежа" "ОСЗ-2" – 3 шт
Світлозвуковий покажчик напрямку руху "ОСЗ-14.1" – 3 шт
Оповіщувач світлозвуковий "Джміль-1" – 1 шт

Загальна кількість 26 шт.

Таким чином, склад та обсяги послуг (а саме - назва матеріалів та їх кількість) в Кошторисі, відповідають проєктній документації «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень на об’єкті будівля Криворізького міжрайонного відділу ДСУ «Дніпропетровське обласне судово- медичної експертизи» за адресою: м. Кривий Ріг , вул. Криворіжсталі, 2б.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 26e1511519344b19ab624fd4b01ed3f7
Заголовок пункту скарги: Уповноваженою особою Замовника прийнято незаконне, необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовник в Протоколі зазначає, що «Локальний кошторис 02-01-01 п.41;46 кількість матеріалу не відпов. таб.4 ВОБ».

Разом з тим, ні тендерна документація, ні Проектна документація не містять таблицю чи документ з назвою «таб.4 ВОБ», тому неможливо встановити що мав на увазі Замовник, зазначивши, що в локальному кошторисі «кількість матеріалу не відпов. таб.4 ВОБ».

Окремо необхідно зазначити, що відповідно до п. 46. Особливостей «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»

Опублікувавши підставу відхилення «Локальний кошторис 02-01-01 п.41;46 кількість матеріалу не відпов. таб.4 ВОБ» і не зазначивши умови тендерної документації, яким в даному випадку не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «ДСПП», Замовник не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b596123719594a09acfc6848ed4ffd87
Заголовок пункту скарги: Уповноваженою особою Замовника прийнято незаконне, необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник в Протоколі зазначає, що «Локальний кошторис 02-01-01 п.13;14 не відповідність кількості монтажу та матеріалу»

ТОВ «ДСПП» не згодне з даним твердженням Замовника, оскільки в п.13 та п.14 Локального кошторису 02-01-01 зазначена однакова кількість монтажних робіт та матеріалу, а саме- «Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А» - 4 шт. та «Вимикач автоматичний 6А ВА-47-29-1» 4 шт.

Таким чином, Замовник не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника.

В порушення п.46 Особливостей, в Протоколі від 14.04.2025 №105 Замовник не надав посилання на умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція Скаржника, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхілення тендерної пропозіції

Номер: 691a3509fe934052b81cbc09f6c74453
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне відхілення тендерної пропозіції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2025 15:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.04.2025 18:39
Автор: ТОВ "СФЕРА", Кристина Свинчук +380676220523, +380503260789 32270622@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9670107961ac44ba88ac1148b6fc63bf
Заголовок пункту скарги: Уповноваженою особою Замовника прийнято незаконне, необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На виконання п.8 Додатку 1 тендерної документації Скаржником у файлі “Кошторис в АВК.pdf” було надано усі необхідні документи, складені відповідно до положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме:
- договірна ціна на будівництво Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень» код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації), що здійснюється в 2025 роцi;
- пояснювальна записка на Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень» код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (45312100-8 –Встановлення систем пожежної сигналізації);
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Монтажні роботи, пусконалагожувальні роботи. Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом "Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень"код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи(45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації);
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом «Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень» код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації);
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва;

- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на Монтажні роботи, пусконалагожувальні роботи;
– розрахунки №№ 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн.
Вказані документи складені у відповідності до технічного завдання Замовника на підставі даних, вказаних у Додатку 2 “Таблиця 1. Відомість обсягів монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно проєкту” та “Таблиця 1. Відомість будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно проєкту”, при цьому зведений кошторисний розрахунок складений на підставі локального кошторису, відповідно відомість ресурсів також складена на підставі локального кошторису, адже ж інших даних, що можна було б занести до її складу, просто немає. У відомості вказані достовірні дані, у відповідності до умов тендерної документації, а назва відомості ніяким чином не впливає на предмет, якісні чи кількісні характеристики предмету закупівлі.
Ствердження Замовника що надання вказаної відомості є невідповідністю тендерної документації не відповідає дійсності.
Таким чином Замовник жодним чином не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника, саме як таку, що вказана у підпункті 2 статті 44 Особливостей - зазначення недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів або такою, що змінює предмет закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4c991188fccf4573bf13ec92f550d386
Заголовок пункту скарги: Уповноваженою особою Замовника прийнято незаконне, необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 10 Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: “Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується (згідно з Додатком 2): технічний паспорт або інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності за наявністю..”.
Уважно вивчивши Додаток 2 тендерної документації Скаржником не виявлено списку або переліку обладнання, що монтується. Так, у Додатку 2 є: “Таблиця 1. Відомість обсягів монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно проєкту”, у якій розділом 1 вказано “монтажні роботи”, а розділом 2 - “пусконалагоджувальні роботи”. Також у цьому додатку є “Таблиця 1. Відомість будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно проєкту”, у якій вказано “Будівельні матеріали, вироби і конструкції”. Яке саме обладнання, на яке необхідно було надати документи мав не увазі Замовник – незрозуміло та умовами тендерної документації не визначено. Зазначені у протоколі як привід для відхилення тендерної пропозиції матеріали, як то “кабельний канал”, “кабель вогнетривкій” та інші навіть у орфографічному сенсі не можуть розглядатися як обладнання.
У відповідності до вимог ДБН виконавець після здійснення монтажу повинен надати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів та приладів, що змонтовані, саме для цього у складі тендерної документації Скаржником надано файл:  “Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується.pdf” як додатковий документ для доказу спроможності виконати вимоги ДБН.
Тобто ствердження Замовника про не надання Скаржником сертифікатів або технічних паспортів або інструкцій з експлуатації саме на обладнання не відповідає дійсності, ніяким чином не впливає на предмет, якісні чи кількісні характеристики предмету закупівлі та не може бути суттєвою підставою для відхилення пропозиції Скаржника .
Таким чином Замовник жодним чином не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника, саме як таку, що вказана у підпункті 2 статті 44 Особливостей - зазначення недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів або такою, що змінює предмет закупівлі.

Виходячи з вище викладеного, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «СФЕРА» була неправомірно відхилена з підстави наведеної в Протоколі Уповноваженої особи № 106 від 15.04.2025 року.

На підставі вищезгаданого ТОВ «СФЕРА» вважає, що рішення уповноваженої особи є не законним, безпідставним та дискримінаційним, тому що Замовник закупівлі порушив права Скаржника (ст..5. ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 1,3,4,5), а його діяльність суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель – прозорості, відсутності корупційності та не упередженої оцінки пропозицій, та може дискредитувати усю систему публічних державних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне Рішення Замовника щодо визначення переможця

Номер: df52679015664728bc36f3c25c91abbe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-001795-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне Рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2025 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2025 17:57
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2025 09:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення Учасника ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" " переможцем процедури закупівлі – –"Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з проектом "Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система передачі тривожних сповіщень" за UA-2025-03-13-001795-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", Литвин Володимир Ярославович 380507037753,380986793019 formula2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c474accffdd4ccab97793ecc16a6fb3
Заголовок пункту скарги: Пункт 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника. Пропозиція ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" (надалі - Переможець) мала бути відхилена згідно наступних підстав:

1. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації вимагається надати:
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та розрахунок
адміністративних витрат;
Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».»

1.1. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «1.1 Кошторис», який містить «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01», всупереч вимог тендерної документації, в який вимагалось надати саме «Відомість ресурсів до локального кошторису».

1.2. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «1.1 Кошторис», що містить Договірну ціну, при цьому Переможець визначив вид договірної ціни: «динамічна». Скаржник вважає це невідповідністю вимогам тендерної документації та норм чинного законодавства, оскільки тендерною документацію не передбачено зазначення такого виду договірної цини, як динамічна.

Приблизна (динамічна) договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Тендерною документацію визначено, що у вартість послуг входять всі прямі та непрямі витрати Виконавця, які він може понести у зв’язку з їх наданням, а також додаткові витрати (транспортні, накладні, відрядні, сплата обов’язкових зборів та платежів тощо). Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання робіт, не мають перевищувати середні по регіону. Тендерною документацією та проєктом договору не передбачається коригування з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси, тощо.

А також у відповідності до Цивільного Кодексу України, статті 844 чітко зазначено:

«2. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
3. Зміни до твердого кошторису можуть вноситися лише за погодженням сторін.»
Отже, з даної норми Цивільного Кодексу України випливає, що якщо інше не визначено договором, то ціна кошторису має бути твердою. Всупереч вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації Переможець визначив ціну як «динамічну».

1.3. Тендерна документація містить ДОДАТОК 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі). В даному Додатку наявна таблиця:

Таблиця 1. Відомість будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно проекту, що містить перелік матеріалів і обладнання. Так, п. 24 визначає кількість вимикачів автоматичних у кількості 5 штук.

24 +&1507-1211-
23-7
варіант 70 Вимикач автоматичний 6А шт 5

У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «1.1 Кошторис», Локальним кошторисом якого (пункт 13) передбачена кількість вимикача автоматичного 6А у кількості лише 1 шт. Отже, наявна невідповідність умовам технічної специфікації Замовника.

1.4. У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «1.1 Кошторис», який містить Пояснювальну записку до договірної цини, що має наступну інформацію:

Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 169,58 люд.год та розрядi робiт 3,8 - 6000,00 грн.

Звертаємо увагу Комісії, що з 01.01.2025 набрав чинності Закон України від 19 листопада 2024 року № 4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (далі – Закон № 4059).
Законом № 4059 передбачено основні соціальні показники і мінімуми. Нагадуємо, що мінімальна заробітна плата (МЗП) – це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинних розмірах. Згідно зі статтею 3 прим.1 Закону України «Про оплату праці» розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір МЗП.

Відповідно до статті 8 Закону № 4059 з 01.01.2025 розмір МЗП у місячному розмірі становитиме 8000 грн.
Отже, Переможець, встановивши рівень заробітної плати в сумі 6000,00 грн. порушує норми чинного законодавства України, виплачуючи заробітну плату нижче встановленого законодавством рівня.
Отже кошторисні розрахунки, надані Переможцем не відповідають вимогам чинного законодавства України та такі розрахунки не можуть вважатися відповідними вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fa6e2bcb4d1f44dba586628658965f24
Заголовок пункту скарги: Пункт 2
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Тендерна документація містить ДОДАТОК 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі). Додаток містить наступну вимогу:
«Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання робіт, не мають перевищувати середні по регіону. Надати інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням: найменування матеріального ресурсу, одиниці його виміру, кількості, ціни, вартості транспортування та заготівельно-складські витрат, країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.»
У складі пропозиції Переможця міститься файл «16. Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва», що містить дані, щодо кількості вимикачів автоматичних 6А у кількості меншій, ніж визначено технічним завданням Замовника. Пункт 4 даної таблиці містить лише 1 штуку даного обладнання всупереч вимог технічної специфікації, де зазначена необхідна кількість – 5 штук.
Також дана таблиця «16. Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» містить неправильне найменування матеріального ресурсу, не у відповідності до технічної специфікації Замовника, а саме в пунктах 10 та 11 найменування кабелю зазначені не у відповідності до технічного завдання -
в технічному завданні:
«Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75»,
в таблиці Переможця:
«Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHFFE180/E30-90 0,3/0,5 кВ»
в технічному завданні
«Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 2х1,5»
в таблиці Переможця:
«Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHFFE180/E30-90 0,3/0,5 кВ»

Отже, надана таблиця не відповідає вимога технічної специфікації, адже наявна невідповідність в найменуванні матеріального ресурсу та кількості.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b8319fb2f18f45a898bc8acf7da2c4c4
Заголовок пункту скарги: Пункт 3
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ідповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації вимагається надати:

«Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування за формою 1
.…..
технічний паспорт (або інший аналогічний документ) на обладнання.»

Надана Переможцем довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг містить наступний перелік обладнання, на який згідно вимог тендерної документації Переможець мав надати відповідні документи:

Цифровий Мультиметр кат. III 300V
Мегомметр Benetech GM3123
Імітатор тепла та диму (Комплект тестових приладів КТП-1-ТДМ-011 +
телескопічна штанга)
Дриль ударний Dnipro-M HD-120
Перфоратор Tekhmann TRH-1040
Кліщі обжимні INTERTOOL HT-7051 0.25-
6 мм²
Шуруповерт-дриль Metabo
PowerMaxx BS Basic акумуляторний, 10,8 Вт
Драбина ПРАКТИКА (3х секційна) 3х9

У складі тендерної пропозиції Переможця не надано жодного документу на виконання вимоги тендерної документації – «технічний паспорт (або інший аналогічний документ) на обладнання.» Враховуючи викладене, пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: a3bf48f7ce734c338e43e3f11289b5bd
Заголовок пункту скарги: Пункт 4
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації вимагається надати:

«Документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується (згідно з Додатком 2):
технічний паспорт або інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності за наявністю»

У складі тендерної пропозиції Переможця не надано жодного документу на виконання даної вимоги тендерної документації щодо якості обладнання, що монтується. Скаржник вважає, що надана Переможцем «11. Довідка щодо документів на обладнання» не виконує вимогу тендерної документації та не пояснює відсутність документів у складі пропозиції на виконання даної вимоги тендерної документації. Адже кошторисними розрахунками передбачається монтаж обладнання, зокрема Локальним кошторисом передбачається монтаж наступного обладнання:

Кабельний канал ККПС 20х10
Кабельний канал ККПС 40х16
Дріт ПСВВ 4х0,4
Дріт ПСВВ 6х0,4
Дріт ШВВП 2х0,75
Кабель вогнетривкий КОРкН FRHF-180/E30 1х2х0,5
Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 3х0,75
Кабель огнестойкий КОРкН FRHF-180/E30 2х2х0,5
Кабель вогнетривкий КОРкНс FRHF FE180/E30-90 0,3/0,5 кВ 2х1,5
Дріт ПСВВ 10х0,4
ППКП Тірас-16П
Акумулятор 12В 7Аг
Оповіщувач Джміль-1
Блок живлення БЖ1230
Сповіщувач димовий ІПК-8
Модуль МРЛ-2.1
Модуль МЦА-GSM
Оповіщувач ОСЗ-12 "Вихід"
Акумулятор 12В 18Аг
Світильник акумуляторний
Сповіщувач ручний ІПР
Оповіщувач ОСЗ-2 "Пожежа"
Модуль МРЛ-2.2
Вимикач автоматичний 6А
ППКП Тирас-16.128П
Щит ЩРН-6
Коробка з'єднувальна КМС-2-24
Монтажний комплект
Оповіщувач ОСЗ-14.1 "Напрямок руху"

Отже, документи, які підтверджують якість обладнання, що монтується, мають бути надані у складі пропозиції у відповідності до наданої вимоги тендерної документації!

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)