-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок природній
Завершена
1 420 880.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 208.80 UAH
мін. крок: 1% або 14 208.80 UAH
Номер:
add8dc1248d74a1180f2bff33b5e0310
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-15-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
15.05.2025 12:38 - 06.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 №33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.05.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-12-014050-a 12.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність назви Постачальника в договорі про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх, укладеному комунальним підприємством «Харківський метрополітен» з ТОВ «МАРЛІН ІНК».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішень органу оскарження від 04.04.2025 №5340-р/пк-пз та від 04.04.2025 №5357-р/пк-пз; надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені невідповідності, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, привести у відповідність договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на суму 303 240,00 грн з ПДВ, укладений між переможцем закупівлі ТОВ «МАРЛІН ІНК» з комунальним підприємством «Харківський метрополітен» в частині зазначення назви Постачальника (переможця процедури закупівлі) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, з урахуванням вимог комунального підприємства «Благоустрій» м. Харкова», комунального підприємства «Жовтневе трамвайне депо», комунального підприємства «Харківський метрополітен» та комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 28.04.2025 року №6692-р/пк-пз, від 04.04.2025 року №5340-р/пк-пз, від 28.04.2025 №6692-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник); річні плани закупівель комунального підприємства «Благоустрій» м. Харкова», комунального підприємства «Жовтневе трамвайне депо», комунального підприємства «Харківський метрополітен» та комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12 березня 2025 року №05/02; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» та товариства з обмеженою відповідальністю «МАВЕЛ УКРАЇНА (далі – ТОВ «МАРЛІН ІНК» та ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРЛІН ІНК» від 24.03.2025 року №05/3; рішення органу оскарження від 04.04.2025 №5340-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» від 24.03.2025 року №05/4, рішення органу оскарження від 04.04.2025 №5357-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «МАРЛІН ІНК» від 11.04.2025 року №05/7; рішення органу оскарження від 28.04.2025 №6692-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2025 року; договір про закупівлю від 07.05.2025 року №0705 на суму 34 200,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Жовтневе трамвайне депо»; договір про закупівлю від 08.05.2025 року №0805-25 на суму 194 450,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Благоустрій» м. Харкова»; договір про закупівлю від 08.05.2025 року №156 на суму 633 864,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради; договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на суму 303 240,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Харківський метрополітен»; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 та 26 травня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
В ході проведення моніторингу встановлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» згідно рішення Харківської міської ради від 28.02.2023 № 350/23 виконує функції централізованої закупівельної організації, зокрема в інтересах КП «Харківський метрополітен».
Враховуючи зазначене КП «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» здійснено закупівлю товару – «Пісок природній» очікуваною вартістю 371 181,72 гривень в інтересах КП «Харківський метрополітен». За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозицій Замовником визначено переможцем ТОВ «МАРЛІН ІНК» (повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2025). Відповідно до вимог законодавства між КП «Харківський метрополітен» та переможцем торгів ТОВ «МАРЛІН ІНК» укладається договір на закупівлю в строки встановлені пунктом 49 Особливостей.
Так, в електронній системі закупівель 12 травня 2025 року оприлюднено договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на одинадцяти аркушах на суму 303 240,00 грн з ПДВ, в якому зазначено що: « ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРЛІН ІНК», (далі – «Постачальник»), в особі директора Швидунової Христини Юріївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Комунальне підприємство «Харківський метрополітен», (далі – «Покупець»), в особі начальника відділу закупівель управління метрополітену Новікова Сергія Євгенійовича, який діє на підставі довіреності №15/2915/01-09 від 23.12.2024 року, з іншої сторони (надалі іменуються «Сторони», а кожна «Сторона», уклали даний Договір про закупівлю…». Проте, на сторінці десятій даного договору зазначено назву іншого постачальника – Товариство з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+», що свідчить про невідповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця в частині назви постачальника.
Період усунення порушень:
30.05.2025 15:06 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2025 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-12-014050-a
Дата публікації звіту:
06.06.2025 14:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхов внесення змін до договору відповідно до зобов'язань, викладених у висновку.
Дата публікації:
11.06.2025 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
d325f20dbc984cc6affe2baf284f0ce5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пісок природній» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-014050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ca516c2fb9434326aeeb35fcd1b811cc
Назва:
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2025-03-12-014050-a»
Дата опублікування:
21.05.2025 17:20
Опис:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «UA-2025-03-12-014050-a»
Пісок природній
ID: UA-M-2025-05-15-000008
Питання 1.
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Відповідь.
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення), комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту - ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту - Замовники-ініціатори).
Замовник-ініціатор самостійно, відповідно до законодавства про публічні закупівлі, визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту) та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі разом із Заявкою із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. У разі проведення агрегованої закупівлі розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі до Заявки не подається.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі проведення закупівлі для одного замовника-ініціатора), коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявною інформацією ЦЗО із залученням Замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Пісок природний» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» — були складені відповідно до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Враховуючи положення Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої 15.07.2024 р., та на підставі отриманої від замовників-ініціаторів інформації щодо наявної потреби у закупівлі «Піску природнього», ЦЗО було направлено запити цінових пропозицій до:
ТОВ «МОНОЛІТ СОЮЗ», ТОВ «МІРАЙГРУП», ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА», ПП «Будтранс-груп», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ФОП Давидов Сергій Іванович.
Цінові пропозиції були отримані від: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДТРАНС-ГРУП», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА», ТОВ «Солітех», ФОП Давидов Сергій Іванович, ПрАТ «АТП 16329».
Сума очікуваної вартості закупівлі для замовника-ініціатора — Комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради, комунальне підприємство «Харківський метрополітен», комунальне підприємство «Жовтневе трамвайне депо», комунальне підприємство «Благоустрій «м. Харкова» — становить 1 420 880,32 грн, в т. ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій замовники-ініціатори — Комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради, комунальне підприємство «Харківський метрополітен», комунальне підприємство «Жовтневе трамвайне депо», комунальне підприємство «Благоустрій «м. Харкова» — опублікували в електронній системі закупівель плани на проведення закупівлі за предметом: «Пісок природний» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі».
Плани замовників-ініціаторів були взяті в роботу, включені до плану закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: «Пісок природний» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 1 420 880,32 грн, в т. ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-03-12-014050-a.
Питання 2.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Належне обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднюється з урахуванням вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» для замовників, яких стосується в цій частині.
Постановою № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», доповнено Постанову № 710 пунктом 4-1 такого змісту: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», здійснюючи дану закупівлю, є «закупівельником» та проводить цю закупівлю в інтересах інших суб’єктів господарювання. Отже, КП «ЦЗО ХМР» не є ні розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Як наслідок, правових підстав для оприлюднення КП «ЦЗО ХМР» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення не вбачається.
Номер:
a4bac614eea643449d66245fe6501cbf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пісок природній» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-014050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Поясніть, чому Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відхилено переможця закупівлі ТОВ «МАРЛІН ІНК», тоді як:
Пунктом з Додатку 4.1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВИЗНАНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ» тендерної документації встановлено вимогу про те, що: «Учасник процедури закупівлі, що визнаний переможцем, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації.
*якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та цією тендерною документацією.»
Так, у п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації визначено, що Комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради (КП «Ритуал» ХМР) вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Окрім того, на підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати, в тому числі, копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).»
Проте, переможцем закупівлі ТОВ «МАРЛІН ІНК», жодного з вищезазначених документів, що вимагалися Замовником не надано.
Також, у п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації вимагається надання довідки в довільній формі, виданої банком та завіреної уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття).
Проте, у наданій переможцем довідці №03-2/02-2327 від 06.05.2025, виданої банком АТ «Банк інвестицій та заощаджень», відсутня інформація про розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) та реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття).
У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
17a1b329e3414573845d68fdcb91fbb5
Назва:
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2025-03-12-014050-a»
Дата опублікування:
29.05.2025 14:46
Опис:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «UA-2025-03-12-014050-a» від 26.05.2025 17:00:05
Пісок природній
ID: UA-M-2025-05-15-000008
Відповідь.
Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У розділі 9 «Загальної інформації про закупівлю» тендерної документації встановлена вимога про надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору для замовника-ініціатора (комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради) у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати:
довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності;
документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Розмір забезпечення виконання договору: 3 % (три) відсотоки від ціни договору про закупівлю.
Гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Замовником 11 квітня 2025 року було оголошено переможця процедури закупівлі за предметом «Пісок природній» за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, за ідентифікатором UA-2025-03-12-014050-a – Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК».
15 квітня 2025 року та 07 травня 2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» завантажило до електронної системи закупівель документи відповідно до додатку 4.1 до тендерної документації, у тому числі забезпечення виконання договору (файл zip «Банківська гарантія КП РИТУАЛ ХМР» та файл zip «Банківська гарантія КП РИТУАЛ»). У складі цих файлів наявні такі документи: банківська гарантія № 1586/25-ГВ від 15 квітня 2025 року, копія витягу з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності, копія довіреності № 05-1/05-09 від 04.02.2025 р., що підтверджує право повіреного підписувати гарантію від імені банку, за якою банк є гарантом, довідка щодо грошового покриття банківської Гарантії від 15.04.2025 № 03-2/02/1869 та виписка по особовим рахункам, яка підтверджує внесення 100 % суми грошового забезпечення.
Завантажені документи підписано з використанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи гаранта — начальника управління з надання банківських гарантій Акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Губанової Ірини Петрівни, а також скріплено кваліфікованою електронною печаткою банку.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» надало забезпечення виконання договору про закупівлю вже після проголошення його переможцем процедури закупівлі за предметом «Пісок природній» за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, за ідентифікатором UA-2025-03-12-014050-a, у передбачений тендерною документацією строк.
Враховуючи вищевикладене, товариство з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» надало забезпечення виконання договору до дати укладення договору про закупівлю, оприлюднило відповідні документи в електронній системі закупівлі, чим повністю виконало вимоги тендерної документації.