• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пісок природній

Завершена

1 420 880.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 208.80 UAH
Номер: add8dc1248d74a1180f2bff33b5e0310
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-15-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 15.05.2025 12:38 - 06.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 №33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.05.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-12-014050-a 12.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність назви Постачальника в договорі про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх, укладеному комунальним підприємством «Харківський метрополітен» з ТОВ «МАРЛІН ІНК». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішень органу оскарження від 04.04.2025 №5340-р/пк-пз та від 04.04.2025 №5357-р/пк-пз; надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені невідповідності, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, привести у відповідність договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на суму 303 240,00 грн з ПДВ, укладений між переможцем закупівлі ТОВ «МАРЛІН ІНК» з комунальним підприємством «Харківський метрополітен» в частині зазначення назви Постачальника (переможця процедури закупівлі) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, з урахуванням вимог комунального підприємства «Благоустрій» м. Харкова», комунального підприємства «Жовтневе трамвайне депо», комунального підприємства «Харківський метрополітен» та комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 28.04.2025 року №6692-р/пк-пз, від 04.04.2025 року №5340-р/пк-пз, від 28.04.2025 №6692-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник); річні плани закупівель комунального підприємства «Благоустрій» м. Харкова», комунального підприємства «Жовтневе трамвайне депо», комунального підприємства «Харківський метрополітен» та комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12 березня 2025 року №05/02; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» та товариства з обмеженою відповідальністю «МАВЕЛ УКРАЇНА (далі – ТОВ «МАРЛІН ІНК» та ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРЛІН ІНК» від 24.03.2025 року №05/3; рішення органу оскарження від 04.04.2025 №5340-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» від 24.03.2025 року №05/4, рішення органу оскарження від 04.04.2025 №5357-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «МАРЛІН ІНК» від 11.04.2025 року №05/7; рішення органу оскарження від 28.04.2025 №6692-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2025 року; договір про закупівлю від 07.05.2025 року №0705 на суму 34 200,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Жовтневе трамвайне депо»; договір про закупівлю від 08.05.2025 року №0805-25 на суму 194 450,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Благоустрій» м. Харкова»; договір про закупівлю від 08.05.2025 року №156 на суму 633 864,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради; договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на суму 303 240,00 грн з ПДВ, укладений з комунальним підприємством «Харківський метрополітен»; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 та 26 травня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. В ході проведення моніторингу встановлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» згідно рішення Харківської міської ради від 28.02.2023 № 350/23 виконує функції централізованої закупівельної організації, зокрема в інтересах КП «Харківський метрополітен». Враховуючи зазначене КП «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» здійснено закупівлю товару – «Пісок природній» очікуваною вартістю 371 181,72 гривень в інтересах КП «Харківський метрополітен». За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозицій Замовником визначено переможцем ТОВ «МАРЛІН ІНК» (повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2025). Відповідно до вимог законодавства між КП «Харківський метрополітен» та переможцем торгів ТОВ «МАРЛІН ІНК» укладається договір на закупівлю в строки встановлені пунктом 49 Особливостей. Так, в електронній системі закупівель 12 травня 2025 року оприлюднено договір про закупівлю від 09.05.2025 року №209-05/нх на одинадцяти аркушах на суму 303 240,00 грн з ПДВ, в якому зазначено що: « ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРЛІН ІНК», (далі – «Постачальник»), в особі директора Швидунової Христини Юріївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Комунальне підприємство «Харківський метрополітен», (далі – «Покупець»), в особі начальника відділу закупівель управління метрополітену Новікова Сергія Євгенійовича, який діє на підставі довіреності №15/2915/01-09 від 23.12.2024 року, з іншої сторони (надалі іменуються «Сторони», а кожна «Сторона», уклали даний Договір про закупівлю…». Проте, на сторінці десятій даного договору зазначено назву іншого постачальника – Товариство з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+», що свідчить про невідповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця в частині назви постачальника.
Період усунення порушень: 30.05.2025 15:06 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2025 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації щодо виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-12-014050-a
Дата публікації звіту: 06.06.2025 14:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхов внесення змін до договору відповідно до зобов'язань, викладених у висновку.
Дата публікації: 11.06.2025 13:42

Запити/Пояснення