-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг (Одяг робочий)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-03-07-009861-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
18 867 339.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 188 673.39 UAH
мін. крок: 1% або 188 673.39 UAH
Номер:
4e0f4895c2d245f69fa782283284e99a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 12:01 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2025-03-12-010248-a 12.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ванго-Україна», ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», ТОВ «УМТК» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025 № 25-1098, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ванго-Україна» (далі – ТОВ «Ванго-Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК» (далі – ТОВ «УМТК»), вимога про усунення невідповідностей до 17.04.2025, до 24.04.2025, до 02.05.2025, повідомлення щодо відхилення тендерної пропозиції від 18.04.20258 та від 28.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5618-р/пк-пз, від 21.05.2025 № 8145-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), пояснення та документи Замовника надані 12.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.05.2025 15:43 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
942924299afc4da99784719ff533e026
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Формений одяг»
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-010248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e3c51ac3d4bf47419e5ceb847e960116
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 08.05.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .
Дата опублікування:
12.05.2025 10:53
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 08.05.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Щодо першого пункту повідомляємо, відповідно до статті 8 Закону України Про охорону праці (далі – Закон) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12/ed20250404#Text. , роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.
Види і строки носіння (використання) спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту (далі - ЗІЗ), необхідних для виконання виробничого процесу працівниками підприємств нафтогазової промисловості, зокрема, газотранспортної системи України визначені Нормами безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам нафтогазової промисловості (далі – Норми безоплатної видачі) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1259-12#Text., затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 09.07.2012 № 962, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.07.2012 за № 1259/21571.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Формений одяг (Одяг робочий)» були визначені відповідно до Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 №1804, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1494-18?find=1&text=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84#w1_7 з урахуванням вимог Норми безоплатної видачі.
Кількісні характеристики предмета закупівлі «Формений одяг (Одяг робочий)» були визначені на підставі сформованої потреби виробничих підрозділів ЛВУМГ, ОРУ, апарату та підрозділів при апараті з урахуванням: - чисельності працівників кожної професії та посади; - потреби у поповненні резервного фонду ЗІЗ; - кількості та видів ЗІЗ, які зберігаються на складах.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників. (додаються).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. КП 1 ТОВ "ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ"
3. КП 2 ТОВ "УМТК ТРЕЙД"
4. КП 3 ПП "АРТТЕКС"
5. КП 4 ТОВ "САКСАГАНЬ-ТОРГБІЗНЕС"
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .
Номер:
5279586d77d84b64bc88d05a35651f82
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
14.05.2025 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2025 № 140
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-03-12-010248-a.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-03-12-010248-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 06 травня 2025 року № 134 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено
з 14 травня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
0f6eb253feea428fb534d5e63c1d21b6
Назва:
Про надання інформації на запит Державної аудиторської служби України від 14.05.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .
Дата опублікування:
16.05.2025 09:42
Опис:
Про надання інформації
на запит Державної аудиторської служби України від 14.05.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .
Інформація (про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі) яка розміщена в електронній системі закупівель 14.05.2025 Державною аудиторською службою України прийнята Замовником до відома.
Також повідомляємо, що відповідно до Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7578-р/пк-пз від 13.05.2025 розгляд Скарги (UA-2025-03-12-010248-a.a2) відбудеться 21.05.2025 о 10:00 за адресою: вул. Митрополита В. Липківського, 45, кім. 111, м. Київ.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-010248-a .