Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Завершена
12 895 994.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 480.00 UAH
Період моніторингу:19.05.2025 18:00 - 10.06.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025 № 164
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.05.2025 № 164
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-03-12-008960-a 12.03.2025 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ "КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП", ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ" та ПП "УКРСПЕЦЗАЛІЗШЛЯХБУД"; стану виконання рішень Комісії; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи КП "Харківський метрополітен" (далі – Замовник) від 19.03.2025 протокол № 8-ВТ.25/2; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2025 року; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ "КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП", ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ" та ПП "УКРСПЕЦЗАЛІЗШЛЯХБУД"; вимогу про усунення невідповідностей; протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП» від 01.04.2025 № 8-ВТ.25/3; протокол про визначення переможця від 10.04.2025 № 8-ВТ.25/5; договір про закупівлю від 07.05.2025 № 204-05/НХ; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.05.2025 р.; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 17.04.2025 №6092-р/пк-пз; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2025 №6627-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:09.06.2025 19:21 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:09.06.2025 19:21
Запити/Пояснення
133864
Номер:fee9ee0887084d37885977b69bdf9afc
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:27.05.2025 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:31.05.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Втулка, клема, накладки, прокладки, підкладка, скріплення, шпала» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-12-008960-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно п. 7.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати для кожної позиції товару: Копію діючого документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або інший документ), який містить технічні характеристики, зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 4.4 ДСТУ 4163:2020 – вимоги до оформлення документів, вони повинні мати реквізити: підпис виробника (уповноваженої особи виробника) та печатка. Учасник ТОВ "КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП" надав паспорти на запропонований товар від виробника ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ». Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності.
3. Відповідно п.5.26 ДСТУ 4163:2020 відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Надати пояснення чому паспорти на весь товар не мають найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища і дати засвідчення копії.
4. На продукцію Прокладки нашпальна ПНБ-3 та Прокладки підрейкова ПРБ-1 надано паспорти № 593/24 від 17.12.2024 року та № 594/24 від 17.12.2024 року в яких зазначено гарантійний термін – 12 місяців. Також в паспортах зазначено, що виготовляються згідно ДСТУ 2805-94. Відповідно п. 11.2 ДСТУ 2805-94 гарантійний термін зберігання прокладок – 6 років з дати виготовлення, гарантійний термін експлуатації – 5 років (з урахуванням терміну зберігання). Гарантійний термін згідно ДСТУ 2805-94 не відповідає нормі. Надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначених невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
134249
Номер:01c2ffff50aa452ba8a2f42e571d46fe
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:30.05.2025 15:28
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Бабаков Сергій В'ячеславович 380963320270 vd.metro@ukr.net
Адреса:
61052, Україна, Харків, Різдвяна, 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Станіславу КОСІНОВУ
На запит від 27.05.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-05-19-000047 від 19 травня 2025 року закупівлі «Втулка, клема, накладки, прокладки, підкладка, скріплення, шпала» (оголошення № UA-2025-03-12-008960-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів.
Тому, закупівля за предметом: «Втулка, клема, накладки, прокладки, підкладка, скріплення, шпала» (оголошення № UA-2025-03-12-008960-a) здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за бюджетні кошти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням досвіду використання подібних товарів, спирались на документи, отримані від постачальника на попередні поставки еквівалентного товару та на відкриті джерела інформації (офіційні сайти виробників).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано три комерційні пропозиції від юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2. Згідно п. 7.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати для кожної позиції товару: Копію діючого документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або інший документ), який містить технічні характеристики, зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 4.4 ДСТУ 4163:2020 – вимоги до оформлення документів, вони повинні мати реквізити: підпис виробника (уповноваженої особи виробника) та печатка. Учасник ТОВ "КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП" надав паспорти на запропонований товар від виробника ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ». Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності.
Відповідь:
У Замовника виникли питання щодо дійсності паспортів виробника, наданих на запропонований товар Учасником ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП».
Тому Замовник ухвалив рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП» до 20 робочих днів (копія протоколу додається), задля з’ясування питання дійсності наданих Учасником паспортів на товар. Замовником, у відповідності до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 22.10.2022 № 1178 було зроблено відповідний запит від 01.04.2025 № 23/701/01-09 (копія додається) виробнику запропонованого товару ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ» (ЄДРПОУ 31932840).
На запит Замовника, направлений на електронну адресу виробника, на електронну адресу Замовника надійшла відповідь листом від 02.04.2025 № 02.04-1(копія додається) за підписом директора ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ» (виробник) Вадима ЦАРЕНКА про те, що паспорти: ВІ 05.001.000.000 СБ від 12.12.2024 № 585821 (Втулка ізолююча КБУ); ПК 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 590/24 (Клема проміжна ПК); НД 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 591/24 (Накладки двоголові до рейок типу Р50 (на шість отворів)); ПК 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 592/24 (Накладки двоголові до рейок типу Р65 (на чотири отвори)); ПК 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 597/24 (Накладки до рейок типу ТВ); С 05.001.000.000 СБ від 12.12.2024 № 587/24 (Скріплення КБ-Л-50); СД 05.001.000.000 СБ від 12.12.2024 № 588/24 (Скріплення Д-65); СД 05.001.000.001 СБ від 12.12.2024 № 589/24 (Скріплення Д-50); ПМ 05.001.000.000 СБ від 13.12.2024№ 586/24 (Підкладка тип Метро); ПН 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 589/24 (Прокладка нашпальна ПНБ-3); ПН 05.001.000.002 СБ від 17.12.2024 № 594/24 (Прокладка підрейкова ПРБ-1); ШД 05.001.000.001 СБ від 17.12.2024 № 595/24 (Шпала дерев’яна просочена для залізниць широкої колії типу 1-А), які надані учаснику ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП», є копіями діючих документів виробника і підтверджують всі технічні характеристики предмета закупівлі.
Отримавши відповідь виробника товару, чиї паспорти було надано Учасником, що надані паспорти є дійсними, у Замовника відпали підстави вважати вищеназвані документи невідповідними.
Питання 3. Відповідно п.5.26 ДСТУ 4163:2020 відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Надати пояснення чому паспорти на весь товар не мають найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища і дати засвідчення копії.
Відповідь: документи Учасника підписано електронним підписом. Електронний підпис уповноваженої особи Учасника кваліфікований, що підтверджено протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (копія додається).
Питання 4. На продукцію Прокладки нашпальна ПНБ-3 та Прокладки підрейкова ПРБ-1 надано паспорти № 593/24 від 17.12.2024 року та № 594/24 від 17.12.2024 року в яких зазначено гарантійний термін – 12 місяців. Також в паспортах зазначено, що виготовляються згідно ДСТУ 2805-94. Відповідно п. 11.2 ДСТУ 2805-94 гарантійний термін зберігання прокладок – 6 років з дати виготовлення, гарантійний термін експлуатації – 5 років (з урахуванням терміну зберігання). Гарантійний термін згідно ДСТУ 2805-94 не відповідає нормі. Надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначених невідповідностей.
Відповідь:
Замовник не зазначав гарантійного строку на товар в технічних вимогах до закупівлі, таким чином, в нього не було підстав відхиляти пропозицію за невідповідність гарантійного терміну.
Хочемо підкреслити, що за результатами аукціону по предмету закупівлі: 34940000-8 Залізничне обладнання (Втулка, клема, накладки, прокладки, підкладка, скріплення, шпала), що відбувся 25 березня 2025 року системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП».
Для замовника пріоритетним критерієм обрання переможця є ціна, що складає 100%.
Пропозиція учасника ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП» нижче за ціною майже на 1 млн. грн. ніж у другого учасника закупівлі, та майже на 2 млн. грн., ніж у третього учасника. Така різниця в ціні є суттєвою для Замовника, що дозволить йому заощадити чималі кошти.
Також звертаємо увагу, що рішення Замовника про визнання учасника ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП» переможцем вищеназваної закупівлі було оскаржено ПП «УКСПЕЦЗАЛІЗШЛЯХБУД» (третім учасником даної закупівлі) до Антимонопольного комітету України. В скарзі було вказано і на невідповідність паспортів виробника, і на відсутність засвідчення копій документів, а також невідповідність гарантійного строку товару , тобто питання №№ 2, 3, 4 даного моніторингу № UA-M-2025-05-19-000047 від 19 травня 2025 року.
У відповідності до п.12 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Закон про публічні закупівлі не дозволяє одночасне проведення моніторингу органами Державної аудиторської служби і оскарження до Антимонопольного комітету України, і , як результат, не допускає існування двох зобовязувальних рішень відносно одного питання, обставин чи підстав.
Скаргу було розглянуто органом оскарження та винесено рішення про відмову ПП «УКСПЕЦЗАЛІЗШЛЯХБУД» у задоволенні скарги. Тобто, Антимонопольний комітет України, розглянувши матеріали справи, дійшов висновку , що рішення Замовника про визнання учасника ТОВ «КОМПЛЕКС ПРОДАКШН ГРУП» переможцем даної закупівлі є законним.
Додатки:
1.Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку очікуваної вартості.
4. Копія запиту Замовника від 01.04.2025 № 23/701/01-09.
5. Копія листа виробника ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ» від 02.04.2025 № 02.04-1.
6. Копія Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
7. Копія скарги до АМКУ ПП «УКСПЕЦЗАЛІЗШЛЯХБУД» від 15.04.2025.
8. Копія рішення АМКУ про прийняття скарги до розгляду від 17.04.2025
9. Копія пояснення на скаргу від КП «Харківський метрополітен».
10. Копія рішення АМКУ про відмову в задоволенні скарги від 25.04.2025.
Уповноважена особа
відповідальна за організацію та проведення
процедур закупівель для управління обслуговування
інфраструктури наземного транспорту
КП «Харківський метрополітен» Вадим ЮСЕВИЧ