-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Індустріального району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
551 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 756.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 756.00 UAH
Номер:
adcfb3c49d55499eb6e8db043fce24e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2025 00:00
Період моніторингу:
21.05.2025 16:54 - 12.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
21.05.2025 № 142
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.05.2025 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2025-03-11-013692-a 11.03.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасника КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та учасника КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922 із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-11-017046-a Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник), тендерну документацію затверджені уповноваженою особою Замовника від 21.03.2025 року Б/Н, тендерні пропозиції учасників закупівлі: КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, вимогу про усунення невідповідностей КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 01 травня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26 березня 2025 року № UA-2025-03-11-013692-a, рішення про відхилення учасника процедури закупівлі уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 02.04.2025 № 14, рішення про відхилення учасника процедури закупівлі КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ уповноваженою особою Замовника від 02.04.2025 № 13, рішення Антимонопольного комітету України (далі АМКУ) від 09.04.2025 №5596-р/пк-пз, рішення АМКУ від 16.04.2025 №6015-р/пк-пз, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможцем КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 4" від 01.05.2025 № 80, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, договір про надання послуг від 09.05.2025 № 08МІ-25 на суму 419 800,00 грн. без ПДВ, відповіді замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.06.2025 17:59 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
1586884676a3455487dd664fd13b7529
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2025 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Індустріального району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-013692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, обґрунтування рішення уповноваженої особи щодо вибору процедури закупівлі?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b898a12d8cdd4e9cbb16dbbeca6fa41e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
30.05.2025 16:58
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Замовником отримано 3 цінові пропозиції від учасників ринку. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: ОВ = (Ц1 +… + Цк) / К, де ОВ - очікувана вартість, Ц1 – ціни отримані за результатами запитів, К – кількість запитів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обов’язковість періодичного проходження працівниками закладів освіти профілактичного медичного огляду регламентується актами чинного законодавства України, зокрема, постановою Кабінету міністрів України від 2305.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» з урахуванням наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.11.2023 № 1925 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та «Про захист населення від інфекційних хвороб». Обов’язковість проходження працівниками закладів освіти періодичного або позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин з видачою довідки (форма № 100-2/о) регламентується актами чинного законодавства України, зокрема, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2024 № 139 «Про затвердження Переліку категорій осіб, які для виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служб) з особливими вимогами до стану психічного здоров’я підлягають періодичному психіатричному огляду, та Змін до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», наказом Міністерства охорони здоров’я України від 15.10.2024 № 1759 «Про затвердження Змін до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 100-1/о "Протокол про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _____" та Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 100-2/о "Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _____"» та у відповідності до статті 11 Закону України «Про психіатричну допомогу».
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2025/03/11/poslugi-z-provedennya-medichnogo-ta-psihiatrichnogo-oglyadivpracivnikiv-zakladiv-osviti-industrialnogo-rajonu-mista-dnipra-pidporyadkovanih-departamentu-gumanitarnoi-politiki-dniprovskoimiskoi-radi/
Номер:
27230ee283a544ff835bd12a7f6008d5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
2d4031b9d01a422382bd88866d8df9ed
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.06.2025 21:13
Опис:
Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Пунктом 22 частини першої статті 1 Розділу I «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону встановлено: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;»
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» зі змінами (Далі – Порядок). В пункті 1 розділу І. «Загальні положення» Порядку зазначено: «Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.».
Виходячи з цього, предмет даної закупівлі закупівлі визначено відповідно до показників цифр Єдиного закупівельного словника, а саме: «Послуги у сфері охорони здоров’я різні». Також, Замовником в пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 3 до Документації зазначено що, аналогічним є договір з проведення медичного огляду. Тобто, будь-яких медичних оглядів.
Отже, на підтвердження вимоги Замовника надання у складі пропозиції сканованих копій не менше 2-х (двох) договорів, а також або позитивні відгуки від контрагентів про належне виконання таких договорів, або скановані копії актів наданих послуг/виконаних робіт, які підтверджують виконання таких договорів - Учасником надано аналогічні договори з актами наданих послуг, файли «12.1. Аналогічний договір 1.pdf», «12.2. Аналогічний договір 2.pdf» (додаються) які цілком задовольняють вимогу Замовника, адже в них прослідковується надання послуг з медичного огляду.
Номер:
799fe03d521946ebb3b1396bc56c0fe9
Назва:
Запит про надання пояснень 3
Дата опублікування:
04.06.2025 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
57ab40ec95c74e8e90c20de37a6b72fc
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.06.2025 21:15
Опис:
Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Абзацем першим розділу «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей» Додатку № 3 до Документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
З 4 вересня 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів 11.03.2025, електронний реєстр https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ доступ до якого є вільним, працював у звичайному режимі, Замовник самостійно перевірив інформацію що підтверджують відсутність підстави зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, як цього вимагає чинне законодавство.
Отже, надання документального підтвердження відсутність підстави зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, є не обов’язковим.
На підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, учасником надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" № ФОВА-003461248 від 21.03.2025, у зазначений тендерної документацією строк.
Вимога Замовника цілком задоволена.