• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Індустріального району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

551 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 756.00 UAH
Номер: adcfb3c49d55499eb6e8db043fce24e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.05.2025 16:54 - 12.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 21.05.2025 № 142 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025 № 142 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-03-11-013692-a 11.03.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасника КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та учасника КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922 із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-11-017046-a Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник), тендерну документацію затверджені уповноваженою особою Замовника від 21.03.2025 року Б/Н, тендерні пропозиції учасників закупівлі: КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, вимогу про усунення невідповідностей КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 01 травня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26 березня 2025 року № UA-2025-03-11-013692-a, рішення про відхилення учасника процедури закупівлі уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника КНП "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 02.04.2025 № 14, рішення про відхилення учасника процедури закупівлі КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ уповноваженою особою Замовника від 02.04.2025 № 13, рішення Антимонопольного комітету України (далі АМКУ) від 09.04.2025 №5596-р/пк-пз, рішення АМКУ від 16.04.2025 №6015-р/пк-пз, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможцем КНП "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 4" від 01.05.2025 № 80, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, договір про надання послуг від 09.05.2025 № 08МІ-25 на суму 419 800,00 грн. без ПДВ, відповіді замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.06.2025 17:59 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 17:59

Запити/Пояснення