• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)

Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

1 164 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 820.35 UAH
Номер: 72658aea725d4ef4bf7ec4f4bab295d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 15.04.2025 11:35 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2025 №33-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.04.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-11-013431-a 11.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, h.v.sanchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ФОП ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА і ФОП "ІЛЬКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ", розгляду тендерної пропозиції ФОП Ярема Володимир Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.03.2025 року №71-л (із змінами внесеними згідно із протоколом уповноваженої особи від 17.03.2025 № 77-л) (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА (далі – ФОП ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА), ФОП "ІЛЬКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ" та ФОП Ярема Володимир Іванович, вимогу про усунення невідповідностей до 01 квітня 2025, обґрунтування аномально низької ціни, протоколи уповноваженої особи від 01.04.2025 №90-л та від 03.04.2025 №№ 95-л, 96-л, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2025 року, договір від 09.04.2025 №455/ЛВ (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 18.04.2025 року, скаргу до процедури UA-2025-03-11-013431-a.c1 від 15.03.2025 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4669-р/пк-пз від 25.03.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги фізичної особи-підприємця Федьків Ольги Василівни (код ЄДРПОУ:3109304482) від 15 березня 2025 № UA-2025-03-11-013431-a.c1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.04.2025 10:31 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 10:31

Запити/Пояснення