• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)

Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

1 164 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 820.35 UAH
Період оскарження: 11.03.2025 17:27 - 19.03.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 88af0ed5ae124868bfd9a0b3c7242555
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-11-013431-a.c1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
11.03.2025 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі –Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-03-11-013431-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)» (ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), що зазначено в оголошенні та тендерній документації. Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 19 березня 2025 00:00 (відповідно до Оголошення про проведення закупівлі). Я маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з Тендерною документацією (далі – ТД) щодо проведення закупівлі (затверджену протоколом уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 11 березня 2025 року №71-л), я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА (далі - Скаржник), виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають мені можливості прийняти участь у відповідній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 16:03
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.03.2025 16:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.03.2025 16:51
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, Федьків Ольга 380502661693 oollggaa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b14f02f5d2ea4f2db4f88f28a13420d1
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірних вимог у частині надання документів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД:
«Учасник процедури закупівлі у встановленей цією тендерною документацією та додатками до неї строк, спосіб та формі подає наступні документи:
………..…..
4) документи та/або інформація для підтвердження відповідності учасника встановленим вимогам згідно із законодавством, а саме:
……………
4.2) документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника, що виданий уповноваженим органом/організацією на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою, виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не учаснику закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі,
4.3) документи, що підтверджують безпеку витратних матеріалів на токсичність (а саме, тонеру), що використовуються учасником: копії протоколів про проведення випробувань та визначення токсичних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника, що виданий уповноваженим органом/організацією виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не учаснику закупівлі, додатково треба надати в складі пропозиції згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі,»
Скаржник при наданні послуг планує використовувати тонер марки Patron, виробником якого є компанія ТОВ «В.М.».
Для виконання вказаної вимоги Скаржник відправив лист-запит вих. № 14/02 від 14.03.2025 до виробника, проте відповідь на момент подання скарги не отримав.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які зможуть отримати вищенаведені документи або вже отримали їх, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: f1bd8549290e419c8f25d869a3470bf0
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо встановлення вимог, які унеможливлюють надання послуг
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД:
«1. Послуги заправки (відновлення) картриджів здійснюються за заявками Замовника (телефонний дзвінок). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом – не більше 48 годин з моменту отримання виклику від Замовника».
Аналогічний пункт (з доповненнями) присутній і у додатку №4 «Проєкт договору», а саме у п.5.4. зазначено, що «Строк реагування на замовлення – не більше 48 годин з моменту отримання замовлення від Замовника. Час заміни запчастини або агрегату – не більше 48 годин.»
У додатку №2 Замовником наведено перелік його структурних підрозділів, для яких безпосередньо повинні надаватися послуги, а саме:

Місце надання послуг: Україна, Львівська область. Послуги заправки та відновлення картриджів повинні надаватися безпосередньо за місцезнаходженням структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, що зазначені нижче:

Відділи державної виконавчої служби
1 Відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 79000, м. Львів пл. Шашкевича,1
2 Галицький відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 79058, м. Львів, пр..Чорновола, 39
3 Залізничний відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 79040, м. Львів, вул. Городоцька, 299
4 Личаківський відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Львів, пр..Чорновола, 39
5 Франківський відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Львів, вул. Конотопська,6
6 Шевченківський відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Львів, вул.Котлярська,6
7 Сихівський відділ державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції м. Львів, пр. Червоної Калини,109
8 Бориславський відділ державної виконавчої служби у Дрогобицькому районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82300, м. Борислав, вул Міцкевича, 64
9 Буський відділ державної виконавчої служби у Золочівському районі Львіської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80500, м. Буськ , вул.Грушевського,1
10 Бродівський відділ державної виконавчої служби у Золочівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80600, м. Броди, вул. Щурата,8
11 Городоцький відділ державної виконавчої служби у Львівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81500, м. Городок, вул. Львівська,1а
12 Дрогобицький відділ державної виконавчої служби у Дрогобицькому районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82100, м. Дрогобич, вул. 22 Січня,43
13 Жидачівський відділ державної виконавчої служби у Стрийському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81700, м. Жидачів, вул. Б. Лепкого, 19
14 Жовківський відділ державної виконавчої служби у Львівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80300, м. Жовква, вул.Львівська,7а
15 Золочівський відділ державної виконавчої служби у Золочівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80700, м. Золочів, вул.Валова,4
16 Кам’янка-Бузький відділ державної виконавчої служби у Львівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80400, м. Кам’янка-Бузька, вул. Я. Мудрого, 17б
17 Миколаївський відділ державної виконавчої служби у Стрийському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81600,м. Миколаїв вул.Шептицького 9
18 Мостиський відділ державної виконавчої служби у Яворівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81300, м. Мостиська, вул. Галицька,7
19 Перемишлянський відділ державної виконавчої служби у Львівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81200, м. Перемишляни вул. Привокзальна,3
20 Пустомитівський відділ державної виконавчої служби у Львівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81100, м. Пустомити вул. І. Кандиби,3
21 Радехівський відділ державної виконавчої служби у Шептицькському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80200, м. Радехів. вул.Відродження,7
22 Самбірський відділ державної виконавчої служби у Самбірському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81400, м. Самбір, вул. Перемишльська,13а
23 Сколівський відділ державної виконавчої служби у Стрийському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82600, м. Сколе, вул.Чайківського,6
24 Сокальський відділ державної виконавчої служби у Шептицькському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80000, м. Сокаль, вул. Міцкевича,5
25 Старосамбірський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Львівській області 82000, м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького,114
26 Стрийський відділ державної виконавчої служби у Стрийському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82400, м. Стрий, вул.Болехівська,27
27 Трускавецький відділ державної виконавчої служби у Дрогобицькому районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82200, м. Трускавець, вул. Стебницька, 72
28 Турківський відділ державної виконавчої служби у Самбірському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 82500м. Турка, майдан Шевченка, 26 б
29 Шептицькський відділ державної виконавчої служби у Шептицькському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 80100, м. Шептицьк, вул. Мазепи, 16
30 Яворівський відділ державної виконавчої служби у Яворівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81000 м. Яворів, вул.Львівська,2
31 Новороздільський відділ державної виконавчої служби у Стрийському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 81652, м. Новий Розділ, вул. Шевченка,21
Відділи державної реєстрації актів цивільного стану
1 Бродівський ДРАЦС у Золочівському районі м. Броди, вул. м. Кривоноса, 22
2 Буський ДРАЦС у Золочівському районі м. Буськ,вул. Петрушевича, 12
3 Городоцький ДРАЦС у Львівському районі м. Городок, Майдан Гайдамаків, 3
4 Відділ ДРАЦС стану у місті Дрогобичі м. Дрогобич, вул. І. Франка, 20
5 Жидачівський ДРАЦС у Стрийському районі м. Жидачів, вул. Ярослава Мудрого,17
6 Жовківський ДРАЦС у Львівському районі м. Жовква, вул. Воїнів УПА, 1
7 Золочівський ДРАЦС у Золочівському районі м. Золочів, вул. Лермонтова, 4
8 Кам’янка-Бузький ДРАЦС у Львівському районі м. Кам’янка-Бузька, вул. Незалежності, 29
9 Сихівський ДРАЦС у місті Львові м. Львів, пр. Червоної Калини, 109
10 Франківський ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 29
11 Галицький ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Грушевського,16
12 ДРАЦС Управління державної реєстрації м. Львів, вул. П. Дорошенка, 23
13 Личаківський ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Зелена, 77
14 ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Івана Франка, 157
15 Шевченківський ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Котлярська, 6
16 Залізничний ДРАЦС у місті Львові м. Львів, вул. Новий Світ, 22
17 Миколаївський ДРАЦС у Стрийському районі м. Миколаїв, вул. Шевченка, 5
18 Мостиський ДРАЦС у Яворівському районі м. Мостиська, вул. Грушевського, 22
19 Перемишлянський ДРАЦС у Львівському районі м. Перемишляни, вул. Привокзальна, 3А
20 Радехівський ДРАЦС у Шептицькському районі м. Радехів, вул. Львівська, 12
21 ДРАЦС у місті Самборі Самбірського району м. Самбір, вул. Коперніка, 10
22 Сколівський ДРАЦС у Стрийському районі м. Сколе, вул. Данила Галицького, 38
23 Старосамбірський ДРАЦС у Самбірському районі м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 35
24 ДРАЦС у місті Стрию Стрийського району м. Стрий, вул. Шевченка, 73
25 Турківський ДРАЦС у Самбірському районі м. Турка, Майдан Шевченка 26/б
26 Шептицькський ДРАЦС у Шептицькському районі м. Шептицьк, вул. Грушевського, 2
27 Яворівський ДРАЦС у Яворівському районі м. Яворів, вул. Львівська, 2
Державні нотаріальні контори
1 Перша львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, вул. Саксаганського, 6
2 Друга львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, вул. С. Бандери, 3
3 Третя львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, пр-кт Чорновола, 39
4 Четверта львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, вул. Зелена, 2
5 П’ята львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, вул. Чупринки, 69
6 Шоста львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, пр-кт Червоної Калини, 109
7 Сьома львівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Львів, вул. Городоцька, 299
8 Львівський державний нотаріальний архів м. Львів, вул. Здоров'я, 9а
9 Львівський державний нотаріальний архів м. Львів, вул. І. Франка, 157
10 Львівський державний нотаріальний архів м. Львів, вул. ген. Чупринки, 71
11 Бориславська державна нотаріальна контора Львівської області м. Борислав вул. Міцкевича, 64
12 Бродівська державна нотаріальна контора
Львівської області м. Броди, вул. Л.Українки, 55
13 Новороздільська державна нотаріальна контора Львівської області м. Новий Розділ, пр-кт Шевченка, 16
14 Дрогобицька державна нотаріальна контора Львівської області м. Дрогобич, вул. Гончарська, 11
15 Самбірська державна нотаріальна контора Львівської області м. Самбір, вул. Мазепи, 8
16 Сколівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Сколе, вул. Чайківського, 6
17 Рудківська державна нотаріальна контора
Львівської області м. Рудки, пл. Відродження, 5
18 Сокальська державна нотаріальна контора Львівської області м. Сокаль, вул. Тартаківська, 7
19 Миколаївська державна нотаріальна контора Львівської області м. Миколаїв, пл. Ринок, 16
20 Новояворівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Новояворівськ, вул. С. Бандери, 4
21 Буська державна нотаріальна контора Львівської області м.Буськ,вул.Грушевського,1
22 Перемишлянська державна нотаріальна контора Львівської області м.Перемишляни,вул.Привокзальна,3
23 Радехівська державна нотаріальна контора Львівської області м.Радехів,пр.Відродження,7
24 Жовківська державна нотаріальна контора Львівської області м. Жовква, вул. Воїнів УПА,1
25 Стрийська державна нотаріальна контора
Львівської області м.Стрий, вул. Болехівська,25
26 Жидачівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Жидачів, вул.Шашкевича,2
27 Городоцька державна нотаріальна контора Львівської області м. Городок, вул. Львівська,1а
28 Кам’янка - Бузька державна нотаріальна контора Львівської області м. Кам’янка-Бузька, вул. Ярослава Мудрого, 17б
29 Мостиська державна нотаріальна контора
Львівської області м. Мостиська, вул. Грушевського, 22
30 Пустомитівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Пустомити, вул. Грушевського, 24
31 Рава – Руська державна нотаріальна контора Львівської області м. Рава-Руська, вул. Я. Мудрого, 3
32 Старосамбірська державна нотаріальна контора Львівської області м. Старий Самбір, вул. Л. Галицького, 88
33 Соснівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Соснівка, вул. Кривоноса, 8а
34 Шептицька державна нотаріальна контора Львівської області м. Шептицький, вул. Шептицького, 12
35 Яворівська державна нотаріальна контора Львівської області м. Яворів, вул. О. Маковея, 62,

Скаржник проаналізував графік роботи наведених вище підрозділів Замовника та встановив, що відповідно до інформації опублікованої на офіційному сайті Замовника, а також іншої інформації опублікованої у мережі інтернет, у графіку роботи вказаних структурних підрозділів є щонайменше 2 (два) вихідні дні у тиждень (на підтвердження цієї інформації у додатках до цієї Скарги наводимо посилання на офіційний web-сайт Замовника, скріншоти з офіційного web-сайту Замовника та інших джерел, а також Наказ Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ід 27.02.2025 р. №1235/5 «Про затвердження графіку роботи та графіку прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану»). Відповідно, якщо Замовник робить заявку на послугу, що є предметом закупівлі, у кінці робочого дня, який передує двом вихідним (наприклад, у п’ятницю о 16:44), Скаржник апріорі не може забезпечити вимогу щодо реагування протягом 48 годин, оскільки між закінченням цього робочого дня у Замовника та початком наступного (понеділок, 9:00) пройде понад 65 годин. Таким чином, Замовник цією вимогою може маніпулювати та використовувати цю умову для подальшого розірвання договору із Виконавцем, з яким він не захоче співпрацювати із різних причин.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі та виконувати послуги відповідно до вимог Замовника будуть мати лише ті Учасники, які мають попередні домовленості із Замовником щодо узгодженості здійснення заявок та реакції на них у певний час, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни, зокрема, викладення цих пунктів у, наприклад, наступній редакції:
- У додатку №2 - «1. Послуги заправки (відновлення) картриджів здійснюються за заявками Замовника (телефонний дзвінок). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом – не більше 48 робочих годин з моменту отримання виклику від Замовника».
- У додатку №4 «Проєкт договору», а саме у п.5.4. «Строк реагування на замовлення – не більше 48 робочих годин з моменту отримання замовлення від Замовника. Час заміни запчастини або агрегату – не більше 48 робочих годин.»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2dd60e568dbd4f73871b6254e2e4d6ab
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо інших вимог ТД
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником встановлено, що предметом даної закупівлі є «Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)». Однак, у таблиці, де Замовником визначено обсяг послуг (Додаток №2 до ТД) вказано лише обсяг у розрізі відновлення картриджів (назва стовпця «Очікувана кількість відновлення картриджа»). У цьому ж таки Додатку №2 до ТД Замовник визначає технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі, та вказує наступне:
«2. Заправка (відновлення) та технічне обслуговування картриджів повинно здійснюватися щомісячно за місцезнаходженням техніки. Термін ремонту визначається залежно від складності і наявності запасних частин, проте після визначення причини несправності цей термін не повинен перевищувати п’яти робочих днів, в разі неможливості проведення ремонту в терміни, зазначені вище, виконавець повинен письмово повідомити замовника та погодити з ним терміни виконання. На складі виконавця повинен знаходитися певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни».
Тобто, Замовником використовуються кілька різних понять (заправка, відновлення, заправка (відновлення), технічне обслуговування, ремонт), відповідно різні пункти ТД суперечать одне одному, а також інформації, що наведена у Оголошенні про проведення закупівлі. У ТД не визначено окремо, що Замовник розуміє під цими термінами (окрім поняття «відновлення картриджа»), з чого потенційні Учасники, і у тому числі Скаржник, не можуть визначити ту послугу, яку саме хоче отримати Замовник, що може спричинити подальші маніпуляції зі Сторони Замовника.
Також, слід зазначити, що окремі пункти ТД суперечать Оголошенню про проведення процедури закупівлі, зокрема, розділом «Подання та розкриття тендерної пропозиції» встановлено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 24.00 год. 18.03.2025.». Однак, у Оголошенні про проведення процедури закупівлі вказано, що кінцевим строком подачі пропозицій є 19 березня 2025 року (00:00 год).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації