-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні матеріали
Завершена
4 830 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 152.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 152.50 UAH
Номер:
3635eb08628f475fa775ec0dd6edb980
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 17:13 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
28.07.2025 № 217
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.07.2025 № 217
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2025-03-11-010643-a 11.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-03-10-012700-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою замовника від 11.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ "СП ЮКОЙЛ" та ТОВ "ТПК АВТОТРЕЙД", рішення Комісії АМКУ від 02.04.2025 №5147-р/пк-пз, від 10.04.2025 №5723-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 26.03.2025 №20, від 30.05.2025 №45, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ТПК АВТОТРЕЙД" до 07 червня 2025 року, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 09.06.2025 №50, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 09.06.2025, договір про закупівлю від 24.06.2025 №118 на суму 4 807 048,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника надане 08.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025.
Період усунення порушень:
18.08.2025 10:01 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2025 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
e4ae852a0f4c4d3396527206ad1584e0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
cbe03f8a44e94d838d739ef87f0ff594
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.08.2025 16:25
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-010643-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати доступний для перегляду сайт на якому оприлюднено обгрунтування.
Відповідь УО:
Закупівля за номером ID: UA-2025-03-11-010643-a проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Згідно з п. 3.1. Порядку: «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також за результатами моніторингу ринкових цін на відповідний товар. Збір та аналіз інформації здійснювалися на підставі відкритих джерел у мережі Інтернет. При визначенні очікуваної вартості враховано ризики, пов’язані з високою ймовірністю коливання цін. Комерційні пропозиції, отримані в процесі аналізу, додано окремим файлом (файл «Комерційні пропозиції.pdf»).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що відповідно до річного плану закупівель, переданого замовником-ініціатором закупівлі Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради, ідентифікатор плану в ЕСЗ UA-P-2025-03-10-012700-a джерелом фінансування цієї закупівлі є Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Таким чином, вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до цієї закупівлі, оскільки вона здійснюється за рахунок коштів комунального підприємства, отриманих від господарської діяльності.
Доступний для перегляду сайт на якому оприлюднено обгрунтування - https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/
2. У підпункті 5.3 пункту 5 розділу I тендерної документації та підпункті 4.2 пункту 4 проєкту договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) зазначено місце поставки товару згідно з дислокацією: проспект Сергія Нігояна, 49; вул. Холодильна, 2; проспект Богдана Хмельницького, 31а; вул. М. Руденка, 67; вул. Кротова, 15а; проспект Д. Яворницького, 119 а.
У Додатку 4 до тендерної документації об’єкти замовника згідно з дислокацією (місце поставки товару): СВРМ – м. Дніпро, проспект С. Нігояна, 49; Депо №1 – вул. Холодильна, 2; Депо №2 – проспект Б. Хмельницького, 31; Депо №3: РБУ – вул. М. Руденко, 67 А, 67; АТП – вул. Кротова, 15А.
Поясніть причину невідповідності.
Відповідь УО:
Пункт 5.3 розділу 1:
Місце поставки:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об’єкти Замовника згідно з дислокацією:
проспект Сергія Нігояна, 49;
вул. Холодильна, 2;
проспект Богдана Хмельницького, 31а;
вул. М. Руденка, 67;
вул. Кротова, 15а;
проспект Д. Яворницького, 119а.
Додаток 4:
Об’єкти Замовника згідно з дислокацією. Місце поставки товару:
СВРМ — м. Дніпро, проспект Сергія Нігояна, 49;
Депо № 1 — вул. Холодильна, 2;
Депо № 2 — проспект Богдана Хмельницького, 31а;
Депо № 3, РБУ — вул. М. Руденка, 67А; 67;
АТП — вул. Кротова, 15А.
Проєкт договору:
Пункт 4.2. Місце поставки:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об’єкти Замовника згідно з дислокацією:
проспект Сергія Нігояна, 49;
вул. Холодильна, 2;
проспект Богдана Хмельницького, 31а;
вул. М. Руденка, 67;
вул. Кротова, 15а;
проспект Д. Яворницького, 119а.
Майданчик (електронні поля) — місце доставки:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, об’єкти Замовника згідно з дислокацією:
проспект Сергія Нігояна, 49;
вул. Холодильна, 2;
проспект Богдана Хмельницького, 31а;
вул. М. Руденка, 67;
вул. Кротова, 15а;
проспект Д. Яворницького, 119а.
При формуванні тендерної документації з додатками та оголошенні закупівлі КП ЦЗО використовувалися файли «Заявка», «Технічна частина» та «Проєкт договору», які були розміщені замовником-ініціатором закупівлі в електронній системі закупівель при формуванні річного плану закупівель за предметом «Мастильні матеріали», Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2025-03-10-012700-a.
Інформація, внесена замовником-ініціатором закупівлі у файлах «Заявка» та «Проєкт договору», була використана при формуванні тендерної документації та заповненні електронних полів.
Інформація з файлу «Технічна частина» була перенесена та внесена до Додатка 4 документації «Технічна специфікація» без внесення коригувань щодо адрес доставки товару, що призвело до розбіжностей із «Заявкою» та «Проєктом договору».
Проте, запитів щодо розбіжностей у місцях доставки під час процедури закупівлі не надходило.
Крім того, в електронних полях закупівлі та в Додатку 6 до документації наведено ідентичний перелік місць доставки товару. Аналогічна інформація внесена і в Договір №118 від 24.06.2025.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів та завантаження відповідних документів.
У разі, якщо інформація, розміщена шляхом завантаження документів, відрізняється від інформації, внесеної через електронні поля, автентичною вважається інформація, розміщена через електронні поля.
Також відповідно до пункту 18 Особливостей — умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, зокрема за результатами електронного аукціону, окрім встановлених випадків.
Переможцем торгів із замовником-ініціатором укладено договір, в якому місця поставки відповідають даним Додатку 6, проєкту договору та електронним полям закупівлі.
3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 07 червня 2025, яка містить в собі вимогу щодо надання «Специфікації щодо предмету закупівлі повністю заповненої, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком 2».
Поясніть, чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТПК АВТОТРЕЙД» не враховано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідь УО:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, первинна вартість пропозиції учасника ТОВ «ТПК АВТОТРЕЙД» - 4 807 048,00 UAH з ПДВ, остаточна вартість - 4 807 048,00 UAH з ПДВ.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Не наданий у складі тендерної пропозиції Додаток №2 до Документації «Специфікація щодо предмету закупівлі» не відноситься до документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, а є документом, що підтверджує ціну товару, тому Замовником на виконання вимог пункту 43 Особливостей було реалізовано обов’язок надання Учаснику законного права на виправлення невідповідності в тендерній пропозиції, адже дана невідповідність ніяк не впливає на зміну предмета закупівлі.