-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби закладу на 2025 рік., відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Номер:
616b4e2b7d5048fca4ecadc9c45baa34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:36 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 31-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2025-03-11-010445-a 11.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ «Яблунівський ліцей» Чернігівської обласної ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.03.2025 б/н, запитання до процедури та відповіді до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі – ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.04.2025 №5538-р/пк-пз (надалі – комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» до 10:22 год до 25.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»), від 21.04.2025 (щодо визначення переможцем ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.04.2025, договір про закупівлю від 16.05.2025 № 146, укладений Замовником з ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 16.05.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.05.2025 пояснення з власної ініціативи.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.06.2025 14:52 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
1e14da50c53441acbbe4cda35b927485
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)», очікуваною вартістю 950 00,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-010445-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно до яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 16.05.2025 № 146, укладеного Замовником з Приватним підприємством «НАФТОАГРОСЕРВІС», з підтверджуючими документами.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3ca98b0dd101409c967b91cae08547b7
Назва:
Пояснення надано.
Дата опублікування:
22.05.2025 15:10
Опис:
Пояснення надано.
Номер:
24292bc208764614bcbe520363204381
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.05.2025 14:40
Опис:
Пояснення надано!