• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)

Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби закладу на 2025 рік., відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2025 15:20 - 16.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою для визначення результатів торгів

Номер: 5d81d13c58d8454f876d02f218bab501
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-11-010445-a.c3
Назва: в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою для визначення результатів торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2025 17:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.05.2025 17:23
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9bf9c24273544feaa8014468c2b8f4a0
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення Замовника обрання переможцем закупівлі, тендерну пропозицію подану ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» (ЄДРПОУ - 32872463) протокольним рішенням від 21.04.2025. Оскільки в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Розділом 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;

Додатком 1 до ТД пунктом 4.1.2 від учасників вимагається для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
4.1.1. довідку щодо предмета закупівлі, складену відповідно до форми (Таблиця 1 Додатку 2) та завірену учасником;
4.1.2. гарантійний лист, що підтверджує походження товару та дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів при його виробництві;




пунктом 6 ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 містить таблицю 1 та інструкцію щодо заповнення таблиці


Відповідно до інформації поданої учасником в складі тендерної пропозиції (заповнена Таблиця 1 Додатку 2 до ТД) виробником запропонованого вугілля є Приватне підприємство «ІМЛОР» (Код ЄДРПОУ: 41358141) (Додаток 1 до скарги)
Довідкою (технічною специфікацією) № 37 від 18.03.2025 та довідкою щодо предмета закупівлі №36 від 18.03.2025 учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначає що виробником запропонованого вугілля є Приватне підприємство «ІМЛОР» (Код ЄДРПОУ: 41358141; Україна, 51400, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Центральна, будинок 88, квартира 46), телефон +380503427519
Постачальником та власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик: ТОВ «ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ» (код ЄДРПОУ: 40332955; Україна, 85830, Донецька область, Великоновосілківський район, село Багатир, вулиця Маяковського, будинок 25
На підтвердження вимог встановлених пунктом 4.1.2 Додатку 1 до ТД учасник ПП НАФТОАГРОСЕРВІС надає гарантійний лист № 10 від 18.03.2025, в якому учасник підтверджує що походження товару є Україна, та гарантує дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів при його виробництві. (Додаток 2 до Скарги)
Однак, звертаємо увагу комісії що у гарантійному листі №10 від 18.03.2025 учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначив недостовірну інформацію що до дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів (вугілля кам’яне) при його виробництві.
Адже перевіривши інформацію із відкритих джерел про наявність у зазначених виробника або постачальника дозвільних документів необхідних для легального виробництва вугілля можна пересвідчитися що учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначив недостовірну інформацію про дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів (вугілля кам’яне) при його виробництві.
Дане твердження обґрунтоване наступним:
Відповідно до вимог чинного законодавства підприємство що планує здійснювати виробництво або переробку кам’яного вугілля зобов’язане перед початком робіт отримати комплект документів, а саме дозвіл Держпраці на початок діяльності, пов’язаної з експлуатацією устаткування або об'єктів підвищеної небезпеки та здійснити підтвердження безпечності впливу виробництва на довкілля.
Нормативна база (Додаток 5 до скарги)
1. Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"
2. Закон України «Про охорону праці»
3. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»
4. Закон України «Про охорону атмосферного повітря»
5. Постанова КМУ № 302 від 13.03.2002 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення»
6. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки»
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Так, єдиний порядок організації охорони праці в Україні встановлено Законом України «Про охорону праці» (далі - Закон).
Відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі дозволів або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів та реєстрації декларацій визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 7 Порядку дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

З урахуванням наведеного вище вбачається наступне: - якщо суб'єкт господарювання (ПП «ІМЛОР» код 41358141) виконує роботи з видобутку, дроблення, сортування та збагачення кам'яного вугілля, то згідно із Порядком даний суб’єкт повинен мати дозволи на виконання цих робіт та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Офіційною інформаційною системою «Реєстр дозволів», створеною Національним науково-дослідним інститутом промислової безпеки та охорони праці є вебсайт http://dozvil.ndiop.kiev.ua. Цей реєстр є загальнодоступним та містить дані про видані та анульовані дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Реєстр дозволяє оперативно перевірити наявність чинного дозволу у підприємства, виявити підприємства, що працюють без дозволу або з простроченим дозволом, а також контролювати дотримання вимог безпеки при виконанні робіт підвищеної небезпеки.
Перевірити легальність здійснення господарської діяльності виробника вугілля можна відкритому реєстрі (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/). Отже, Замовнику також відомо, що така інформація є у відкритому доступі і він сам може вільно зайти на сайт і перевірити будь-якого виробника.

Відповідно до отриманих результатів ПП "ІМЛОР" зверталися у 2020 році до Державної служби України з питань праці за для отримання дозволу на початок діяльності із виробництва чи переробки вугілля. За результатами розгляду Територіальним управлінням Державною службою України з питань праці виробнику ПП «ІМЛОР» видано дозвіл №0668.20.12 від 13.10.2020 року на початок діяльності.

Окрім того, з 18 грудня 2017 року набрав чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля (ОВД)» (від 23.05.17 №2059-VIII), який запровадив в Україні європейську модель екологічної оцінки на виконання міжнародних зобов'язань України. Закон упроваджує зобов’язання, передбачені Угодою про асоціацію з ЄС, зокрема Директиву 2011/92 про оцінку впливу окремих державних і приватних проектів на довкілля, а також відповідні дотичні положення Директиви № 2003/4 про доступ до екологічної інформації.
Порядок ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля визначається Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. №1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з ОВД та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з ОВД».
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України як уповноважений центральний орган веде Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (далі – Реєстр). Мета створення Єдиного реєстру оцінки впливу на довкілля (ОВД) — забезпечити прозорість, доступ громадськості та контроль за екологічною безпекою проектів в Україні. Реєстр ОВД розміщений за адресою: https://eia.menr.gov.ua/. Доступ до реєстру також є вільним.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі - Закон) здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
Згідно з частинами другою та третьою статті 3 Закону до першої та другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, серед іншого віднесено:
кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів;
перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Перевірити легальність здійснення господарської діяльності виробника вугілля можна відкритому реєстрі за посиланням https://eia.menr.gov.ua/. Отже, Замовнику відомо, що такі документи є у відкритому доступі і він сам може вільно зайти на сайт і перевірити будь-які документи.
Нами перевірено інформацію в реєстрі щодо отримання висновку з оцінки впливу на довкілля виробника ПП «ІМЛОР» та встановлено, що матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України не видавався.


Також додатковим документальним підтвердженням відсутності дозвільних документів є відповідь Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Міндовкілля) лист №21/21-04/1966-25 та лист №21/21-04/1973-25 від 18.04.2025 р. (Додаток 3, Додаток 4 до скарги), де чітко зазначено, що підприємство виробник ПП «ІМЛОР», та інше підприємство ТОВ «Енерго восток антрацит» не отримували висновок з оцінки впливу на довкілля стосовно планової діяльності з перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення та переробки вугільної продукції.
Наявність у виробника всіх вищезазначених документів у актуальному стані є підтвердженням дотримання всіх вимог чинного законодавства для виробництва даної групи товарів (вугілля кам’яного). Однак перевіривши відкриті дані можна пересвідчитися що виробник вугілля кам’яного яке пропонується до поставки здійснює діяльність без дозвільних документів які прямо вимагаються Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Що є прямим порушенням частини четвертої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію яка є суттевою

Номер: 86232826926c42a385a0a7e39b8a07e0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-11-010445-a.a2
Назва: в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію яка є суттевою
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.04.2025 14:37
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Луценко Роман 380505405950 epltd@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 228bc16afe544f3fb97efde2f7d246df
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника обрання переможцем закупівлі, тендерну пропозицію подану ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС» (ЄДРПОУ - 32872463) протокольним рішенням від 21.04.2025. Оскільки в пропозиції учасник-переможець зазначив недостовірну інформацію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Розділом 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;

Додатком 1 до ТД пунктом 4.1.2 від учасників вимагається для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
4.1.1. довідку щодо предмета закупівлі, складену відповідно до форми (Таблиця 1 Додатку 2) та завірену учасником;
4.1.2. гарантійний лист, що підтверджує походження товару та дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів при його виробництві;




пунктом 6 ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 містить таблицю 1 та інструкцію щодо заповнення таблиці


Відповідно до інформації поданої учасником в складі тендерної пропозиції (заповнена Таблиця 1 Додатку 2 до ТД) виробником запропонованого вугілля є Приватне підприємство «ІМЛОР» (Код ЄДРПОУ: 41358141) (Додаток 1 до скарги)
Довідкою (технічною специфікацією) № 37 від 18.03.2025 та довідкою щодо предмета закупівлі №36 від 18.03.2025 учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначає що виробником запропонованого вугілля є Приватне підприємство «ІМЛОР» (Код ЄДРПОУ: 41358141; Україна, 51400, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Центральна, будинок 88, квартира 46), телефон +380503427519
Постачальником та власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик: ТОВ «ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ» (код ЄДРПОУ: 40332955; Україна, 85830, Донецька область, Великоновосілківський район, село Багатир, вулиця Маяковського, будинок 25
На підтвердження вимог встановлених пунктом 4.1.2 Додатку 1 до ТД учасник ПП НАФТОАГРОСЕРВІС надає гарантійний лист № 10 від 18.03.2025, в якому учасник підтверджує що походження товару є Україна, та гарантує дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів при його виробництві. (Додаток 2 до Скарги)
Однак, звертаємо увагу комісії що у гарантійному листі №10 від 18.03.2025 учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначив недостовірну інформацію що до дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів (вугілля кам’яне) при його виробництві.
Адже перевіривши інформацію із відкритих джерел про наявність у зазначених виробника або постачальника дозвільних документів необхідних для легального виробництва вугілля можна пересвідчитися що учасник ПП «Нафтоагросервіс» зазначив недостовірну інформацію про дотримання всіх вимог чинного законодавства для даної групи товарів (вугілля кам’яне) при його виробництві.
Дане твердження обґрунтоване наступним:
Відповідно до вимог чинного законодавства підприємство що планує здійснювати виробництво або переробку кам’яного вугілля зобов’язане перед початком робіт отримати комплект документів, а саме дозвіл Держпраці на початок діяльності, пов’язаної з експлуатацією устаткування або об'єктів підвищеної небезпеки та здійснити підтвердження безпечності впливу виробництва на довкілля.
Нормативна база (Додаток 5 до скарги)
1. Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"
2. Закон України «Про охорону праці»
3. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»
4. Закон України «Про охорону атмосферного повітря»
5. Постанова КМУ № 302 від 13.03.2002 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення»
6. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки»
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Так, єдиний порядок організації охорони праці в Україні встановлено Законом України «Про охорону праці» (далі - Закон).
Відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі дозволів або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів та реєстрації декларацій визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 7 Порядку дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

З урахуванням наведеного вище вбачається наступне: - якщо суб'єкт господарювання (ПП «ІМЛОР» код 41358141) виконує роботи з видобутку, дроблення, сортування та збагачення кам'яного вугілля, то згідно із Порядком даний суб’єкт повинен мати дозволи на виконання цих робіт та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Офіційною інформаційною системою «Реєстр дозволів», створеною Національним науково-дослідним інститутом промислової безпеки та охорони праці є вебсайт http://dozvil.ndiop.kiev.ua. Цей реєстр є загальнодоступним та містить дані про видані та анульовані дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Реєстр дозволяє оперативно перевірити наявність чинного дозволу у підприємства, виявити підприємства, що працюють без дозволу або з простроченим дозволом, а також контролювати дотримання вимог безпеки при виконанні робіт підвищеної небезпеки.
Перевірити легальність здійснення господарської діяльності виробника вугілля можна відкритому реєстрі (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/). Отже, Замовнику також відомо, що така інформація є у відкритому доступі і він сам може вільно зайти на сайт і перевірити будь-якого виробника.

Відповідно до отриманих результатів ПП "ІМЛОР" зверталися у 2020 році до Державної служби України з питань праці за для отримання дозволу на початок діяльності із виробництва чи переробки вугілля. За результатами розгляду Територіальним управлінням Державною службою України з питань праці виробнику ПП «ІМЛОР» видано дозвіл №0668.20.12 від 13.10.2020 року на початок діяльності.

Окрім того, з 18 грудня 2017 року набрав чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля (ОВД)» (від 23.05.17 №2059-VIII), який запровадив в Україні європейську модель екологічної оцінки на виконання міжнародних зобов'язань України. Закон упроваджує зобов’язання, передбачені Угодою про асоціацію з ЄС, зокрема Директиву 2011/92 про оцінку впливу окремих державних і приватних проектів на довкілля, а також відповідні дотичні положення Директиви № 2003/4 про доступ до екологічної інформації.
Порядок ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля визначається Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. №1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з ОВД та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з ОВД».
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України як уповноважений центральний орган веде Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (далі – Реєстр). Мета створення Єдиного реєстру оцінки впливу на довкілля (ОВД) — забезпечити прозорість, доступ громадськості та контроль за екологічною безпекою проектів в Україні. Реєстр ОВД розміщений за адресою: https://eia.menr.gov.ua/. Доступ до реєстру також є вільним.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі - Закон) здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
Згідно з частинами другою та третьою статті 3 Закону до першої та другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, серед іншого віднесено:
кар’єри та видобування корисних копалин відкритим способом, їх перероблення чи збагачення на місці на площі понад 25 гектарів або видобування торфу на площі понад 150 гектарів;
перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону забороняється розпочинати провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті, без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Перевірити легальність здійснення господарської діяльності виробника вугілля можна відкритому реєстрі за посиланням https://eia.menr.gov.ua/. Отже, Замовнику відомо, що такі документи є у відкритому доступі і він сам може вільно зайти на сайт і перевірити будь-які документи.
Нами перевірено інформацію в реєстрі щодо отримання висновку з оцінки впливу на довкілля виробника ПП «ІМЛОР» та встановлено, що матеріали необхідні для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля у Реєстрі відсутні, відтак висновок з оцінки впливу на довкілля Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України не видавався.


Також додатковим документальним підтвердженням відсутності дозвільних документів є відповідь Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Міндовкілля) лист №21/21-04/1966-25 та лист №21/21-04/1973-25 від 18.04.2025 р. (Додаток 3, Додаток 4 до скарги), де чітко зазначено, що підприємство виробник ПП «ІМЛОР», та інше підприємство ТОВ «Енерго восток антрацит» не отримували висновок з оцінки впливу на довкілля стосовно планової діяльності з перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення та переробки вугільної продукції.
Наявність у виробника всіх вищезазначених документів у актуальному стані є підтвердженням дотримання всіх вимог чинного законодавства для виробництва даної групи товарів (вугілля кам’яного). Однак перевіривши відкриті дані можна пересвідчитися що виробник вугілля кам’яного яке пропонується до поставки здійснює діяльність без дозвільних документів які прямо вимагаються Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Що є прямим порушенням частини четвертої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 7310caaf829a4f969471198e808cdbc3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-11-010445-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
25 березня 2025 року Замовник опублікував Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції від 25 березня 2025 року. Вважаємо, що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Дата розгляду скарги: 08.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2025 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.04.2025 14:10
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2025 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування Рішення від 25.03.2025 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НАФТОАГРОСЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Вугілля кам’яне (код за ЄЗС ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-11-010445-a.
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Рижеголова Валерія Олександрівна +380972445452 naftagroserv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ec09c868f07241ae9f8db3865c101a12
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 25 березня 2025 року Замовник опублікував Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ "Яблунівський ліцей" Чернігівської обласної ради про відхилення нашої (ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції від 25 березня 2025 року.
Вважаємо, що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника