-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Завершена
561 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 613.26 UAH
мін. крок: 1% або 5 613.26 UAH
Номер:
9bb0b2211d8645dbb81623e3ab980e09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 17:51 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2025 № 71-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.06.2025 № 71-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-03-11-009099-a, 11.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень Органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти Полтавської міської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-11-010959-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 22; запитання учасників від 14.03.2025, 04.04.2025 та відповіді Замовника від 14.03.2025, 16.03.2025, 04.04.2025; скаргу UA-2025-03-11-009099-a.b1 ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» від 14 березня 2025 року; рішення органу оскарження №4774-р/пк-пз від 26.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2025 № 37; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 22, оприлюднену 02.04.2025; зміни до тендерної документації, оприлюднені 02.04.2025; тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Полтавській області; повідомлення до Управління поліції охорони в Полтавській області щодо обґрунтування аномально низької ціни до11 квітня 2025 року; вимогу про усунення невідповідностей до 15 квітня 2025 року до Управління поліції охорони в Полтавській області; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.04.2025 № 65; вимогу про усунення невідповідностей до 18 квітня 2025 року до ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.04.2025 б/н, від 02.05.2025 № 91, від 02.05.2025 № 92, від 02.05.2025 № 93; скаргу UA-2025-03-11-009099-a.c2 ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» від 07 травня 2025 року; рішення органу оскарження № 7964-р/пк-пз від 19.05.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.06.2025 № 145; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2025 з ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.06.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7964-р/пк-пз від 19.05.2025 зобов’язало Департамент освіти Полтавської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» та рішення про визначення ПОЛТАВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРІГАННЯ» переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-11-009099-a.
Рішення Антимонопольного комітету України Замовником виконано шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» та рішення про визначення ПОЛТАВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРІГАННЯ» переможцем (протокольне рішення уповноваженої особи від 13.06.2025 № 137), про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень:
19.06.2025 14:51 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
989f817a8734465db4bd2dafc1f105b1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 561 326,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-11-009099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
371ff7557e2e4b49982b018d1e36f487
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.06.2025 14:30
Опис:
Департамент освіти Полтавської міської ради надає інформацію та відповідні документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по моніторингу UA-M-2025-06-09-000051 від 09.06.2025 року по закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)».
Для забезпечення безперебійної роботи навчальних закладів освіти Полтавської міської територіальної громади виникла необхідність проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги «ДК 021:2015:75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», згідно з дислокацією на пульт пожежного спостерігання, на підставі проведеного аналізу 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом розрахунку середнього арифметичного значення серед потенційних надавачів послуг, які надали свої комерційні пропозиції, враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT), замовником було визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опублікована на власному веб-сайті замовника та доступна для перегляду за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1ZxKE4DOm4AI5rGcA0SkUEaVnfdFftt9O/edit
Закупівля «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)» здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку проєкту кошторису на 2025 рік. Доведено галузі «Освіта» відповідно до Рішення шістдесят четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 27.12.2024 року «Про бюджет Полтавської міської територіальної громади на 2025 рік» та затверджено кошторисними призначеннями.