• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)

Завершена

561 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 613.26 UAH
Номер: 9bb0b2211d8645dbb81623e3ab980e09
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-09-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 09.06.2025 17:51 - 01.07.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 71-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 09.06.2025 № 71-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-11-009099-a, 11.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень Органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти Полтавської міської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-11-010959-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 22; запитання учасників від 14.03.2025, 04.04.2025 та відповіді Замовника від 14.03.2025, 16.03.2025, 04.04.2025; скаргу UA-2025-03-11-009099-a.b1 ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» від 14 березня 2025 року; рішення органу оскарження №4774-р/пк-пз від 26.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2025 № 37; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 22, оприлюднену 02.04.2025; зміни до тендерної документації, оприлюднені 02.04.2025; тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Полтавській області; повідомлення до Управління поліції охорони в Полтавській області щодо обґрунтування аномально низької ціни до11 квітня 2025 року; вимогу про усунення невідповідностей до 15 квітня 2025 року до Управління поліції охорони в Полтавській області; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.04.2025 № 65; вимогу про усунення невідповідностей до 18 квітня 2025 року до ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.04.2025 б/н, від 02.05.2025 № 91, від 02.05.2025 № 92, від 02.05.2025 № 93; скаргу UA-2025-03-11-009099-a.c2 ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» від 07 травня 2025 року; рішення органу оскарження № 7964-р/пк-пз від 19.05.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.06.2025 № 145; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2025 з ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.06.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7964-р/пк-пз від 19.05.2025 зобов’язало Департамент освіти Полтавської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» та рішення про визначення ПОЛТАВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРІГАННЯ» переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-11-009099-a. Рішення Антимонопольного комітету України Замовником виконано шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» та рішення про визначення ПОЛТАВСЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРІГАННЯ» переможцем (протокольне рішення уповноваженої особи від 13.06.2025 № 137), про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень: 19.06.2025 14:51 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 14:51

Запити/Пояснення