-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Завершена
561 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 613.26 UAH
мін. крок: 1% або 5 613.26 UAH
Період оскарження:
11.03.2025 14:40 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ЗАХИСТ»
Номер:
5b2293661d374f208ee81a640eface44
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-009099-a.c2
Назва:
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ЗАХИСТ»
Скарга:
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ЗАХИСТ»
вчинене уповноваженою особою Департамент освіти Полтавської міської ради (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», за ідентифікатором UA-2025-03-11-009099-a, очікувана вартість закупівлі 561 326,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Керуючись абзацом 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-03-11-009099-a.pdf 07.05.2025 14:08
- 1 2 Додаток 2 до тендерної документації.pdf 07.05.2025 14:08
- 1 Додаток 4 до тендерної документації.pdf 07.05.2025 14:08
- 1 Протокол 91.pdf 07.05.2025 14:08
- 2 Постанова КМУ 12 жовтня 2022 р. _ 1178.pdf 07.05.2025 14:08
- Скарга UA-2025-03-11-009099-a.docx 07.05.2025 14:08
- sign.p7s 07.05.2025 14:09
- рішення від 09.05.2025 № 7442.pdf 09.05.2025 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2025 № 7964.pdf 20.05.2025 12:03
- рішення від 19.05.2025 № 7964.pdf 22.05.2025 12:58
- Грунтовні пояснення 13.05.2025 11:52
- Грунтовні пояснення 13.05.2025 11:52
- Протокол 13.06.2025 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 14:38
Дата розгляду скарги:
19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2025 12:58
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2025 13:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник прийняв рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 7964-р/пк-пз від 19.05.2025 до виконання.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7fff766f3eb34578a907b727f2082d18
Заголовок пункту скарги:
Учасник ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» не надав на Устаткування індикації ЦПС «Орлан-П» необхідні сертифікати проте що пристрої є сертифіковані на території України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник вимагає встановити необхідне обладнання, що надасть змогу проходження сигналів від СПТС об'єктів до центру приймання тривожних сповіщень пультової організації (на обладнання у складі пропозиції надати усі необхідні сертифікати проте що пристрої є сертифіковані на території України). Тобто, Замовником вимагається надання сертифікатів саме щодо окремо зазначеного типу обладнання (обладнання що надасть змогу проходження сигналів від СПТС об'єктів до центру приймання тривожних сповіщень пультової організації) отже, відсутня вимога, щодо надання документів/сертифікатів саме на Устаткування індикації Центру спостереження та приймання тривожних сповіщень.
Зокрема, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 визначає кваліфікаційні критерії, що застосовуються для учасників процедур закупівель:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником, у Додатку 4 до тендерної документації також зазначений перелік обладнання, що підтверджує кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Зазначеною кваліфікаційною вимогою є наявність пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), отже, зазначене обладнання підпадає під кваліфікаційні критерії оцінювання учасників.
Керуючись законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно Додатку 2 (технічної специфікації), Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано файл «060527_Тірас_ППКП_модулі.pdf». Наданий файл, зокрема, підтверджує надання усіх необхідних сертифікатів про те що пристрої є сертифіковані на території України на обладнання, щодо можливості налагодження роботи приладів із підтвердженням проходження сигналів від СПТС об'єктів до центру приймання тривожних сповіщень пультової організації. Проте, нами, як учасником процедури закупівлі, не було вказано в Довідці щодо наявності матеріально-технічної бази, відповідне обладнання «Тірас_ППКП».
Таким чином пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки були надані всі необхідні, передбачені технічною специфікацією документи в повному обсязі.
Зокрема, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 визначає кваліфікаційні критерії, що застосовуються для учасників процедур закупівель:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником, у Додатку 4 до тендерної документації також зазначений перелік обладнання, що підтверджує кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Зазначеною кваліфікаційною вимогою є наявність пульта пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення), отже, зазначене обладнання підпадає під кваліфікаційні критерії оцінювання учасників.
Керуючись законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно Додатку 2 (технічної специфікації), Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано файл «060527_Тірас_ППКП_модулі.pdf». Наданий файл, зокрема, підтверджує надання усіх необхідних сертифікатів про те що пристрої є сертифіковані на території України на обладнання, щодо можливості налагодження роботи приладів із підтвердженням проходження сигналів від СПТС об'єктів до центру приймання тривожних сповіщень пультової організації. Проте, нами, як учасником процедури закупівлі, не було вказано в Довідці щодо наявності матеріально-технічної бази, відповідне обладнання «Тірас_ППКП».
Таким чином пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки були надані всі необхідні, передбачені технічною специфікацією документи в повному обсязі.
×
-
Назва доказу:
Протокол 91
-
Повʼязаний документ:
1 Протокол 91.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1 Додаток 4 до тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1 2 Додаток 2 до тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d46f745c108e4292bbb83fb1eabbabf0
Заголовок пункту скарги:
Учасник ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» не надав інформації про наявність приймального обладнання, що має коригувати сумісність роботи з обладнанням Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Керуючись законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно Додатку 2 до тендерної документації Скаржником
Зокрема, пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», встановлений вичерпний перелік підстав для відхилення учасників процедури закупівлі
Отже, Замовник не має права вимагати від учасника надати документи, які не передбачені законом або тендерною документацією. Додатком 2 до тендерної документації не передбачено надання «інформації про наявність приймального обладнання, що має коригувати сумісність роботи з обладнанням Замовника.»
Таким чином, пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки були надані всі необхідні, передбачені технічною специфікацією документи в повному обсязі.
Виходячи із вищезазначеного, Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника за ненадання документів, які не вимагалися Замовником, а саме:
інформацію про наявність приймального обладнання, що має коригувати сумісність роботи з обладнанням Замовника.
Зокрема, пунктом 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», встановлений вичерпний перелік підстав для відхилення учасників процедури закупівлі
Отже, Замовник не має права вимагати від учасника надати документи, які не передбачені законом або тендерною документацією. Додатком 2 до тендерної документації не передбачено надання «інформації про наявність приймального обладнання, що має коригувати сумісність роботи з обладнанням Замовника.»
Таким чином, пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки були надані всі необхідні, передбачені технічною специфікацією документи в повному обсязі.
Виходячи із вищезазначеного, Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасника за ненадання документів, які не вимагалися Замовником, а саме:
інформацію про наявність приймального обладнання, що має коригувати сумісність роботи з обладнанням Замовника.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
2 Постанова КМУ 12 жовтня 2022 р. _ 1178.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)»
Номер:
164b2fb9ca7248f4981fad161b5738a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-009099-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)»
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)»,
вчинене уповноваженою особою «Департамент освіти Полтавської міської ради» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», за ідентифікатором UA-2025-03-11-009099-a, очікувана вартість закупівлі 561 326,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник), реалізує це право.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови UA-2025-03-11-009099-a.pdf 14.03.2025 14:03
- 1 Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf 14.03.2025 14:03
- 2-3-4 Постанова 852.pdf 14.03.2025 14:03
- 2-3 -4 Документи кваліфікації працівників.pdf 14.03.2025 14:03
- 5 Наказ лцензія.pdf 14.03.2025 14:03
- 5 Документи підтвердження МТБ.pdf 14.03.2025 14:03
- Скарга на умови UA-2025-03-11-009099-a.docx 14.03.2025 14:03
- sign.p7s 14.03.2025 14:04
- рішення від 18.03.2025 № 4173.pdf 18.03.2025 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 №4774.pdf 27.03.2025 11:51
- рішення від 26.03.2025 №4774.pdf 31.03.2025 14:06
- Грунтовні пояснення по скарзі 20.03.2025 15:37
- Грунтовні пояснення по скарзі 20.03.2025 15:37
- Протокол 02.04.2025 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 14:31
Дата розгляду скарги:
26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2025 14:06
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2025 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник прийняв рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4774-р/пк-пз від від 26.03.2025 до виконання.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4c81761ca7c433e98a7ceaf381f5fb5
Заголовок пункту скарги:
Учасник в складі пропозиції подає кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг, згідно вищезазначеної інформації, помісячно, погоджений за підписом та печаткою балансоутримувачем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)» міститься вимога:
«Учасник в складі пропозиції подає кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг, згідно вищезазначеної інформації, помісячно, погоджений за підписом та печаткою балансоутримувачем;».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким Балансоутримувач погодить та підпише кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг.
Дана вимога прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже сторони без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистому чи електронному спілкуванні зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Балансоутримувач погодить та підпише кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг які зможуть надати такий календарний графік в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Дискримінаційна вимога, яка містяться в тендерній документації порушує права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» може й не прийняти участь у даній закупівлі, оскільки отримає відмову у підписанні кaлeндapного гpaфiку викoнaння poбiт. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
«Учасник в складі пропозиції подає кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг, згідно вищезазначеної інформації, помісячно, погоджений за підписом та печаткою балансоутримувачем;».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким Балансоутримувач погодить та підпише кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг.
Дана вимога прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже сторони без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистому чи електронному спілкуванні зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Балансоутримувач погодить та підпише кaлeндapний гpaфiк викoнaння poбiт, надання послуг які зможуть надати такий календарний графік в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Дискримінаційна вимога, яка містяться в тендерній документації порушує права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» може й не прийняти участь у даній закупівлі, оскільки отримає відмову у підписанні кaлeндapного гpaфiку викoнaння poбiт. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
1 Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c87d8afb4cde45f2a57cf11c8bacd5c4
Заголовок пункту скарги:
Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В п.п 4.1. п. 4 Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» в редакції від 11.03.2025 року, Замовник встановив вимогу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Обслуговуючий персонал (електромонтер/и, налагоджувальник/и КВПтаА повинні мати необхідні посвідчення про проходження :
- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів);»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є – «Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів);»
Обслуговуючий персонал (електромонтер/и, налагоджувальник/и КВПтаА повинні мати необхідні посвідчення про проходження :
- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів);»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є – «Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів);»
×
-
Назва доказу:
Постанова 852
-
Повʼязаний документ:
2-3-4 Постанова 852.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікаційні документи
-
Повʼязаний документ:
2-3 -4 Документи кваліфікації працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведену вище вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме видалити пункт: «- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій відповідно до вимог «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 (посвідчення повинні діючи на момент подання документів);»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
098430e6c67b4a3384fba814c543d6dc
Заголовок пункту скарги:
У складі пропозиції надати Сертифікат від виробника пультового обладнання (встановленого на підприємстві Учасника) про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання) для підтвердження наявності відповідної кваліфікації для подальшого введення в експлуатацію та постановку на пульт цілодобового нагляду обладнання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В п.п 4.3. п. 4 Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» в редакції від 11.03.2025 року, Замовник встановив вимогу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
4.3. У складі пропозиції надати Сертифікат від виробника пультового обладнання (встановленого на підприємстві Учасника) про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання) для підтвердження наявності відповідної кваліфікації для подальшого введення в експлуатацію та постановку на пульт цілодобового нагляду обладнання що вказано Замовником , або те що буде встановлено Виконавцем відповідно до Додатку 2.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема,
за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є Сертифікат від виробника пультового обладнання про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання).
4.3. У складі пропозиції надати Сертифікат від виробника пультового обладнання (встановленого на підприємстві Учасника) про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання) для підтвердження наявності відповідної кваліфікації для подальшого введення в експлуатацію та постановку на пульт цілодобового нагляду обладнання що вказано Замовником , або те що буде встановлено Виконавцем відповідно до Додатку 2.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема,
за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є Сертифікат від виробника пультового обладнання про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання).
×
-
Назва доказу:
Постанова 852
-
Повʼязаний документ:
2-3-4 Постанова 852.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація працівники
-
Повʼязаний документ:
2-3 -4 Документи кваліфікації працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведену вище вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме видалити пункт: «4.3. У складі пропозиції надати Сертифікат від виробника пультового обладнання (встановленого на підприємстві Учасника) про проходження навчання інженер/інженер-програміста (налаштування, монтаж, та введення в експлуатацію протипожежного обладнання) для підтвердження наявності відповідної кваліфікації для подальшого введення в експлуатацію та постановку на пульт цілодобового нагляду обладнання що вказано Замовником , або те що буде встановлено Виконавцем відповідно до Додатку 2 .»
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
af22b943d00f4eaba80e6b32437e054a
Заголовок пункту скарги:
Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В п.п 4.1. п. 4 Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» в редакції від 11.03.2025 року, Замовник встановив вимогу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Обслуговуючий персонал (електромонтер/и, налагоджувальник/и КВПтаА повинні мати необхідні посвідчення про проходження :
- Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні ;»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Отже, відсутні вимоги щодо наявності будь-яких інших документів, що про підтверджують періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні.
Тому, вимогу щодо надання «- Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні ;» Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною.
Враховуючи наведене, зазначена вище вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами та предметом закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема,
за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є - Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні
Обслуговуючий персонал (електромонтер/и, налагоджувальник/и КВПтаА повинні мати необхідні посвідчення про проходження :
- Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні ;»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення, а саме: ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації).
Надання послуг, що є предметом закупівлі, регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Отже, відсутні вимоги щодо наявності будь-яких інших документів, що про підтверджують періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні.
Тому, вимогу щодо надання «- Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні ;» Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною.
Враховуючи наведене, зазначена вище вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами та предметом закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема,
за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими
передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника,
пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті
5 Закону, оскільки, взяти участь в процедурі закупівлі зможе лише той учасник, в якого є - Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні
×
-
Назва доказу:
Постанова 852
-
Повʼязаний документ:
2-3-4 Постанова 852.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація працівників
-
Повʼязаний документ:
2-3 -4 Документи кваліфікації працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведену вище вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме видалити пункт: « - Відомості про періодичну перевірку знань на проведення /виконання робіт на висоті , в тому числі верхолазні ;»
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
924408e1d3b74856b34e561664299b4c
Заголовок пункту скарги:
Виконавець, який надає послуги по зазначеному предмету закупівлі повинен мати ліцензію на право надання відповідних послуг, а також повинен мати оперативний персонал на території Полтавської територіальної громади
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)» міститься вимога: «Виконавець, який надає послуги по зазначеному предмету закупівлі повинен мати ліцензію на право надання відповідних послуг, а також повинен мати оперативний персонал на території Полтавської територіальної громади для оперативного реагування в випадках несанкціонованого спрацювання та будь якої технічної несправності системи в умовах перебування великої кількості осіб на об’єкті (достатню кількість працівників , не менше двох осіб) з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.»
В п.п 3.3. п. 3 Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» в редакції від 11.03.2025 року, Замовник встановив вимогу: «3.3. На підтвердження наявності офісу, приміщення операторного залу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору.
Тобто, фактично, Замовник вимагає підтвердження місцезнаходження Учасника на території Полтавської територіальної громади.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно Наказу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу, приміщення операторного залу. Також, жодним законодавчим актом не зазначено, що послуги протипожежного призначення надаються за територіальним принципом та те що офіс суб’єкта та розміщення центру приймання протипожежних послуг має знаходитися в місці надання послуг.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України, головною задачею яких є швидке реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу, приміщення операторного залу території Полтавської територіальної громади зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
Так, Скаржник має головний офіс у місті Харкові, приміщення операторного залу також знаходиться у місті Харкові, для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, проте Скаржник має змогу залучити представника на території Полтавської територіальної громади які мають необхідні знання та досвід для здійснення технічного обслуговування системи пожежної сигналізації на території Полтавської територіальної громади. Тобто, Скаржник в повній мірі може виконати вимоги Замовника, передбачені технічним завданням та договором, однак, через встановлення фактичної вимоги підтвердження місцезнаходження Учасника на території Полтавської територіальної громади з наданням документів, що підтверджують право власності офісу, приміщення операторного залу на вищезазначеній території, Скаржник не може взяти участь в закупівлі Замовника.
Окрім того, Скаржник має у користуванні матеріально-технічне забезпечення, яке вимагає Замовник для надання послуг, однак зазначена вимога обмежує можливість Скаржника взяти участь у закупівлі.
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)» міститься вимога: «Виконавець, який надає послуги по зазначеному предмету закупівлі повинен мати ліцензію на право надання відповідних послуг, а також повинен мати оперативний персонал на території Полтавської територіальної громади для оперативного реагування в випадках несанкціонованого спрацювання та будь якої технічної несправності системи в умовах перебування великої кількості осіб на об’єкті (достатню кількість працівників , не менше двох осіб) з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.»
В п.п 3.3. п. 3 Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» в редакції від 11.03.2025 року, Замовник встановив вимогу: «3.3. На підтвердження наявності офісу, приміщення операторного залу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору.
Тобто, фактично, Замовник вимагає підтвердження місцезнаходження Учасника на території Полтавської територіальної громади.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» в даній закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно Наказу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу, приміщення операторного залу. Також, жодним законодавчим актом не зазначено, що послуги протипожежного призначення надаються за територіальним принципом та те що офіс суб’єкта та розміщення центру приймання протипожежних послуг має знаходитися в місці надання послуг.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України, головною задачею яких є швидке реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу, приміщення операторного залу території Полтавської територіальної громади зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
Так, Скаржник має головний офіс у місті Харкові, приміщення операторного залу також знаходиться у місті Харкові, для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, проте Скаржник має змогу залучити представника на території Полтавської територіальної громади які мають необхідні знання та досвід для здійснення технічного обслуговування системи пожежної сигналізації на території Полтавської територіальної громади. Тобто, Скаржник в повній мірі може виконати вимоги Замовника, передбачені технічним завданням та договором, однак, через встановлення фактичної вимоги підтвердження місцезнаходження Учасника на території Полтавської територіальної громади з наданням документів, що підтверджують право власності офісу, приміщення операторного залу на вищезазначеній території, Скаржник не може взяти участь в закупівлі Замовника.
Окрім того, Скаржник має у користуванні матеріально-технічне забезпечення, яке вимагає Замовник для надання послуг, однак зазначена вимога обмежує можливість Скаржника взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Документи підтвердження МТБ
-
Повʼязаний документ:
5 Документи підтвердження МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ ліцензія
-
Повʼязаний документ:
5 Наказ лцензія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведену вище вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме видалити пункт: «Виконавець, який надає послуги по зазначеному предмету закупівлі повинен мати ліцензію на право надання відповідних послуг, а також повинен мати оперативний персонал на території Полтавської територіальної громади для оперативного реагування в випадках несанкціонованого спрацювання та будь якої технічної несправності системи в умовах перебування великої кількості осіб на об’єкті (достатню кількість працівників , не менше двох осіб) з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід для здійснення цілодобового спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.»