• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33115000-9 - Томографічне обладнання) код НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф)

Завершена

68 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 340 250.00 UAH
Номер: 9e2686fe36504be195b44d6886f2f018
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2025 12:05 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-03-10-013749-a 10.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.v.khytrenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Артек Медікал Груп» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань договору від 02.05.2025 №11/04, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (далі – Замовник) UA-P-2025-03-10-016847-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 10.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №04/04 від 04.04.2025, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №04 від 04.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір від 02.05.2025 №11/04 на суму 68 046 650,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 14.05.2025 №1 до договору від 02.05.2025 №11/04, Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6675 -р/пк-пз від 28.04.2025 (надалі – Комісія), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.05.2025, через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 14.05.2025. Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, у ході моніторингу не розглядалися. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (технічні вимоги) з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого медичного обладнання та запобігання можливим поставкам неякісної та неоригінальної продукції, постачання не в повному обсязі, на підтвердження вищезазначеного Учасником процедури закупівлі може бути тільки безпосередньо завод-виробник або його авторизований офіційний представник або дистриб’ютор (продавець) в Україні (статус офіційного представника або продавця має бути підтверджений зі сторони компанії-виробника). На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа (якщо учасник є виробником товару), або документ, що підтверджує повноваження офіційного представника, повноваження якого поширюються на територію України (якщо учасник не є виробником товару) якими підтверджується можливість поставки Учасником запропонованого товару у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" надано документ під назвою «Гарантійний лист» від Shanghai United Imagihg Healthcare Co., Ltd, який не є документом, що підтверджує повноваження офіційного представника, повноваження якого поширюються на територію України. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню. Разом цим у «Гарантійному листі» від Shanghai United Imagihg Healthcare Co., Ltd, зазначено, що компанія Shanghai United Imagihg Healthcare Co призначає ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" прийняти участь у торгах за запрошенням до участі у торгах покупця КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ". Слід зазначити, що запрошення учасника до участі у закупівлі «Відкриті торги з особливостями» є таким, що порушує норми законодавства у сфері закупівель, зокрема, мету Закону, яка полягає в забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Окрім того, відповідно до пункту 7 статті 8 Закону№922 у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до протоколу уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №04/04 від 04.04.2025, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Рад Фарм», додано таблицю «вимоги Замовника», яка містить, порівняльні технічні характеристики тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника. Моніторингом відомостей таблиці вимог Замовника, розміщеної у системі публічних закупівель Prozorro у форматі Word, в розділі пов’язані користувачі автором цього документа зазначено «Natalia Kurashko». Водночас керівником ТОВ «Артек Медікал Груп» (відповідно до поданих в тендерній пропозиції документів), якого визначено переможцем у даній закупівлі у зв’язку з відхиленням більш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Рад Фарм» є також Наталя Курашко. Зазначена обставина може свідчити про ризик недобросовісної конкуренції серед учасників та не об’єктивного та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 06.06.2025 16:31 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2025 16:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради “Міська лікарня швидкої медичної допомоги” було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-10-013749-a, до Дніпропетровського окружного адміністративного суду 13.06.2025 року о 17:35.
Дата публікації: 13.06.2025 22:15
Дата відкриття провадження: 16.06.2025 13:15
Номер відкриття провадження: 160/17477/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради “Міська лікарня швидкої медичної допомоги” було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-10-013749-a, до Дніпропетровського окружного адміністративного суду 13.06.2025 року о 17:35
Дата публікації звіту: 13.06.2025 22:23

Запити/Пояснення