• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові

Під місцем виконання робіт слід розуміти м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 151-Б

Завершена

34 513 899.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 569.50 UAH
Номер: 9aceec3d9f0d402680610316b0d9b1fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.03.2019 17:09 - 12.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-17-001269-a 17.08.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій та їх оцінці, установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна пропозиція ТзОВ «Вельт Капітал», повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.10.2018 № 38, пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника передбачено надання сканованої копії або сканованого оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення. На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано копії свідоцтв транспортних засобів, орендованих у ТзОВ ВП «Галтрансрембуд», проте не всі свідоцтва надані в повному обсязі. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу має лицьовий та зворотній бік бланку. Водночас, учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано лише зворотню сторону свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: міні автонавантажувача NEW HOLLAND LS 180, автомобіля ЗІЛ ММЗ 4505 та автомобіля КАМАЗ 5511. Таким чином, ТзОВ «Вельт Капітал» не виконано вимоги пункту 1.1 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки не надано лицьової сторони свідоцтв про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів.
Період усунення порушень: 08.04.2019 14:21 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 14:21

Запити/Пояснення