-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові
Під місцем виконання робіт слід розуміти м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 151-Б
Завершена
34 513 899.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 569.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 172 569.50 UAH
Номер:
9aceec3d9f0d402680610316b0d9b1fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 17:09 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-08-17-001269-a 17.08.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій та їх оцінці, установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна пропозиція ТзОВ «Вельт Капітал», повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.10.2018 № 38, пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника передбачено надання сканованої копії або сканованого оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано копії свідоцтв транспортних засобів, орендованих у ТзОВ ВП «Галтрансрембуд», проте не всі свідоцтва надані в повному обсязі.
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу має лицьовий та зворотній бік бланку.
Водночас, учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано лише зворотню сторону свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: міні автонавантажувача NEW HOLLAND LS 180, автомобіля ЗІЛ ММЗ 4505 та автомобіля КАМАЗ 5511.
Таким чином, ТзОВ «Вельт Капітал» не виконано вимоги пункту 1.1 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки не надано лицьової сторони свідоцтв про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів.
Період усунення порушень:
08.04.2019 14:21 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
f959050e1a24476089df20a9b9a52699
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2019 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2019 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові» (ID: UA-2018-08-17-001269-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника передбачено надання сканованої копії або сканованого оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано копії свідоцтв транспортних засобів, орендованих у ТзОВ ВП «Галтрансрембуд» проте не всі свідоцтва надані в повному обсязі.
Відповідно до «Технічного опису бланка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу», затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05.07.2011 № 395, з обох боків бланка свідоцтва надруковані фонові графічні зображення та текстова інформація (частина 2), а свідоцтво має лицьовий (частина 4) та зворотній бік (частина 5) бланку.
Водночас, учасником торгів ТзОВ «Вельт Капітал» надано лише зворотню сторону свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: міні автонавантажувача NEW HOLLAND LS 180, автомобіля ЗІЛ ММЗ 4505 та автомобіля КАМАЗ 5511.
Таким чином, ТзОВ «Вельт Капітал» не виконано вимоги п. 1.1 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки не надано лицьової сторони свідоцтв про реєстрацію вищезазначених транспортних засобів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Вельт Капітал» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
2315910029bf442da3ffe212c5ab0fed
Назва:
Відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція)
Дата опублікування:
01.04.2019 16:24
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 28.03.2019 року, щодо аналізу результатів проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) повідомляємо про наступне:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Тендерна документація не містить прямої вимоги про встановлення факту власності транспортних засобів, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.
Номер:
a21929853316472f8d18182b5d562b7e
Назва:
Звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.04.2019 16:11
Опис:
За результатами висновку про результати моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) вважаємо доцільним визначити:
У серпні 2018 року тендерним комітетом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з добудовою НВК «Школа-садок «Провесінь» на вул. Тракт Глинянський, 151-Б» у м. Львові (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-08-17-001269-a). На аукціон по цій закупівлі було подано тендерні пропозиції трьох учасників: ЛКП Львівське комунальне підприємство "Рембуд", ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком".
Керуючись нормами статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерним комітетом було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету, шляхом поіменного голосування вирішили відхилити пропозицію учасника Львівське комунальне підприємство "Рембуд" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», через невідповідність умовам тендерної документації. Після відхилення тендерної пропозиції Львівське комунальне підприємство "Рембуд", що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, згідно умов п. 1 Розділу “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Додатку 2 до тендерної документації, учасники мають подати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»), у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), наявність свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Весь перелік автомобільної техніки, вказаної у довідці № 520 від 28.08.2018 року, яку подано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", підтверджено документально, зокрема, факт оренди копіями відповідних договорів, а їх реєстрація підтверджена шляхом надання копій свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу.
Беручи до уваги відсутність в тендерній документації прямої вказівки про надання в складі тендерної пропозиції усіх сторінок свідоцтва на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, не подання в складі тендерної пропозиції окремих свідоцтв не в повному обсязі не може трактуватися як підстава для її відхилення, через відсутність обгрунтованої вимоги тендерної документації, а копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів вимагаються з метою підтвердження реєстрації транспортних засобів, що належним чином підтверджено, зокрема, інформацію про кран на автомобільному ходу КТА-16 на автомобільному ходу підтверджено копією паспорту та дозволу на його експлуатацію.
Процедуру відкритих торгів проведено в рамках норм чинного законодавства.