-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення
Завершена
477 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 770.30 UAH
мін. крок: 1% або 4 770.30 UAH
Номер:
417f450a71584b9aa00c6d7c1371e7ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 17:27 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2025-03-10-005589-a 10.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна станція переливання крові» Одеської обласної ради» на 2025 рік, оприлюднений централізованою закупівельною організацією Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.03.2025 № 50, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Дишко Олексій Миколайович та товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025, 25.03.2025 та 10.04.2025, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-03-10-005589-a.c1, рішення Комісії від 07.04.2025 № 5417-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2025, договір поставки товару від 21.04.2025 № 28 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 06.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:22 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
02d2d62785924c9180bda586e49eb9b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2025 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8b568ba0b5e0463db7aec53bceb9014e
Назва:
Пояснення до питання
Дата опублікування:
06.05.2025 09:17
Опис:
Централізована закупівельна організація КУ «ООБСМП» в обов’язковому порядку проводить тендери та закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Замовників згідно з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ від 27 грудня 2018 року №1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» та на виконання Рішення Одеської обласної ради № 602-VIII від 03.11.2023 року «Про визначення КУ «ООБСМП» централізованою закупівельною організацією. Зазначена процедура закупівлі – UA-2025-03-10-005589-a проводилась КУ «ООБСМП» як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника - КНП "Одеська обласна станція переливання крові" ООР».
Відповідно до ст. 21 Постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника в інтересах якого ЦЗО проводить закупівлю, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я ОВА. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Замовника з рядком річного плану. Зазначена інформації міститься в електронні системі закупівель за ідентифікатором плану закупівлі - UA-P-2025-03-06-003131-a.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обов’язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, покладений на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня). Дане питання не віднесено до компетенції ЦЗО.