• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Центральна, пров. Дружній, вул. Молодіжна, вул. Берегова, вул. Щаслива в с. Лобойківка, вул. Залізна в с. Чаплинка, вул. Степова, вул. Шевченка в с.Ул'янівка, проїзд від вул. Центральна до вул. Рясна, вул. Молодіжна, вул. Рясна в с. Іванівка, вул. Козацька, вул. Вишнева в с. Гречено, вул.Берегова, пров. Сільрадський, вул. Садова, вул. Лук'яненка, вул. Шкільна, вул. Зелена, вул. Молодіжна в с. Хутірське, вул. Лугова, вул. Лугова (під'їзд до кладовища), пров. 2-й Центральний, пров. Центральний в с. Єлізаветівка, вул. Щаслива, пров. Великий,вул. Мальовнича в с. Курилівка)

Завершена

10 467 082.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 104 670.82 UAH
Номер: 4e95113e245b4eba838c86b85eeab9a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2025 12:11 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2025-03-08-000076-a 08.03.2025 ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю виявлено порушення норми пунктів 26, 54 Особливостей, пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2025-03-07-004514-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, вимогу про усунення невідповідностей до 24.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД МОНТАЖ-ДН» від 25.04.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 26.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД»), скаргу ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД» від 14.03.2025 №UA-2025-03-08-000076-a.c1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) від 25.03.2025 №4658-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КДМ-СТРОЙ» (далі – ТОВ «КДМ-СТРОЙ»), тендерну пропозицію ТОВ «КДМ-СТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025, договір від 08.05.2025 №23 на суму 10 048 390,38 грн (далі - Договір), додатки до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 14.05.2025. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні Комісії від 25.03.2025 №4658-р/пк-пз не здійснювався. Моніторингом встановлено, що на порушення пункту 26 Особливостей, пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до оголошення у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000 грн. Проте, відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації (нова редакція), затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 та розділу оголошення «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників»: розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000 грн. Відповідно до пункту 54 Особливостей замовникам надано право внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником на порушення норми пункту 26 Особливостей, пункту 9 частини другої статті 21 Закону не внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, що суперечить приписам пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 02.06.2025 16:46 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2025 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-08-000076-a щодо усунення виявлених порушень норм пунктів 26, 54 Особливостей, пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону повідомляємо про наступне. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, визначає наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. Відповідно до цього Порядку,- інформація про публічні закупівлі (далі - інформація) - це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, в електронне поле «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:» можна підвантажити інформацію яка дається в складі тендерної документації та передбачає надання інформації щодо виду та умов забезпечення тендерної пропозиції учасників. При цьому основним електронним полем щодо зазначення розміру забезпечення є поле «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників:». Таким чином, інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронного поля «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників:» є основним полем щодо межі розміру забезпечення та цілком відповідає умовам тендерної документації. ВІДДІЛОМ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, а саме: - проведено ґрунтовний аналіз нормативно-правових актів у сфері закупівель; - здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - опрацьовано механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. Повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. З повагою, ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Дата публікації звіту: 03.06.2025 14:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом оприлюднення інформації щодо вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, а саме: - проведено ґрунтовний аналіз нормативно-правових актів у сфері закупівель; - здійснено навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - опрацьовано механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень. А також повідомлено, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації: 09.06.2025 17:29

Запити/Пояснення