-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання доріг Петриківської селищної ради: вул. Центральна, пров. Дружній, вул. Молодіжна, вул. Берегова, вул. Щаслива в с. Лобойківка, вул. Залізна в с. Чаплинка, вул. Степова, вул. Шевченка в с.Ул'янівка, проїзд від вул. Центральна до вул. Рясна, вул. Молодіжна, вул. Рясна в с. Іванівка, вул. Козацька, вул. Вишнева в с. Гречено, вул.Берегова, пров. Сільрадський, вул. Садова, вул. Лук'яненка, вул. Шкільна, вул. Зелена, вул. Молодіжна в с. Хутірське, вул. Лугова, вул. Лугова (під'їзд до кладовища), пров. 2-й Центральний, пров. Центральний в с. Єлізаветівка, вул. Щаслива, пров. Великий,вул. Мальовнича в с. Курилівка)
Завершена
10 467 082.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 104 670.82 UAH
мін. крок: 1% або 104 670.82 UAH
Період оскарження:
08.03.2025 10:06 - 18.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції
Номер:
e1ad1e6d25f84dfe8929588c2018148e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-08-000076-a.a2
Назва:
Незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції
Вимога:
Незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції, по усім пунктам відхилення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД.pdf 30.04.2025 12:23
Дата подачі:
30.04.2025 12:23
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник відхилив Вашу пропозицію на підставі вимог тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства. Відповідно до чинного законодавства тільки орган оскарження встановлює законність або незаконність прийнятих/не прийнятих рішень Замовника .
Тому, пропонуємо, Вам звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
79464f9973724679a4ca6a9b4447f38d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-08-000076-a.c1
Назва:
скарга
Скарга:
вих. № 203.3
від «14» березня 2025 року
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД»
код ЄДРПОУ: 42986191
Адреса: 53700, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, ШИРОКІВСЬКИЙ район, смт ШИРОКЕ, вулиця БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 73
Замовник: ВІДДІЛ БУДІВНИЦТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ: 43909228
Адреса: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., Петриківський р-н, селище міського типу Петриківка, пр.Калнишевського Петра, будинок 69
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-08-000076-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
08.03.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-03-08-000076-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 18 березня 2025 00:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД» (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі, а саме:
1. Відповідна до п. 4.3 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, первинну ціну договору та остаточну суму договору з урахування уміх змін, назву колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру).
За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первинна ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажено без додаткові або додаткових угод, тощо)
інформація про назву колишнього законника має відповідати інформації в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
остаточна суму договору має відповідати інформації зазначеній в полі «Сума оплати за договором» встановлений в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назва предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін.
Зазначені доку менти надаються по чотирьом аналогічним договорам.
Аналогічними вважається договори в складі робіт (послуг) яких є послуги (роботи) з ущільнення та/або улаштування основ та/або основ та/або шарів із шлаку, або шлаку доменного, або шлаку відвального, або шлаку фракційного.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №10/1 від 23.10.2024 року, №10/2 від 23.10.2024 року та №10/3 від 23.10.2024 року. В рамках даних договорів було здійснено ущільнення шлаку доменного відвального.
Замовник неправомірно вимагає надати саме 4 договори за критеріями аналогічності, які вказані у документації. Незрозумілим та необґрунтованим є вибір замовника кількості вказаних аналогічних договорів.
На думку Скаржника, вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний досвід виконання 4 аналогічних договорів, які відповідають критерію аналогічності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1.Прийняти Скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Копія договору №10/1 від 23.10.2024 року на 19 арк.
2.Копія договору №10/2 від 23.10.2024 року на 21 арк.
3.Копія договору №10/3 від 23.10.2024 року на 20 арк.
З повагою,
Директор ТОВ
" АВТОМАГІСТРАЛЬ-СХІД» _________КЕП_____________ Хижняк Артем Вікторович
Пов'язані документи:
Учасник
- Договор 10 01.pdf 14.03.2025 14:08
- Договор 10 02.pdf 14.03.2025 14:08
- Договор 10 03.pdf 14.03.2025 14:08
- Скарга ред 3.docx 14.03.2025 14:08
- sign.p7s 14.03.2025 14:12
- Відгук.pdf 17.03.2025 12:19
- додаткові пояснення.docx 23.03.2025 14:58
- запит.jpg 23.03.2025 14:58
- рішення від 18.03.2025 № 4125.pdf 18.03.2025 15:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4658.pdf 26.03.2025 13:45
- рішення від 25.03.2025 № 4658.pdf 28.03.2025 09:06
- відг.47.pdf 20.03.2025 15:13
- дог44.pdf 20.03.2025 15:13
- відг.44.pdf 20.03.2025 15:13
- дог55.pdf 20.03.2025 15:13
- дог37.pdf 20.03.2025 15:13
- дог63.pdf 20.03.2025 15:13
- відг.46.pdf 20.03.2025 15:13
- відг.45.pdf 20.03.2025 15:13
- Відповідь АМКУ.pdf 20.03.2025 15:13
- виконання рішення АМКУ.pdf 09.04.2025 16:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 14:57
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2025 09:06
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2025 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення та внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
43d530094cf64fa6b4fcf583e68f868b
Заголовок пункту скарги:
аналогічний досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідна до п. 4.3 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, первинну ціну договору та остаточну суму договору з урахування уміх змін, назву колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру).
За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первинна ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажено без додаткові або додаткових угод, тощо)
інформація про назву колишнього законника має відповідати інформації в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
остаточна суму договору має відповідати інформації зазначеній в полі «Сума оплати за договором» встановлений в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назва предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін.
Зазначені доку менти надаються по чотирьом аналогічним договорам.
Аналогічними вважається договори в складі робіт (послуг) яких є послуги (роботи) з ущільнення та/або улаштування основ та/або основ та/або шарів із шлаку, або шлаку доменного, або шлаку відвального, або шлаку фракційного.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №10/1 від 23.10.2024 року, №10/2 від 23.10.2024 року та №10/3 від 23.10.2024 року. В рамках даних договорів було здійснено ущільнення шлаку доменного відвального.
Замовник неправомірно вимагає надати саме 4 договори за критеріями аналогічності, які вказані у документації. Незрозумілим та необґрунтованим є вибір замовника кількості вказаних аналогічних договорів.
На думку Скаржника, вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний досвід виконання 4 аналогічних договорів, які відповідають критерію аналогічності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первинна ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажено без додаткові або додаткових угод, тощо)
інформація про назву колишнього законника має відповідати інформації в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
остаточна суму договору має відповідати інформації зазначеній в полі «Сума оплати за договором» встановлений в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі.
Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назва предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін.
Зазначені доку менти надаються по чотирьом аналогічним договорам.
Аналогічними вважається договори в складі робіт (послуг) яких є послуги (роботи) з ущільнення та/або улаштування основ та/або основ та/або шарів із шлаку, або шлаку доменного, або шлаку відвального, або шлаку фракційного.
У скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №10/1 від 23.10.2024 року, №10/2 від 23.10.2024 року та №10/3 від 23.10.2024 року. В рамках даних договорів було здійснено ущільнення шлаку доменного відвального.
Замовник неправомірно вимагає надати саме 4 договори за критеріями аналогічності, які вказані у документації. Незрозумілим та необґрунтованим є вибір замовника кількості вказаних аналогічних договорів.
На думку Скаржника, вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний досвід виконання 4 аналогічних договорів, які відповідають критерію аналогічності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
договір 3
-
Повʼязаний документ:
Договор 10 03.pdf
-
-
Назва доказу:
договір 2
-
Повʼязаний документ:
Договор 10 02.pdf
-
-
Назва доказу:
договір 1
-
Повʼязаний документ:
Договор 10 01.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
.Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.