• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)

Завершена

15 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 000.00 UAH
Номер: 9bfca02e112a4350b1025cf96e3848e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.06.2025 17:24 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-03-07-003661-a 07.03.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, y.a.babenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, від 14.04.2025 № 5896 -р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7656-р/пк-пз, від 06.06.2025 № 9076-р/пк-пз та від 07.07.2025 № 10623-р/пк-пз, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025 № 62, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 23.05.2025 № 23/05, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 19.06.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 18.07.2025 № 18/07, рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, від 14.04.2025 № 5896 -р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7656-р/пк-пз, від 06.06.2025 № 9076-р/пк-пз та від 07.07.2025 № 10623-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 19.06.2025 та від 16.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (далі – Скаржник) від 11.03.2025 № UA-2025-03-07-003661-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час встановлення вимог тендерної документації та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, до пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД. Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, зокрема в частині внесення відповідних змін до вимог пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД. Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, звернувся 23.06.2025 та 11.07.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень, щодо причин невиконання рішення Комісії від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз. У відповідь на запит Замовником 16.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «… Не зважаючи на це, особисто я намагалася виконувати покладені на мене обов’язки вчасно без допущення помилок в своїй роботі. Також, я не мала та не маю намірів незаконно не виконувати рішення Органу оскарження. Тому, якщо вважати втому та завантаженість роботою об’єктивною обставиною що допустимо спричинили порушення, повідомляю, що вони (втома та завантаженість) мали місце бути». Однак, надане пояснення Замовника не спростовує встановлене порушення в частині не внесення відповідних змін до вимог пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД, викладених в рішенні Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, чим, відповідно порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. Та разом з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 28.03.2025 № № UA-2025-03-07-003661-a.b2 щодо невиконання вищезазначеного рішення органу оскарження та за результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 14.04.2025 № 5896-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено: «Замовником не виконано рішення Комісії від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону», чим також підтверджено невиконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 22.07.2025 17:37 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2025 17:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до Київський окружний адміністративний суд. Інформація про відкриття провадження у справі буде оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 05.08.2025 16:28

Запити/Пояснення