-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Завершена
15 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 000.00 UAH
Номер:
9bfca02e112a4350b1025cf96e3848e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 17:24 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.06.2025 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-07-003661-a 07.03.2025
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, від 14.04.2025 № 5896 -р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7656-р/пк-пз, від 06.06.2025 № 9076-р/пк-пз та від 07.07.2025 № 10623-р/пк-пз, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025 № 62, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 23.05.2025 № 23/05, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 19.06.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 18.07.2025 № 18/07, рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, від 14.04.2025 № 5896 -р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7656-р/пк-пз, від 06.06.2025 № 9076-р/пк-пз та від 07.07.2025 № 10623-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 19.06.2025 та від 16.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (далі – Скаржник) від 11.03.2025 № UA-2025-03-07-003661-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час встановлення вимог тендерної документації та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, до пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД.
Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, зокрема в частині внесення відповідних змін до вимог пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, звернувся 23.06.2025 та 11.07.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень, щодо причин невиконання рішення Комісії від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз.
У відповідь на запит Замовником 16.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «… Не зважаючи на це, особисто я намагалася виконувати покладені на мене обов’язки вчасно без допущення помилок в своїй роботі. Також, я не мала та не маю намірів незаконно не виконувати рішення Органу оскарження. Тому, якщо вважати втому та завантаженість роботою об’єктивною обставиною що допустимо спричинили порушення, повідомляю, що вони (втома та завантаженість) мали місце бути».
Однак, надане пояснення Замовника не спростовує встановлене порушення в частині не внесення відповідних змін до вимог пункту 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до ТД, викладених в рішенні Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, чим, відповідно порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Та разом з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» від 28.03.2025 № № UA-2025-03-07-003661-a.b2 щодо невиконання вищезазначеного рішення органу оскарження та за результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 14.04.2025 № 5896-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено: «Замовником не виконано рішення Комісії від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону», чим також підтверджено невиконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
22.07.2025 17:37 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 17:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до Київський окружний адміністративний суд. Інформація про відкриття провадження у справі буде
оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
05.08.2025 16:28
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ed4690ec31384e83822a6f817258cef6
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
17.06.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з організації харчування, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55adf4406c694b67a951d5b335756d45
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.06.2025 13:52
Опис:
«Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) отримано запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 16 червня 2025 року № 230 щодо закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-07-003661-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-07-003661-a надаємо пояснення:
1) Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за попереднім аналізом ринку відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, Уповноваженою особою використано електронну систему закупівель prozorro.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі сформовано враховуючи наказ МОЗ від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», харчування пацієнтів-військовослужбовців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. №1299 “Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування” норми № 5.
2)Посилання на власну сторінку веб-сайту https://kmkl12.kyiv.ua/publikinformation.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Аналітична записка про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що додається (Додаток 1);
2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що додається (Додаток 2).
Номер:
4c30f3b67eca40c8b016d53788a5686e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
23.06.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз (надалі – рішення Комісії), в частині виключення «дискримінаційних вимог», зокрема, у розділі 1 таблиці 1, пункті 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункті 19 Додатку 3 до тендерної документації, згідно з рішенням Комісії.
2. Надати пояснення чому Замовником, при внесені змін до тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції, що передбачено вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи оприлюднені Замовником переліки змін від 27.03.2025, 07.04.2025, 09.04.2025, 30.04.2025?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
92172e76c5a1495689fd58aeb5287d5a
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Дата опублікування:
26.06.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2025 № 245
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-07-003661-a.a5 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a, що був розпочатий згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 16 червня 2025 року № 230 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Номер:
b327eaaf0a9c40db8b418817c7a15649
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.07.2025 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз (надалі – рішення Комісії), в частині виключення «дискримінаційних вимог», зокрема, у розділі 1 таблиці 1, пункті 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункті 19 Додатку 3 до тендерної документації, згідно з рішенням Комісії.
2. Надати пояснення чому Замовником, при внесені змін до тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції, що передбачено вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи оприлюднені Замовником переліки змін від 27.03.2025, 07.04.2025, 09.04.2025, 30.04.2025?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7488f06bf2b44f51b9ab30a9b23641da
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 15:33
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі надаю додаткові пояснення:
Інформую Вас, що відповідно до інформації опублікованій на веб порталі Уповноваженого органу, на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 №4663-р/пк-пз, замовником було внесено зміни до умові тендерної документації з метою усунення порушень зазначених у мотивувальній частині рішення.
Наразі скарга UA-2025-03-07-003661-a.c перебуває у статусі «порушення усунуто».
Остаточна редакція тендерної документації, згідно умов якої учасники подавали свої тендерні пропозиції не містить вказаних вами дискримінаційних умов.
Також, інформую Вас що в межах моїх службових/посадових обов’язків мною була оголошена та проводиться процедура відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)»
Дана процедура закупівель викликала зацікавленість широкого кола учасників. Так, всього було направлено 5-ть звернень за роз’ясненнями та 5-ть скарг на умови закупівлі. Участь у процедурі закупівлі прийняли 4-ри учасника,які згідно публічно доступних відомостей, є провідними надавачами послуг що закуповуються в місті Києві.
Відзначу, що мною самостійно оголошувалася процедура закупівль, надавалися відповідні роз’яснення на направлені звернення та відповіді на запити Органу оскарження та паралельно, відповідно до розпорядженням Київради
від 11.09.2009 № 103, надавалися пояснення/відповіді на запити ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Також, мною самостійно надавалися та надаються відповіді на запити, що надходили від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в межах моніторингу закупівлі UA-M-2025-06-16-000035.
Вказана робота виконувалася мною на додачу до інших службових/посадових обов’язків, зокрема, пов'язаних з оголошених близько 225 закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
Нагадаю, що Особливостями, в зв’язку з запровадженням військового стану, були скорочені строки на проведення процедури відкритих торгів. Також, Особливостями були зжаті строки на надання відповідей на направлені запити учасників процедури закупівель та запитів Органу оскарження.
Не зважаючи на це,особисто я намагалася виконувати покладені на мене обов’язки вчасно без допущення помилок в своїй роботі. Також, я не мала та не маю намірів незаконно не виконувати рішення Органу оскарження.
Тому, якщо вважати втому та завантаженість роботою об’єктивною обставиною що допустимо спричинили порушення, повідомляю, що вони (втома та завантаженість) мали місце бути.
Номер:
c1e79822ef334d04b71dfbe447b13c9e
Назва:
Щодо притягнення до відповідальності
Дата опублікування:
23.07.2025 15:44
Опис:
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-07-003661-a, Вами було встановлено, що « Замовником не виконано рішення Комісії від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону».
Відповідно до положень частини другої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи
замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові(посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення визначено порушення у сфері публічних закупівль, зокрема, відповідальність за невиконання рішення АМКУ.
Інформуємо Вас, що до повноважень Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не належить повноваження щодо притягнення працівників замовника до відповідальності згідно положень Кодексу України про адміністративні порушення.
З метою не допущення нових порушень у сфері публічних закупівель, просимо Вас, чітко конкретизувати, який захід (варіант поведінки) слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Номер:
f9de44ae98bd439daf392536c441c538
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
25.07.2025 14:05
Опис:
Північним офісом Держаудитслужби розглянуто звернення комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з організації харчування, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a). На підставі наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2025 № 230 «Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель», здійснено моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a, висновок про результати якого оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства у сфері закупівель. Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу, та належить до адміністративних правопорушень, відповідальність за яке передбачена частиною п’ятою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – Кодекс), а саме: невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, що є порушенням частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-XII) орган державного фінансового контролю вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 255 Кодексу уповноважені посадові особи органів Держаудитслужби мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтею 164-14 Кодексу щодо притягнення до адміністративної відповідальності посадових осіб та керівників замовників.