• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

закупівля дизельного палива та бензину

Торги не відбулися

1 199 998.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 999.99 UAH
Номер: 256f39f6ca0b49f58241ddc4894423f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.05.2025 14:49 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.05.2025 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-07-002229-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Верхньодніпровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 07.03.2025 №37; тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та тендерна пропозиція ТОВ АГРОПЕТРОТРЕЙД; протокол про розгляд тендерної пропозиції від 20.03.2025 №54-25; протокол про розгляд тендерної пропозиції від 19.03.2025 №53-25; протокол про розгляд тендерної пропозиції від 08.04.2025 №56-25; протокол про відхилення тендерної пропозиції від 25.04.2025 №58-25; протокол про розгляд тендерної пропозиції від 25.04.2025 №58-25; протокол про відхилення тендерної пропозиції від 09.05.2025 №59-25; лист ТОВ АГРОПЕТРОТРЕЙД щодо відмови від підписання договору від 09.05.2025 №54; пояснення та документи надані Замовником 14.05.2025 через електронну систему закупівель на запити Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління). В ході проведення моніторингу, Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.
Період усунення порушень: 15.05.2025 16:24 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 16:24

Запити/Пояснення