-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
закупівля дизельного палива та бензину
Торги не відбулися
1 199 998.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 999.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 999.99 UAH
Період оскарження:
07.03.2025 10:20 - 12.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Номер:
fbba6da349f24061929e9df29af9e7c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-07-002229-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі, замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пов'язані документи:
Учасник
- ГЛ технічні.pdf 21.03.2025 13:01
- Договір між УН і УНП (талони).pdf 21.03.2025 13:01
- Додаток 3 (Проект договору).doc 21.03.2025 13:01
- Проект договору.pdf.p7s 21.03.2025 13:01
- Додаток 4 тех.характеристика.docx 21.03.2025 13:01
- Проект договору.pdf 21.03.2025 13:01
- Технічна специфікація.pdf 21.03.2025 13:01
- Протокол 53-25.pdf 21.03.2025 13:01
- ТД дизельне паливо, бензин 2025.docx 21.03.2025 13:01
- sign.p7s 24.03.2025 12:53
- рішення від 26.03.2025 № 4702.pdf 26.03.2025 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5253.pdf 04.04.2025 12:43
- рішення від 03.04.2025 № 5253.pdf 07.04.2025 18:28
- ГЛ технічні.pdf 27.03.2025 15:54
- Договір між УН і УНП (талони).pdf 27.03.2025 15:54
- Пояснення.docx 27.03.2025 15:54
- відповідь мінекономіки.pdf 27.03.2025 15:54
- Рішення від 17.11.2021 №25858.pdf 27.03.2025 15:57
- Технічна специфікація.pdf 27.03.2025 15:57
- Проект договору.pdf 27.03.2025 15:57
- Протокол 55-25.pdf 08.04.2025 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 15:21
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про визначення переможця та рішення про дискваліфікування Скаржника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20b0814e92c54ccea86a7f24712801a4
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2025-03-07-002229-a, оголошеній Комунальним підприємством «Верхньодніпровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подано 12.03.2025. За результатами аукціону, який відбувся 17.03.2025, пропозиція, подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», була визначена найбільш економічно вигідною.
19.03.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол від 19.03.2025 № 53-25, у якому зокрема, навів опис невідповідностей, виявлених у інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», на підставі чого зробив висновок про те, що «тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам».
Також, у Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 зафіксовані рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), а також рішення про оприлюднення інформації про відхилення в електронній системі закупівель.
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «Учасник у своїй пропозиції надав проект договору без підпису та печатки, наклав лише електроний підпис, при цьому оформивши його Довідкою яка містить проект договору, що порушує встановлену Замовником форму подання Проекту договору згідно Додатку З тендерної документації та перша сторінка не містить підпису […] Також, Учасник в проекті договору надав не заповнену та без реквізитів Специфікацію Додадок 1 до Договору […]».
1.1. Щодо підписання Проекту договору.
Звертаємо увагу на те, що згідно з умовами пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-03-07-002229-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 37 від 07.03.2025) (далі – Тендерна документація), «Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».
На виконання відповідних умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Довідку про згоду ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з проектом договору та його основними та істотними умовами, у якій також наведено Проект договору (файл «Проект договору.pdf»). Зазначений Лист (включно з Проектом договору) підписано КЕП уповноваженої особи ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (файл «Проект договору.pdf.p7s»).
Підпунктом 6 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис» віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Також варто зауважити, що відповідно до вимог частини п’ятої статті 22 Закону, замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Таким чином, надання у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», Проекту договору, підписаного шляхом накладення КЕП, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
1.2. Щодо заповнення Додатку № 1 до Проекту договору.
Не заповнення Додатку № 1 «Специфікація» до Проекту договору – є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, зазначена помилка підлягала виправленню в порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Згадане Змовником у Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2021 № 25858-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги № UA-2021-08-31-007538-a.b4, не стосується закупівлі UA-2025-03-07-002229-a. Інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду даної скарги.
2. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «Згідно Додатку 4 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі встановлено вимоги:
- для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар (надати в складі пропозиції відповідний гарантійний лист);
- Учасник надає гарантійний лист що поставка талонів/скретч-карт буде здійснюватись за попередньою заявкою Замовника, за адресою розташування Замовника (51600, Дніпропетровська обл.. м. Верхньодніпровськ, вул. Котляревського, 4.
Учасник на вище вказані вимоги надав Довідку замість Гарантійних листів».
З цього приводу слід зазначити, що на виконання відповідних умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Довідку (файл «ГЛ технічні.pdf»), у якій зазначено: «ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» гарантує, що:
- для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар;
- поставка талонів/скретч-карт буде здійснюватись за попередньою заявкою Замовника, за адресою розташування Замовника (51600, Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Котляревського, 4.)».
Крім того, підпунктом 3 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації», віднесена до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Тендерна документація не містить заборони щодо об’єднання учасниками довідок, гарантійних листів тощо у один документ.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
3. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі. На дану вимогу Учасник надав Гарантійний лист документи який не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, оскільки порушує встановлену Замовником форму подання, з даного документу не зрозуміло чи то Гарантійний лист чи то Технічна специфікація».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до умов Додатку 4 до Тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі».
На виконання зазначеної умови Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Гарантійний лист (на фірмовому бланку) (файл «Технічна специфікація.pdf»), у якому наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, з заповненими полями, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі.
Тендерна документація не містить заборони щодо доповнення листа учасника (на фірмовому бланку), яким надається Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, додатковою інформацією.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
4. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «[…] У разі наявності орендованих або партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, тощо), або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Учасник надав копію Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року, згідно 5.2. Ціна Товарів, які відпускатимуться (передаватимуться) ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОКУПЦЕВІ в рамках та на підставі цього Договору (надалі також - ціна Товарів) і яка підлягає оплаті ПОКУПЦЕМ, визначається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ самостійно з урахуванням знижки від ціни АЗС, та встановлюється у Додатку №3 та інших Додатках до Договору, при цьому в Додатку 3 до Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року відсутня Середньозважена ціна зі знижкою, грн./1 л. з ПДВ. В Додатковій угоді №1 до Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року від 23 серпня 2024 року також відсутня Середньозважена ціна зі знижкою, грн./1 л. з ПДВ».
З цього приводу слід зауважити, що на виконання зазначеної умови Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано копію Договору від 18.07.2024 № 24/02/2816-МТР, укладеного між ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір між УН і УНП (талони).pdf»).
Зазначеним Договором підтверджено законні підстави використання учасником АЗС. Так, відповідно до умов 2.1. зазначеного Договору, «В порядку та на умовах, визначених даним Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується поставляти Товар, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується приймати Товар та повністю оплачувати його вартість. Передача Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється шляхом його відпуску через мережу АЗС, визначену у п. 1.1 даного Договору, по факту пред’явлення ПОКУПЦЕМ (фактичним держателем) дійсних бланків-дозволу».
При цьому, у Додатку № 3 до зазначеного Договору, а також у Додатковій угоді від 23.08.2024 № 1 до зазначеного Договору, закрита (забілена) інформація щодо середньозважених цін зі знижкою на нафтопродукти, оскільки така інформація має дійсну або потенційну цінність в зв’язку з невідомістю її третім особам, не призначена для широкого розповсюдження та/або використання необмеженим колом осіб, що задовольняє вимогам законодавства України, а також не пов’язана з предметом закупівлі та умовами Тендерної документації.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
19.03.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол від 19.03.2025 № 53-25, у якому зокрема, навів опис невідповідностей, виявлених у інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», на підставі чого зробив висновок про те, що «тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам».
Також, у Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 зафіксовані рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), а також рішення про оприлюднення інформації про відхилення в електронній системі закупівель.
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «Учасник у своїй пропозиції надав проект договору без підпису та печатки, наклав лише електроний підпис, при цьому оформивши його Довідкою яка містить проект договору, що порушує встановлену Замовником форму подання Проекту договору згідно Додатку З тендерної документації та перша сторінка не містить підпису […] Також, Учасник в проекті договору надав не заповнену та без реквізитів Специфікацію Додадок 1 до Договору […]».
1.1. Щодо підписання Проекту договору.
Звертаємо увагу на те, що згідно з умовами пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-03-07-002229-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 37 від 07.03.2025) (далі – Тендерна документація), «Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».
На виконання відповідних умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Довідку про згоду ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з проектом договору та його основними та істотними умовами, у якій також наведено Проект договору (файл «Проект договору.pdf»). Зазначений Лист (включно з Проектом договору) підписано КЕП уповноваженої особи ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (файл «Проект договору.pdf.p7s»).
Підпунктом 6 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис» віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Також варто зауважити, що відповідно до вимог частини п’ятої статті 22 Закону, замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Таким чином, надання у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», Проекту договору, підписаного шляхом накладення КЕП, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
1.2. Щодо заповнення Додатку № 1 до Проекту договору.
Не заповнення Додатку № 1 «Специфікація» до Проекту договору – є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, зазначена помилка підлягала виправленню в порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Згадане Змовником у Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.11.2021 № 25858-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги № UA-2021-08-31-007538-a.b4, не стосується закупівлі UA-2025-03-07-002229-a. Інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду даної скарги.
2. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «Згідно Додатку 4 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі встановлено вимоги:
- для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар (надати в складі пропозиції відповідний гарантійний лист);
- Учасник надає гарантійний лист що поставка талонів/скретч-карт буде здійснюватись за попередньою заявкою Замовника, за адресою розташування Замовника (51600, Дніпропетровська обл.. м. Верхньодніпровськ, вул. Котляревського, 4.
Учасник на вище вказані вимоги надав Довідку замість Гарантійних листів».
З цього приводу слід зазначити, що на виконання відповідних умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Довідку (файл «ГЛ технічні.pdf»), у якій зазначено: «ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» гарантує, що:
- для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар;
- поставка талонів/скретч-карт буде здійснюватись за попередньою заявкою Замовника, за адресою розташування Замовника (51600, Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Котляревського, 4.)».
Крім того, підпунктом 3 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації», віднесена до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Тендерна документація не містить заборони щодо об’єднання учасниками довідок, гарантійних листів тощо у один документ.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
3. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі. На дану вимогу Учасник надав Гарантійний лист документи який не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, оскільки порушує встановлену Замовником форму подання, з даного документу не зрозуміло чи то Гарантійний лист чи то Технічна специфікація».
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до умов Додатку 4 до Тендерної документації, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, надається учасником на фірмовому бланку, з обов’язковим заповненням полів, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі».
На виконання зазначеної умови Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано Гарантійний лист (на фірмовому бланку) (файл «Технічна специфікація.pdf»), у якому наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, з заповненими полями, які цього потребують, та наведенням технічних характеристик, притаманних запропонованому предмету закупівлі.
Тендерна документація не містить заборони щодо доповнення листа учасника (на фірмовому бланку), яким надається Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, додатковою інформацією.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
4. У Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 Замовник зазначив, що «[…] У разі наявності орендованих або партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, тощо), або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Учасник надав копію Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року, згідно 5.2. Ціна Товарів, які відпускатимуться (передаватимуться) ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОКУПЦЕВІ в рамках та на підставі цього Договору (надалі також - ціна Товарів) і яка підлягає оплаті ПОКУПЦЕМ, визначається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ самостійно з урахуванням знижки від ціни АЗС, та встановлюється у Додатку №3 та інших Додатках до Договору, при цьому в Додатку 3 до Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року відсутня Середньозважена ціна зі знижкою, грн./1 л. з ПДВ. В Додатковій угоді №1 до Договору про партнерства та поставку 24/02/2816-МТР від 18.07.2024 року від 23 серпня 2024 року також відсутня Середньозважена ціна зі знижкою, грн./1 л. з ПДВ».
З цього приводу слід зауважити, що на виконання зазначеної умови Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано копію Договору від 18.07.2024 № 24/02/2816-МТР, укладеного між ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір між УН і УНП (талони).pdf»).
Зазначеним Договором підтверджено законні підстави використання учасником АЗС. Так, відповідно до умов 2.1. зазначеного Договору, «В порядку та на умовах, визначених даним Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується поставляти Товар, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується приймати Товар та повністю оплачувати його вартість. Передача Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється шляхом його відпуску через мережу АЗС, визначену у п. 1.1 даного Договору, по факту пред’явлення ПОКУПЦЕМ (фактичним держателем) дійсних бланків-дозволу».
При цьому, у Додатку № 3 до зазначеного Договору, а також у Додатковій угоді від 23.08.2024 № 1 до зазначеного Договору, закрита (забілена) інформація щодо середньозважених цін зі знижкою на нафтопродукти, оскільки така інформація має дійсну або потенційну цінність в зв’язку з невідомістю її третім особам, не призначена для широкого розповсюдження та/або використання необмеженим колом осіб, що задовольняє вимогам законодавства України, а також не пов’язана з предметом закупівлі та умовами Тендерної документації.
Враховуючи наведене, про данні тендерної пропозиції, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» виконало умови Тендерної документації у цій частині.
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір від 18.07.2024 № 24/02/2816-МТР.
-
Повʼязаний документ:
Договір між УН і УНП (талони).pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка з гарантією надання копій сертифікатів відповідності та паспортів якості та поставки талонів/скретч-карт.
-
Повʼязаний документ:
ГЛ технічні.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл електронного підпису, яким підписано Довідку про згоду з проектом договору та його основними та істотними умовами (з Проектом договору).
-
Повʼязаний документ:
Проект договору.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
Довідка про згоду з проектом договору та його основними та істотними умовами (з Проектом договору).
-
Повʼязаний документ:
Проект договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 тех.характеристика.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 (Проект договору).doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-07-002229-a.
-
Повʼязаний документ:
ТД дизельне паливо, бензин 2025.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол від 19.03.2025 № 53-25.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 53-25.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати викладені у Протоколі від 19.03.2025 № 53-25 рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», а також рішення про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в електронній системі закупівель. Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування неправомірних рішень замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі UA-2025-03-07-002229-a прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.