• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

4 967 659.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 676.59 UAH
Номер: 5d945b71062f49278662594d4c58ced3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.05.2025 14:53 - 28.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2025 № 29-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-03-06-012579-a 06.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено недотримання вимог пункту 17 Постанови КМУ № 668 та пунктів 3, 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону №922-VIII . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ТМП ТРАНСБУД» та ТОВ «УКРТРАНСБУДСТРОЙ», розгляду тендерної пропозиції ПП «АРТЕМБУД» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень: - допущених при укладенні договору підряду від 23.04.2025 №25-02/1216030, шляхом приведення умов договору, зокрема, Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору) у відповідність до вимог Постанови КМУ № 668, пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону №922-VIII; - допущених під час оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 23.04.2025 №25-02/1216030 та всіх додатків до нього (Додаток №1 - Договірна ціна; Додаток №2 - Календарний графік; Додаток №3 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі у відповідності до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність умов договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 березня 2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТМП ТРАНСБУД» (далі – ТОВ «ТМП ТРАНСБУД»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСБУДСТРОЙ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСБУДСТРОЙ»); тендерну пропозицію приватного підприємства «АРТЕМБУД» (далі – ПП «АРТЕМБУД»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 28.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТМП ТРАНСБУД» від 08.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСБУДСТРОЙ» від 09.04.2025; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ПП «АРТЕМБУД» до 12 квітня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір ПП «АРТЕМБУД» від 14.04.2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2025 року; договір підряду від 23.04.2025 №25-02/1216030; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 та 12 травня 2025 року. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII та цих особливостей. За нормами частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови КМУ № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Однак, під час моніторингу встановлено, що Календарний графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору підряду від 23.04.2025 №25-02/1216030 (Додаток 2), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-03-06-012579-a, містить лише інформацію про дати початку та закінчення робіт в цілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, недотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону №922-VIII. Окрім того, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно із абзацом п’ятим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 (далі – Порядок №1082) визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Проте, моніторингом встановлено, що Замовник 25.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель договір підряду, укладений з ПП «АРТЕМБУД» від 23.04.2025 №25-02/1216030 та додатки до нього (Додаток №1 - Договірна ціна; Додаток №2 - Календарний графік; Додаток №3 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси) лише у форматі PDF, чим порушив вимоги пункту 10 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 20.05.2025 14:17 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. На виконання вимог, щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу №UA-2025-03-06-012579-a Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір підряду та усі додатки до нього (Додаток 1 – Договірна ціна , Додаток 2 – Календарний графік, Додаток 3 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. 2. Зазначаємо, що предметом Договору є «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород». Згідно з проектно-кошторисною документацією, зокрема об'єктним кошторисом, який є невід'ємною частиною проектної документації та договірної ціни, роботи з капітального ремонту благоустрою визначені по одному об'єкту – «Прилегла територія до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22». Враховуючи специфіку предмета закупівлі, а саме капітальний ремонт благоустрою конкретної прилеглої території, проектно-кошторисною документацією не передбачено поділу робіт на окремі етапи або комплекси робіт у розумінні, яке б вимагало окремого визначення дат початку та закінчення для кожного з них у Календарному графіку. Роботи з благоустрою на даному об'єкті носять комплексний та взаємопов’язаний характер, виконуються на єдиному об'єкті та не мають чітко виокремлених у часі етапів, завершення одного з яких було б необхідною умовою для початку іншого в контексті окремого календарного планування. Таким чином, Календарний графік, що є Додатком 2 до Договору, відображає строки виконання робіт по об'єкту в цілому, що відповідає структурі та суті робіт, визначених проектно-кошторисною документацією для даного конкретного об'єкта – єдиної прилеглої території. Перелік конкретних видів робіт, що плануються до виконання, деталізовано в локальних кошторисах, підсумковій відомості ресурсів та інших складових договірної ціни, які є невід'ємними частинами Договору. Замовник діяв у відповідності до умов тендерної документації та проектно-кошторисної документації, яка не передбачала розбивки робіт на етапи чи комплекси для цілей формування Календарного графіка виконання робіт з окремими датами початку та закінчення для кожного такого етапу/комплексу. З огляду на вищевикладене, Замовником було дотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 в частині, що є застосовною до специфіки об'єкта будівництва та характеру робіт, чим дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Дата публікації звіту: 26.05.2025 17:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду та усіх додатків до нього (Додаток 1 – Договірна ціна , Додаток 2 – Календарний графік, Додаток 3 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації: 28.05.2025 16:59

Запити/Пояснення