-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 967 659.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 676.59 UAH
мін. крок: 1% або 49 676.59 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 0815731f24b845a189a4582bac47b89a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 55ff3558c2bb42b4ac8ba292f5cd4d7d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e0ce3c5898b047c88b0ca0354080f4cc
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 31b100f0dc1443f08e29d89ff7526144
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: fb653ec539c64826886548de6371b527
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 245f474c26da459cba6094d542fe2589
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: b311b3245f024d56b49d1b17ba853406
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6510a43bd5af4966bcee63771098706c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: cc9b4dce7bb54130b906480ae1c2fc0a
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 880fa589d55843eeacc89d2367cea9d0
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8ddc5a2491304be7ba9c16d6e1b6e735
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4ac356faf89542c28bb4dcebfb6741df
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a9992d7127c54680be53cdd80633e298
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: f52202aad390478c8585783a7dcd60c1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 406a2c97a9954035bfbe41c3210a2963
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: aa0eab94f66b458db6ce7097f4104a38
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ce234b785d8e4289afc27a88e998aad1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f6452ae13d7844a6bd2d171a4ccfce19
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c23fa1b8d4d640939ec9ff72293a6760
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: a3a92b965fef4ff6b4b9f6201928ffe9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 4316fad15a024816bb59f8a2ec9669d4
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: d2f033a823aa4aa38817745f825981e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: e1023d5d5cfa4dc78f594d1bc9a7caae
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 91f7cb7bb04240828e7ebd9af24e28c7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 61873a722f16423abecb2d4049c151c5
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 9332d0042b214905921512b374ee4c21
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: c21f078fb76c4b4e94eaa8e3f437b081
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7ae5240e0e33422ba03150895e0edfc6
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.03.2025 17:52
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: f362eb39f4f8499c9f751fe8f81290e8
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 25c66ca387cc49ef81bf7acac2351fe1
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: 421fe27642e348a18fe77912a346b860
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 93e5acea99ad4734ac59f5b93543b26e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: 3ad5a87b58b44c3891dc6b73fc4c0113
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: edd19052af0b45a7ac1bc4cc4ebccb60
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 62aa4c9dcee8483eb63b2195de16f2ad
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c4efe412fda3430097f294513088a917
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 582be2d7a67b453a96015d4b60a08c16
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: eefcbde5fafb460a899f522fe00118a0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Мова тендерної пропозиції
ID: 266b9de7a5f04fd3bb9505c7fa5a9e1a
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: c5c26e4b21b049f9abae0dbef6e0e7a2
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає:
24 838,00 грн. (Двадцять чотири тисячі вісімсот тридцять вісім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ 36541721, 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, кабінет 235, IBAN UА 6782 0172 0344 2810 4140 0056013 в УДКСУ в м. Ужгород
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 346f1a075b8347948551cba154669b35
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: f9aaf75e512140ff9daf7bd8744aa3a7
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт благоустрою прилеглої території до адміністративних будівель по вул. Павла Чубинського, 20, 22 в м. Ужгород»
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю.
ID: 26bdff1ca55c4cf8a05b17007080e395
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору
Форма забезпечення
ID: ff3d288b4f15492aac1d430b1794ef3f
Очікуване значення :
Іншій формі
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради IBAN UA 2682 0172 0355 2790 0101 4056013 відкритий в ДКС України м. Київ, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення виконання Договору – до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору про закупівлю.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 4503de2a16074ff9bec1875b88916db2
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.03.2025 16:21
Документ
Надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d13f50c7f53e4b9fbb806add93e106fc
Очікуване значення :
2