• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо, газ скраплений

Завершена

574 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 748.00 UAH
Номер: 6743492015e94af191c9fc2402744596
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.04.2025 16:10 - 17.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2025 № 124 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 124 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-03-06-003435-a 06.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕГО ПЕТРОЛЕУМ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішень Комісії; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури і спорту Пролісненської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протоколом від 06.03.2025 №51; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕГО ПЕТРОЛЕУМ» (далі – ТОВ «ЕГО ПЕТРОЛЕУМ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 21.03.2025 №03-21/93, скарга Комісії оприлюдненена в електронній системі закупівель від 25.03.2025 №25/03/25-16, рішення Комісії від 27.03.2025 № 4798-р/пк-пз та від 04.04.2025 № 5345-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.03.2025; протокол Уповноваженої особи від 21.03.2025 № 03-21193; протокол Уповноваженої особи від 14.04.2025 № 106-04/14; повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2025; договір від 22.04.2025 № 19 (далі – Договір); додаткова угода від 22.04.2025 №1 до Договору; пояснення Замовника від 07.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.05.2025 17:30 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 17:30

Запити/Пояснення