-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисного оброблення елементів дерев'яних конструкцій складу № 7 та складу №8 ВПК "ПВР" ДП "ІЗМ МТП"
Завершена
800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Номер:
bf037e00190140b096221f483ba9ed9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 12:57 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2025-03-06-000792-a 06.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 11.03.2025 та від 26.03.2025, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.03.2025, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОДСЕНД ЛТД» за номером UA-2025-03-06-000792-a.c1, товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» за номером UA-2025-03-06-000792-a.c2, товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» за номером UA-2025-03-06-000792-a.b3, рішення Комісії як органу оскарження від 20.03.2025 № 4369-р/пк-пз, від 23.04.2025 № 6517-р/пк-пз, від 20.05.2025 № 8052-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПОЖЗАХИСТ», товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТРАЖ»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками – ТОВ «СПАС» та ТОВ «ВБ СТРАЖ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками – ТОВ «СПАС» та ТОВ «ВБ СТРАЖ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо розгляду тендерних пропозицій за зазначеною закупівлею від 03.04.2025, від 08.04.2025, від 29.04.2025 та від 05.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, договір від 27.05.2025 № 74-Р, пояснення Замовника, отримане 12.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.06.2025 16:28 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
b32383b6a31e4823a7df00285fd45028
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f410a48eb7754f05a44eee3ca7b2688d
Назва:
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
12.06.2025 14:31
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Положенням про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» та з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін комерційних пропозицій (сканкопії комерційних пропозицій та обґрунтування очікуваної вартості, виробничої потреби, обсягів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додаються).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.izmport.com.ua/2025/03/06/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-408/