-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Номерні знаки транспортних засобів
Завершена
142 686 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 713 433.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 713 433.15 UAH
Номер:
5ec399b99fed4725918194f96bf5c3e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:59 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2025-03-05-014240-a 05.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного сервісного центру МВС (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Головного сервісного центру МВС від 05.03.2025 (протокол № 58), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «ДИНАМО» (далі – ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025 № 70, від 15.05.2025 № 137/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.03.2025, договір про закупівлю від 09.06.2025 № 193/78вс на суму 140 828 196,00 грн з ПДВ, рішення Комісії АМКУ від 29.04.2025 № 6808-р/пк-пз, від 15.05.2025 № 7826-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 18.06.2025 та 25.06.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.06.2025 17:25 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
1975ca3e7d434a6894bb1e5780ac04d4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Номерні знаки транспортних засобів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-05-014240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1) інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2) посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d05947a7f03c486887b4594f63f0e44b
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
18.06.2025 17:17
Опис:
Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) опрацював повідомлення про початок моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)» за оголошенням № UA-2025-03-05-014240-a та запит замовнику на пояснення від 18 червня 2025 року і повідомляє наступне.
ГСЦ МВС під час планування у березні 2025 року процедури закупівлі номерних знаків транспортних знаків було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі пункту 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами), а саме – визначалась на підставі закупівельних цін попереднього року (2024 року) закупівель номерних знаків транспортних засобів за відповідною формулою ОВ i = V * Ц м.п. * k i, де:
ОВ i – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів, що закуповується;
Ц м.п. – ціна минулого періоду;
k i – коефіцієнт індексації (10%).
При цьому, використовувся договір від 25 жовтня 2024 року № 338/167вс про закупівлю номерних знаків транспортних засобів, який був укладений за процедурою відкритих торгів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало відповідно до потреб замовника та на підставі вимог наказу Міністерство внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975 (у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30 січня 2024 року № 53).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/Obgruntuvannya-NZ-metal-2025.pdf.
Номер:
2d4502e0b3fd4b339f99b2edab72ebdd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Номерні знаки транспортних засобів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-05-014240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «ДИНАМО» умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af7f00e63f1c46659e3caf7c85975b0b
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
25.06.2025 10:36
Опис:
Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) опрацював повідомлення про початок моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки транспортних засобів)» за оголошенням № UA-2025-03-05-014240-a та запит замовнику на пояснення від 24 червня 2025 року і повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації від 05 березня 2025 року (затвердженої протоколом уповноваженої особи ГСЦ МВС № 58) переможець процедури відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Завод «Динамо» не пізніше дати укладання договору про закупівлю номерних знаків транспортних засобів (договір від 09 червня 2025 року № 193/78вс) надав забезпечення виконання договору, а саме: гарантію АТ «АБ «РАДАБАНК» № 3224/15Г-Вз/0 від 13 травня 2025 року у розмірі 1% від вартості договору – 1 408 281,96 грн. (один мільйон чотириста вісім тисяч двісті вісімдесят одна гривня 96 копійок), зі строком дії до 31 грудня 2025 року (включно).